Articol publicitar

Adobe România, desemnat Best Employer în 2016 în studiul AON Hewitt, pentru al treilea an consecutiv

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Adobe România a fost desemnat Best Employer pentru al treilea an consecutiv în România, în categoria Medium Companies, conform studiului realizat anual de AON Hewitt. La studiu au participat 37 de companii cu 25.600 de angajaţi din care 13.400 de repondenţi la sondaj.

„Studiul AON Hewitt este deosebit de important nu doar pentru a vedea cum ne plasăm în raport cu alte companii din România, ci şi pentru a ne compara rezultatele proprii de-a lungul timpului. Am câştigat în ultimii trei ani titlul de Best Employer şi asta validează faptul că avem un mediu de lucru sănătos şi provocator, iar creşterea de la an la an a scorurilor obţinute ne arată că ne dezvoltăm continuu în direcţia bună. AON Hewitt BES este un studiu independent, realizat la nivel european după acelaşi standarde şi proceduri, de aceea avem mare încredere în rezultatul său” – declară Cris Radu, Site Manager Adobe România.

Studiul realizat de AON Hewitt, intitulat „Best Employer Study” (BES) analizează nivelul de implicare al angajaţilor din trei perspective de comportament, luând în considerare răspunsurile anonime ale angajaţilor fiecărei companii. Cele trei comportamente analizate sunt 'SAY' - angajaţii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează, în discuţiile cu prietenii, colegii sau clienţii, 'STAY' -angajaţii care vor să rămână în companie pentru mai mult timp şi care nu se gândesc să o părăsească şi 'STRIVE' - angajaţii care depun un efort suplimentar pentru obţinerea de rezultate pentru companie. Aceste comportamente pot fi influenţate de gradul de satisfacţie al angajaţilor pe anumiţi factori, printre care sentimentul împlinirii, autonomia, resursele, oportunităţile de învăţare şi dezvoltare, echilibrul dintre viaţa personală şi cea profesională, mediul de lucru, colegii, managementul performant, reputaţia angajatorului, atenţia acordată angajaţilor, salariul, beneficiile, recunoaşterea.

„Rezultatele studiului reflectă un feedback pozitiv pe care îl primim practic de la angajaţii actuali ai Adobe şi având în vedere că ne creştem permanent echipa, este deosebit de important să ştim că aceştia sunt motivaţi, dedicaţi, ca au un „engagement” bun cu organizaţia. Anul acesta am angajat peste 80 de ingineri software, iar anul următor ne propunem să creştem în continuare, în special în ariile de cloud computing şi Big Data” – adaugă Cris Radu.

Printre avantajele care au contribuit la menţinerea companiei în poziţia Best Employer în ultimii 3 ani este faptul că echipele tehnice din Adobe România lucrează la proiecte interesante, recunoscute în lume, produse de top din Adobe la nivel global, precum şi faptul că inginerii software din Adobe România nu fac suport şi mentenanţă, ci dezvoltă activ proiectele.

Studiul ia in calcul o mulţime de factori, dar consider că unul dintre cei mai importanţi este satisfacţia de a dezvolta proiecte cu impact global. Sigur că toate celelalte beneficii, salariile, atmosfera de lucru, recunoaşterea muncii sunt importante, însă cred că proiectele la care lucrează echipele de aici sunt ceea ce ne diferenţiază cu adevărat de alte companii. Nu este puţin lucru să ştii că proiectul dezvoltat de echipa ta a câştigat un Emmy pentru tehnologie sau că are o cotă de piaţă de 98% în Statele Unite, cum este cazul Primetime Authentication. Şi acesta este doar un exemplu de proiect care se dezvoltă exclusiv în Adobe România” – mai spune Cris Radu.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite