Ce cifre de afaceri vor genera anul acesta businessurile cu mâncare sănătoasă
0„Viaţa este ca o cutie cu bomboane de ciocolată“, spunea Forrest Gump. Sau ca o cutie cu mâncare sănătoasă, l-ar putea parafraza cei trei fondatori ai LifeBox, platforma online care la niciun an şi jumătate de la lansare aşteaptă vânzări de două milioane de euro.
LifeBox a ajuns în România pe filieră poloneză, printr-unul dintre cei trei asociaţi, Lukasz Kuzniar. Consultant pentru piaţa de restaurante în Polonia şi fost director de dezvoltare al lanţului de pizzerii Gusto Dominium, el a fost cel care le-a prezentat ideea celorlalţi doi viitori asociaţi români, Florin Scarlat, cu care de altfel lucrase în cadrul Gusto Dominium, şi Radu Bălăceanu, directorul general al Foodpanda Delivery. „Lukasz (Kuzniar, n.r.) mi-a prezentat acum câţiva ani de zile conceptul, era un trend bun în Polonia. L-am urmărit şi am analizat piaţa din România şi am văzut că lipseşte partea aceasta de healthy food delivery“, spune Florin Scarlat, unul dintre cei trei fondatori ai businessului LifeBox.