Afaceri mici şi profitabile la oraş. Cum poţi să câştigi bine investind puţin şi să fii pe placul orăşenilor

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Cum poţi să câştigi bine investind puţin şi să fii pe placul orăşenilor

Atelierele de croitorie din oraşe sunt permanent suprasolicitate

Vadul comercial şi puterea de cumpărare ceva mai ridicată a populaţiei de la oraşe faţă de cea din mediul rural sunt principalele avantaje ale unei afaceri dezvoltate în mediul urban. Şi pretenţiile clienţilor sunt, însă, mai mari. Vă prezentăm câteva exemple de afaceri mici şi profitabile la oraş.

Ştiri pe aceeaşi temă

Pragmatismul şi satisfacerea nevoilor specifice locuitorilor din mediul urban sunt principalele coordonate pe care trebuie să vă axaţi dacă v-aţi propus să vă lansaţi într-un business la oraş.

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Întreţinere, reparaţii, service

Spre deosebire de mediul rural, în mediul urban se pot dezvolta foarte bine afacerile din domeniul serviciilor.

Într-un oraş sunt multe locuinţe care au nevoie de diverse dotări, dar mai ales de service pentru respectivele dotări.

Repararea de electrocasnice mici şi mari, spre exemplu, poate fi o afacere bună pentru că mulţi oameni cumpără astfel de produse noi, dar şi mai mulţi - majoritatea - preferă să şi le repare pe cele din apartament.

Maşinile de spălat, frigiderele, boilerele, dar şi roboţii de bucătărie, cuptoarele cu microunde sau banalele râşniţe de cafea sunt încă în topul produselor aduse la atelierele de reparat.

Service-ul pentru calculatoare, imprimante, telefoane mobile şi alte echipamente este, de asemenea, un domeniu mult solicitat în micile şi marile oraşe.

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Renovări, amenajări, decoraţiuni

Orăşenilor le place noul, prospeţimea, chiar cochetăria când vine vorba despre locuinţă, astfel că şi aici se găsesc destule oportunităţi de business.

Serviciile de zugrăvit, gresie-faianţă sau tâmplăria PVC sunt afaceri care merită atenţie, fie că e vorba de o firmă specializată în execuţie/montaj, fie că vorbim de un magazin specializat în produse necesare pentru astfel de renovări şi amenajări.

Atelierele de croitorie au şi ele foarte mult de lucru, dacă nu pe partea de retuşări sau confecţii de îmbrăcăminte, atunci cu siguranţă pe partea de textile mari - tivuiri sau confecţionări de huse, draperii, cuverturi şi alte componente pentru decoraţiunile textile ale locuinţelor.

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Îngrijire personală

Coafura, frizeria, manichiura şi alte servicii de îngrijire personală sunt necesare nu doar locuitorilor din oraş, ci şi celor din comunele limitrofe.

Cererea este permanentă - desigur, cu unele fluctuaţii sezoniere, astfel că un complex de asemenea unităţi (plus, eventual, saună, solar şi sală de fitness) va avea întotdeuna o clientelă suficient de mare pentru a se menţine pe profit.

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Moto-velo

Statisticile oficiale arată că la ţară se circulă mai mult cu bicicleta şi motoreta decât la oraş.

Cu toate acestea, atelierele de reparat şi de piese moto-velo din oraşe sunt mai profitabile, pentru acelaşi motiv al cochetăriei.

La ţară mai merge lumea cu acele epave tip „cadru-ghidon-roţi“, dar la oraş e puţin jenant dacă vehiculul nu e accesorizat şi vopsit corespunzător.

Deci atelierul nostru din oraş nu va fi doar de reparaţii, ci şi de accesorizare a bicicletelor sau scuterelor.

Afaceri mici şi profitabile la oraş. Oferte sofisticate

Există afaceri care merg infinit mai bine la oraş decât la ţară, dar şi unele care, de fapt, merg numai la oraş.

În loc de bodega cu „alcool şi de toate“ de la ţară, la oraş putem avea o ceainărie cu sală de lectură (şi bibliotecă).

În loc de sala de proiecţii cinema sau căminul cultural din mediul rural, la oraş putem deschide o cafenea cu scenă pentru diverşi artişti invitaţi şi chiar cu ecran pentru vizionarea unor filme.

Şi curăţenia este (mai) importantă la oraş, astfel că putem deschide o unitate de curăţătorie chimică, o firmă de cleaning, dar şi o spălătorie auto.

În fine, la oraş mai au şanse de succes şi serviciile „de nişă“, cum ar fi arhitectura, contabilitatea, avocatura, minicabinetul medical sau micile magazine specializate pe un anumit tip de mărfuri (vinuri, cafea, legume-fructe, artizanat, decoraţiuni, corpuri de iluminat etc.).

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările