Grupul Beltrame începe producţia de oţel-beton la COS Târgovişte. S-au recrutat aproape 300 de angajaţi

Grupul Beltrame începe producţia de oţel-beton la COS Târgovişte. S-au recrutat aproape 300 de angajaţi

AFV Beltrame Group, producător de bare din oţel şi oţeluri speciale din Europa, a demarat, după achiziţia COS Târgovişte în luna martie a acestui an, procesul de recrutare de personal şi modernizare a combinatului şi a început producţia de oţel – beton sub brandul Donalam, ajungând astfel la două unităţi de prelucrare a oţelului, în Călăraşi şi Târgovişte.

Organizaţia Digital Nation, activă în domeniul tehnologiei şi inovaţiei în digitalizare a participat la conferinţa organizată de Google.org în deschiderea evenimentului #SkillsWeek. Cu această ocazie, Digital Nation lansează şi rezultatele studiului calitativ de analiză a nevoilor IMM-urilor, aflat la baza celui mai nou proiect al organizaţiei, unic în Europa: prima platformă de matchmaking a IMM-urilor cu tineri antrenaţi în tehnologie.

acum 7 luni · comentarii (0)

Să fii absolventă de Limbi Străine la Universitatea din Bucureşti, şi la absolvire să vorbeşti doar engleza, mie, ca recrutor, îmi aprinde vreo trei leduri. Iar după 25 de ani de job de Executive assistant prin multinaţionale globale să vorbeşti tot doar engleza, îmi confirmă că s-au aprins chiar cele care trebuiau să se aprindă.

acum 9 luni · comentarii (38)

Foarte puţini oameni pot face o impresie bună şi foarte bună fără să se pregătească bine dinainte pentru un interviu greu de angajare. Mulţi manageri care trec cu uşurinţă prin interviuri nu ştiu că, de fapt, asta se întâmplă în mult mai mare măsură fiindcă ceilalţi se prezintă încă şi mai prost, şi nu atât pentru „calităţile” lor. Adică nu pentru că au făcut o impresie bună, cum cred ei, ci pentru că ceilalţi au făcut una şi mai proastă!

acum 11 luni · comentarii (25)

Conform eMarketing Institute, content marketing-ul reprezintă o abordare de lungă durată prin care o companie vine în întâmpinarea nevoilor unei audienţe deja stabilite prin conţinut unic, relevant şi consistent. Iată 8 motive pentru care este bine ai o strategie de conţinut pentru afacerea ta.

acum 1 an · comentarii (0)

Eu ştiu nenumăraţi manageri, angajatori - şi nu doar antreprenori - care se gândesc în permanenţă cum să le fie mai bine angajaţilor, care nu mai dorm de jumătate de an noaptea când nu sunt siguri că pot plăti salariile în lunile următoare, unii care nu-şi iau ei salariul ca să rămână pentru angajaţi, patroni care câştigă mai puţin decât angajaţii lor, când trag linie şi fac socotelile la sfârşitul anului.

acum 1 an · comentarii (18)

Din 2016, noi, la Startarium, lucrăm cu antreprenori pe care îi susţinem în drumul lor de a creşte afaceri sănătoase, indiferent de dimensiunea lor. Unul dintre lucrurile pe care le-am învăţat despre ei în tot acest timp este că nu se tem să ţină în echilibru tot felul de „pălării” şi roluri în compania lor.

acum 1 an · comentarii (0)

Incompetenţa multor manageri e, de departe, tema cea mai prezentă şi mai dezbătută în comentariile de pe Internet, indiferent de punctul de plecare, că e un articol, text oarecare sau altceva. Descoperirea unor manageri incompetenţi e prezentată cu caractere de breaking news în comentarii, ca pe ceva ce trebuie rezolvat de urgenţă, cu prioritate absolută.

acum 1 an · comentarii (12)

Atât de mult se vorbeşte despre (şi se îndeamnă la) originalitate, descătuşare, la eliberarea tuturor efluviilor care ies din tine, la facerea totului pe dos, adică „out of the box”, încât mă văd obligat să intervin şi să apăr valorile manageriale clasice, universale în cultura occidentală, cele tradiţionale, „bătrâneşti”: educaţia solidă şi fără scurtături, munca susţinută, disciplina şi autocontrolul, rigoarea,

acum 1 an · comentarii (10)
Modifică Setările