Berea Rahova, din nou pe piaţă. Cine este antreprenorul care a lansat mărci de bere cu nume de cartiere

Berea Rahova, din nou pe piaţă. Cine este antreprenorul care a lansat mărci de bere cu nume de cartiere

Sunt deja mai bine de opt ani de când berea românească tot adaugă noi gusturi. Era doar o chestiune de timp să apară şi brandurile artizanale cu aro­­me şi nostalgii de cartier.

Pe Calea Dorobanţilor din Capitală, o mică prăvălie, situată la câteva zeci de metri de clădirea Academiei de Studii Economice, adună la vânzare peste o sută de mărci de bere artizanală. Des­chis de puţin timp, magazinul găz­duieşte principalii producători locali de bere craft, adică o comunitate care numără aproape 30 de microberării. „Sprijinim această comunitate de pro­ducători de bere artizanală în ideea de a oferi o alternativă la ceea ce este promovat acum pe piaţă“, spune Adina Mugescu, cofondator al The Beer Institute. O pră­vălie căreia îi trec pragul muşterii cu venituri uşor peste medie. Majoritatea hipsteri, care vor să iasă din tipare şi atunci când este vorba de o simplă bere.
 
Dintre cele peste o sută de etichete, ne atrage atenţia cea a berii Rahova. Şi nu era acolo de una singură, ci însoţită de alte trei beri cu nume de cartiere: Pantelimon, Drumul Taberei şi Dristor. Toate produse de o companie care s-a inspirat din efervescenţa cartierelor Capitalei şi care vrea să consolideze ideea unor beri de Bucureşti. Şi nu este un secret că această idee a pornit, cum altfel, la… o bere.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: