Prima femeie britanică reuşeşte extraordinara performanţă de a traversa înot Canalul. Dar nu e singură în această reuşită. De-a lungul celor 24 de mile a fost tot timpul însoţită. Şi nu, nu ne referim la cei din barca de salvare. Ci la un obiect aparent lipsit de importanţă. Un ceas. Ceasul subacvatic Rolex. Primul ceas de mână din lume rezistent la apă. Potrivit însă unor martori ai vremii, opera bavarezului Hans Wilsdorf nu a fost purtat la mână, ci …la gât.

În orice fel ar fost el ar fi fost el purtat, cert este că aceasta a fost şi cea mai bună manevră de marketing pentru lansarea unui produs direct…în istorie.

De atunci şi până astăzi marca Rolex a devenit sinonimă cu precizia, rezistenţa şi eleganţa. Dar aceste calităţi nu au fost suţinute doar prin publicitate, ci şi prin inovaţiile constante care au susţinut şi întărit brandul.

Rolexul era îndrăzneţ, împingând limitele şi mergând mai departe dincolo de ele. Popularitatea ceasurilor Rolex a crescut şi datorită piloţilor Forţelor Aeriene Regale care le cumpărau tocmai pentru exactitatea lor. Este primul brand orologer ce a utilizat oţelul 904L, un oţel inoxidabil, costisitor şi greu de manipulat. Rolex are turnătorie proprie, produce aurul şi platina in-house.

În Licitaţia de Ceasuri, Bijuterii & Artă Decorativă din 24 aprilie, de la Artmark, sunt prezente 3 ceasuri marca Rolex, printre care şi un Ceas Rolex DateJust, de mână, de damă, din aur, cu bezelul decorat cu diamante (preţ de pornire: 5.300 €, preţ de listă: 12.000 €).