Capra Vecinului. Cum s-au împrietenit pe Facebook două mărci celebre de maşini

Capra Vecinului. Cum s-au împrietenit pe
Facebook două mărci celebre de maşini

Doi mari producători de maşini, branduri aflate printre principalele preferinţe ale românilor, se alătură campaniei „Trăiască capra vecinului” şi lasă rivalitatea deoparte.

Brandurile BMW şi Porsche şi-au dat mâna şi şi-au promovat reciproc produsele, în spiritul campaniei „Trăiască capra vecinului”, care îşi propune să reducă invidia, sentiment des întâlnit printre români, potrivit unui sondaj derulat recent.

BMW laudă Porsche şi noua generaţie a Porsche 911, spunând despre rivalul său că „mereu ţine trează competiţia”, în timp ce Porsche felicită BMW că a revoluţionat segmentul automobilelor electrice.

Ambele branduri au lansat mesajele sub sloganul „Trăiască capra vecinului“, titlu folosit luna trecută de publicaţia PressOne pentru campania împotriva invidiei. PressOne a dăruit unor redacţii - Recorder, Pro TV, HotNews, Europa FM şi Times New Roman - câte o statuie simbolică, sub formă de capră.

  

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: