Chiar dacă, anticipând scrutinul ceauşist pentru MAN prin desemnarea mai mult candidaţi pe un loc, alegerile din 1939 n-au nici o legătură cu momentul democratic. După alegeri, pe  7 iunie 1939, în prezenţa Suveranului Dictator, se deschid lucrările Parlamentului.  Noii deputaţi şi noii senatori din provincie trebuie să se cazeze undeva în Bucureşti. Proprietarii de hoteluri văd în asta o afacere sigură. Drept care în oficiosul „România“ din 7 iunie 1939, pagina 7, sus, poate fi citită această reclamă:

„D-lo Deputaţi, D-lor Senatori
Majestic Hotel, Calea Victoriei 40
Vă invită şi vă oferă confort modern, linişte. Telefoane în toate camerele şi o reducere de 25 şi 35 la sută.
Vizitaţi-ne!“


Telefoane în toate camerele era la vremea respectivă maximum de conform în materie de comunicaţii. Azi o asemenea reclamă ar trâmbiţa că în toate camerele e wi-fi!

„România“ e ziarul Frontului Renaşterii Naţionale, condus de Cezar Petrescu.  Deschiderea noului Parlament e un bun prilej de un ciubuc numit publicitate de la Hotelul Majestic.
O afacere mai grasă o reprezintă cea cu uniformele FRN. Prin lege, uniforma de vară şi de iarnă, e obligatorie pentru membrii FRN şi parlamentari la orice manifestare oficială. Un demnitar, un funcţionar al statului e musai să aibă o uniformă FRN dacă nu şi mai multe. Galeriile Lafayette miros rapid afacerea. „România“ din 5 iunie 1939, publică reclama uriaşă a Galeriilor Lafayette. Lângă un tip în uniformă FRN, cu dunga pantalonilor impecabilă, se aşază, de sus pînă jos, acest text:
„Uniforma
Frontul Renaşterii Naţionale
De vară
Albastre şi albe
Din stofe
Comgarn
Seviot
Olandă
englezească neşifonabilă
Gabardină
Panama
Gata şi după comandă,  cu preţurile cele mai ieftine
Galeries Lafayette“.


Cele două reclame sunt publicate cu precădere în „România“. Explicabil. Fiind vorba de oficiosul Dictaturii carliste, se presupune că ziarul e citit exact de cei care au nevoie de uniforme FRN!