Afaceri
Articol publicitar

Casa ta sau următorul tău proiect merită doar ceea ce este mai bun! Descoperă cum să faci alegerea corectă!

Casa ta sau următorul tău proiect merită doar ceea ce este mai bun! Descoperă cum să faci alegerea corectă!

În fiecare zi, de peste 30 de ani, oferim perfecţiune, inovaţie şi calitate incomparabilă. În fiecare zi, dezvoltam si producem sisteme din aluminiu de top, beneficiind de încrederea milioanelor de oameni din întreaga lume si prezenta sistemelor noastre in cadrul unora dintre cele mai impresionante clădiri de pe intreg mapamondul. Casa ta sau următorul tau proiect merită ALUMIL!

Actuala conducere a României se întrece în a lua decizii din ce în ce mai aberante. Fără o justificare sanitară sau ştiinţifică s-a decis ca terasele restaurantelor să se închidă la ora 23. Dar de ce nu la ora 20 sau ora 24? Ce argumentează această decizie? Închidem şi metroul?

Noi, oamenii de Comunicare şi de Marketing, suntem foarte obişnuiţi să generăm idei pe bandă, însă ne este foarte greu să le securizăm şi să controlăm cum sunt folosite de către clienţi sau de către alţi parteneri. Chiar dacă ţi se pare că nu există soluţii pentru aşa ceva, află că există… şi încă ce!

acum 8 zile · comentarii (0)

„Ceea ce scrie autorul e o particia dintr-un lant mult mai lung, care incepe la scoala primara. In tarile dezvoltate se stie foarte bine ce nivel general are fiecare unitate de invatamant si care e nivelul de pregatire al absolventilor. Selectia incepe de la scoala, cand cei mai buni elevi ajung la cele mai bune licee – ele nu primesc pe oricine.

acum 12 zile · comentarii (11)

Revistele de brand sunt destul de populare în afara ţării, însă nici brandurile de la noi nu se lasă mai prejos. Farmec este una dintre companiile româneşti care are propria revistă şi pe care o foloseşte cu scucces în strategia de marketing. Cum au luat decizia să o creeze, ce rol are în strategia lor de marketing şi ce rezultate au obţinut până acum am povestit cu Liliana Popa, PR Manager în cadrul companiei Farmec.

acum 27 zile · comentarii (0)

Uşurinţa cu care vom obţine şi ne vom însuşi abilităţile de care vom avea nevoie pentru a ne integra în noua normalitate va da un flow rapid ritmului în care skillurile necesare vor evolua. Ceea ce mi se pare foarte interesant este faptul că, pentru a putea să manageriem eficient echipele, trebuie să schimbăm modul în care ne raportăm la abilităţile de care avem nevoie pentru a performa.

luna trecuta · comentarii (2)

Whatsapp este cea mai folosită aplicaţie de chat din lume. Conform blogului companiei în aplicaţie comunică în prezent aproximativ 2 miliarde de utilizatori din întreaga lume şi există 1600 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Cu aşa rată de engagement nu e de mirare că aplicaţia a intrat în vizorul marketerilor. Am fost curioasă în legătură cu impactul ei în România, iar surpriza a fost una plăcută.

luna trecuta · comentarii (6)

În aceste vremuri tulburi, schimbarea este ceea ce oamenilor le este cel mai greu să asimileze, angajaţii preferând să nu o experimenteze deloc, dacă se poate. Dar iată că, deşi trăim un moment pe care nimeni dintre noi nu l-a mai trăit vreodată, aş vrea să vă arăt de ce pentru noi metodologia Agile şi comunicarea continuă pot fi de mare ajutor şi îmbunătăţesc productivitatea în situaţii de incertitudine precum cea pe care o traversăm acum.

acum 2 luni · comentarii (4)

În numai două zile, 10 şi 11 martie 2020, am transferat toată activitatea noastră de business în online, iar în ultimele 3 luni am funcţionat exclusiv aşa. Nu ştiam cum vor evolua lucrurile şi nici cum vor reacţiona clienţii şi cursanţii, dar am rămas plăcut surprinşi să constatăm că achiziţia de cunoştinţe a fost mult mai mare şi mai rapidă în acest context, decât atunci când făceam cursuri face-to-face.

acum 2 luni · comentarii (0)

În industria MarCom suntem obişnuiţi să ne pregătim pentru situaţii de criză, dar oricât de mult am fi explorat nu cred că am fi ajuns prea uşor la ideea de pandemie. Odată puşi în această situaţie, a fost nevoie de o reacţie ”la faţa locului”. Iată ce am făcut eu pentru agenţie şi pentru clienţi…

acum 2 luni · comentarii (2)

Criza provocată de pandemia COVID-19 a adus şi momente de incertitudine cu privire la viitor, însă trebuie privită ca o oportunitate de evoluţie atât la nivel individual, organizaţional, cât şi ca societate. De aceea primul pas pe care companiile au nevoie să îl facă este să găsească soluţii pentru provocările imediate cu care se confruntă: munca în echipă, leadershipul şi recrutarea.

acum 2 luni · comentarii (0)