Bilka depăşeste pentru prima dată pragul de 30 de milioane de euro în afaceri şi plănuieşte opt noi linii de producţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Horatiu Tepes FOTO wall-street.ro
Horatiu Tepes FOTO wall-street.ro

Bilka, cel mai mare producător de ţiglă metalică pe piaţa de acoperişuri, a încheiat anul 2014 cu afaceri de peste 134 de milioane de lei (30 de milioane de euro), în crestere cu 29% faţă de anul precedent, reuşind să producă şi să comercializeze pe piaţă nu mai putin de peste 4 milioane de metri pătraţi de invelitori metalice.

In acest fel, Bilka a devenit cel mai mare consumator roman de tabla prevopsita, cu peste 30.000 de tone achizitionate. Potrivit datelor companiei, in topul vanzarilor se afla tigla metalica (cu o pondere de 54%). Aceasta este urmata de accesorii, tabla cutata si panouri termoizolante care reprezinta aproximativ 31% iar sistemul pluvial (jgheaburi si burlane) reprezinta 15%. In materie de culoare, anul trecut, compania a inregistrat o crestere pentru nuantele inchise, maro, ciocolatiu sau negru care au reprezentat aproximativ 50% din volumul vanzarilor, 2 milioane mp.

”Consideram ca 2014 a fost mai bun an din istoria Bilka. Vorbim de un an la sfarsitul caruia am tras linie si avem performante financiare mult peste media din piata si in conformitate cu obiectivele stabilite la inceput de an, investitii de 3 milioane de euro, hale noi care se intind pe 27.000 mp, doua noi linii de productie si aproximativ 26.000 de case acoperite”, a declarat Horatiu Tepes (foto), proprietarul companiei brasovene Bilka.

Conform estimarilor interne, in 2014 BILKA a inregistrat o crestere si pentru cota din piata de tigla metalica. Astfel, daca in 2013 compania detinea 21% din piata autohtona de tigla metalica, in 2014 a ajuns la 24%. „Anul 2014 a fost unul n dificil pentru mediul de business, lipsit de predictibilitate si marcat de insolvete. Am stiut inca din primul an de activitate ca evolutia companiei trebuie sa fie influentata in cea mai mare masura de strategia interna de business. Astfel, timp de 8 ani am investit peste 9 milioane de euro si obiectivul principal a fost acela de a ajunge la o capacitate de productie optima, un sistem logistic performant, o gama larga de produse si o distributie la nivelul intregii tari. Un alt aspect important pentru evolutia companiei este eficienta intregii echipe si faptul ca nu mergem cu ceasul la munca, mergem cu obiectivele bine stabilite si constienti ca pentru a ne mentine pozitia de lider trebuie sa intrecem ziua de ieri. Fara investitii si fara multa munca nu am fi performat”, a mai spus Horatiu Tepes.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite