Ce „cârlige“ foloseşte eMag pentru a „agaţă“ şi păstra clienţii

Ce „cârlige“ foloseşte eMag pentru a „agaţă“ şi păstra clienţii

Pe lângă ceea ce se vede – un site bine pus la punct, prezenţă mobile puternică, terţe magazine prezente în marketplace şi, per total, multe produse din diferite game, eMag are şi câţiva aşi în mânecă despre care vorbeşte mai puţin des.

Ştiri pe aceeaşi temă

Am stat de vorbă cu Robert Berza, marketing director eMag, care a detaliat câteva dintre „dedesubturile” strategiei companiei din prezent şi câteva linii viitoare. 
 Video eDucativ
Nu vorbim de review-uri la produse ci tutoriale despre cum să alegi corect ceea ce te interesează. în prezent, clipurile sunt încărcate pe pagina YouTube a eMag însă, în viitorul nu îndepărtat, vor fi incluse şi în magazin.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările