Afacerea care vrea să ducă mai departe zestrea tradiţională românească

Afacerea care vrea să ducă mai departe zestrea tradiţională românească

De câţiva ani, motivele tradiţionale şi folclorice au revenit în atenţia publicului şi în trend, iar multe companii s-au grăbit să le folosească, fie în producţia de haine, încălţăminte, accesorii sau chiar în decoraţiuni.

Ştiri pe aceeaşi temă

Iar dacă alegi să îţi externalizezi o parte dintre servicii sau optezi pentru lucrul manual, care este la mare căutare în prezent, obţii un profit frumuşel. Este cazul unui start-up de accesorii cu motive inspirate din folclorul românesc şi lucrate manual, pe etamină. 
 
 Diana Goanţă a început acest business după ce şi-a dat seama cât de bine merg astfel de afaceri pe piaţă românească, care abundă în produse lucrate manual, prin comparaţie cu Olanda, unde sunt foarte puţine produse handmade, iar cele care există, sunt foarte scumpe. Absolventă a Facultăţii de Management, ea a locuit trei ani în Olanda, unde a urmat un master şi ulterior a lucrat doi ani într-o bancă, în domeniul marketingului. S-a întors în ţara în urmă cu trei ani şi s-a angajat într-o multinaţională, în acelaşi domeniu.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările