Carrefour şi Tesco vor să se alieze pentru a reduce costurile la nivel mondial

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Lucian Mitranus a furat gumă de mestecat în valoare de 467,70 de lire sterline dintr-un supermarket Tesco din oraşul britanic Ely

Cei doi retaileri au anunţat luni planul de a forma o alianţă strategică pe termen lung în domeniul achiziţiilor, la nivel global, pentru a reduce costurile.

Acordul este cel mai recent parteneriat convenit în sectorul european al comerţului cu amănuntul, segment în care s-a implicat în ultimele luni şi gigantul comerţului electronic Amazon.com, scrie news.ro.

Alianţa retailerului francez Carrefour cu grupul britanic Tesco va include relaţiile strategice cu furnizorii globali, achiziţii în comun de produse sub brand propriu şi bunuri care nu sunt destinate recomercializării, se arată într-un comunicat al Carrefour.

În ianuarie, Carrefour anunţase că va reduce costurile şi numărul personalului, în paralel cu creşterea investiţiilor în comerţul electronic şi căutarea unui parteneriat în China, într-un efort de a îmbunătăţi profitabilitatea şi veniturile şi de a depăşi companiile concurente din Franţa, în dezvoltarea produselor destinate cumpărăturilor onlime.

Tesco a anunţat la rândul său că parteneriatul va îmbunătăţi calitatea şi diversitatea produselor oferite spre vânzare şi va permite reducerea costurilor.

”Lucrând împreună şi profitând la maximum de experienţa şi capacitatea noastră în domeniul aprovizionării vom fi capabili să oferim clienţilor o posibilitate mai mare de a alege, o calitate şi o valoare mai bună”, a declarat directorul general al Tesco, Dave Lewis.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite