Un nou volum din "Opere", semnat de Emil Brumaru, la Gaudeamus. Lansări la Polirom şi Cartea Românească

Un nou volum din

Târgul de carte Gaudeamus, duminică, ultima zi      FOTO: Florin Ghioca

La standurile Editurii Polirom şi Cartea Româneacă  au fost lansate, la Gaudeamus, cărţi noi semnate de  Radu Aldulescu, Vartan Arachelian, Iulian Ciocan, Liliana Corobca, Doina Jela, Aurora Liiceanu, Matei Vişniec, Varujan Vosganian.

Ştiri pe aceeaşi temă

Poetului Emil Brumaru i-a apărut volumul "Opere V. Crepusculul civil de dimineaţă" cea mai recentă apariţie din colecţia „Opere”, cu desene ale autorului şi o prefaţă de Luminiţa Corneanu.  Aurora Liiceanu şi-a întâlnit sâmbătă cititorii cu prilejul lansării volumului Dragostea cea veche îţi şopteşte la ureche. Primele iubiri, apărut de curînd în seria de autor, o carte în care veţi găsi istorii despre iubiri împărtăşite, iubiri neîmpărtăşite, iubiri cu final tragic sau fericit, dar şi studii care enumeră simptomele fizice caracteristice îndrăgostirii.

Patru cărţi-eveniment apărute în „Biblioteca Polirom” (coordonator Bogdan-Alexandru Stănescu) au fost lansate la standul celor două edituri: romanul recent descoperit al scriitoarei americane Harper Lee, autoarea bestsellerului …Să ucizi o pasăre cîntătoare: Du-te şi pune un străjer, traducere de Ariadna Ponta, un adevărat fenomen editorial, cea mai discutată carte a acestui an; cel mai recent roman semnat de Salman Rushdie, o fantezie, un basm strălucitor: Doi ani, opt luni şi douăzeci şi opt de nopţi, traducere din limba engleză şi note de Dana Crăciun; noul roman semnat de Elif Shafak, autoarea bestsellerului internaţional Bastarda Istanbulului: Ucenicul arhitectului, traducere din limba engleză de Ada Tanasă, o poveste plină de culori şi de lumină, care se desfăşoară în neuitata vreme a sultanului Soliman Magnificul, un poem de dragoste închinat frumuseţii cosmopolite a Istanbulului; fulminantul debut literar al celebrului regizor David Cronenberg: Mistuiţi, traducere din limba engleză şi note de Iulia Gorzo, „un roman tulburător, înfricoşător, palpitant” (Stephen King).

Noi titluri apărute în colecţiil de literatură română au fost de asemenea lansate la Gaudeamus 2015: în colecţia „Fiction Ltd.” – Villa Margareta, de Doina Jela, un roman în care ficţiunea şi realitatea se contopesc într-o poveste emoţionantă şi tulburătoare; La capătul nopţii, de Vartan Arachelian, un roman reuşit despre încercarea nereuşită de a scrie un roman, o poveste încărcată de umor şi ironie fină; în colecţia „Ego. Proză” (coordonată de Lucian Dan Teodorovici) – un nou roman de Marin Mălaicu-Hondrari, unul dintre cei mai îndrăgiţi şi mai apreciaţi scriitori români din tînăra generaţie: Războiul Mondial al Fumătorilor, o poveste pentru fiecare dintre noi; Un înger, un cîine, o imagine, de Şerban Alexandru, un roman care, într-o montură stilistică de mare expresivitate şi reunind formule literare diverse, este şi o critică, pe alocuri cu accente de pamflet, a istoriei, a mitologiei şi religiei, a politicii şi culturii.

Noi titluri apărute în colecţiile consacrate de nonficţiune ale Editurii Polirom au fost găsite la stand: Apologia pîrleazului (colecţia „Plural. M”), o imagine a societăţii româneşti actuale, creionată de antropologul Vintilă Mihăilescu; Marsilio Ficino (1433-1499) şi problemele platonismului în Renaştere, lucrarea de licenţă a lui Ioan Petru Culianu, ce inaugurează cercetarea sa asupra Renaşterii şi a imaginarului ei; Amintirile colonelului Lăcusteanu („Biblioteca Memoria. Jurnale, autobiografii, amintiri”) – publicate pentru prima dată integral, în forma în care apar în manuscrisul original, cu note şi indici de Rodica Pandele Peligrad, prefaţă de Mircea Anghelescu –, o mărturie preţioasă cu privire la oamenii, obiceiurile şi evenimentele din Ţara Românească, din primele decenii ale secolului al XIX-lea pînă în 1874; Drumul către libertate. Autobiografia unei refugiate din Coreea de Nord, de Yeonmi Park, traducere de Ioana Aneci, o mărturie despre forţa spiritului uman şi despre riscurile pe care sîntem dispuşi să ni le asumăm ca să fim liberi, o carte care a devenit imediat după apariţie (în septembrie 2015) bestseller internaţional.

Câteva dintre noutăţile Cartea Românească


Seria de autor Gheorghe Crăciun, cel mai recent proiect al Editurii Cartea Românească, continuă cu două noi titluri ce vor fi lansate la această ediţie Gaudeamus: Compunere cu paralele inegale, roman urmat de o addenda la pastişa „Epură pentru Longos”, prefaţă de Mircea Martin; Scriitorul şi Puterea sau despre puterea scriitorului, prefaţă de Caius Dobrescu. Copertele celor două volume sînt ilustrate cu desenele originale ale autorului. Seria de autor Gheorghe Crăciun apare sub îngrijirea criticului literar Carmen Muşat şi a fiicei autorului, Oana Crăciun.

Profesorul Eugen Negrici a decis să-şi publice jurnalul din perioada 1975-2015. Cei 40 de ani de însemnări ale criticului, devenit celebru odată cu publicarea istoriei îndelung dezbătute Iluziile literaturii române, se constituie într-o cronologie îmbogăţită cu glosările din prezent pe marginea anilor în care jurnalul, chiar închis într-un sertar, era secret şi faţă de el însuşi. Sesiunea de toamnă (colecţia „Jurnale şi Memorii”) va restabili adevărul. Eugen Negrici vă aşteaptă la standul nostru.

Mircea Anghelescu a lansat la t\rg Lîna de aur. Călătorii şi călătoriile în literatura română (colecţia „Critică şi Istorie literară”), volum ce prezintă literatura românească de călătorie din secolele al XIX-lea – al XX-lea. Din cuprins: Cum călătoresc oamenii vechi şi cum călătoresc oamenii noi: Jurnalul deputaţiei la Ţarigrad şi Gheorghe Asachi • Dinicu Golescu: călătoria ca roman utopic • Ion Heliade Rădulescu: „Voiam să văd Parisul” • Alexandru Odobescu: „Ploaia e ca un tain dumnezeiesc al Engliterii”.


Un nou roman semnat de Liliana Corobca, autoarea bestsellerului Kinderland, va fi prezentat la standul Cartea Românească din cadrul tîrgului: Imperiul fetelor bătrîne (colecţia „Proză”), un roman realist crud, care se constituie într-un rechizitoriu la adresa lumii de azi, o lume tot mai agresivă şi mai lipsită de empatie.
Trilogia Corso (proiect editorial co-finanţat de Administraţia Fondului Cultural Naţional), de Daniel Vighi, le va fi prezentat, de asemenea, vizitatorilor tîrgului. Trilogia Corso (colecţia „Proză”) este o incursiune fabuloasă în peste o jumătate de secol de istorie a Timişoarei, de la anii de început ai dictaturii comuniste pînă la dezlănţuirea tarantelei întemeierii capitalismului din deceniul nouă, prin invazia micilor întreprinzători italieni.

Robert Şerban îşi va lansa cel mai recent volum de poezie, Puţin sub linie (colecţia „Poezie”), în care se pot regăsi „poveşti” despre cum e să pierzi şi să ajungi „sub linie”, ce se întîmplă pe acolo, cum şi dacă poţi să mai ieşi la suprafaţă. 

Lansări Gaudeamus 2015 - Polirom şi Cartea Românească

Mircea ANGHELESCU, Lîna de aur. Călătorii şi călătoriile în literatura română
Invitaţi: Răzvan VONCU, Daniel CRISTEA-ENACHE
Moderator: George NEAGOE


George NEAGOE, Mizantropul optimist. George Călinescu şi (de)stalinizarea României
Invitaţi: Ion Bogdan LEFTER, Caius DOBRESCU
Moderatoare: Ana-Maria TĂBÂRCĂ


Elif SHAFAK, Ucenicul arhitectului
Invitate: Daniela ZECA, Carmen GAVRILĂ
Moderator: Bogdan-Alexandru STĂNESCU

Elif Shafak este  autoarea bestsellerului internaţional Bastarda Istanbulului.

Nominalizat, chiar în anul apariţiei, la Walter Scott Historical Novel Prize, romanul Ucenicul arhitectului e o poveste plină de culori şi de lumină, care se desfăşoară în neuitata vreme a sultanului Soliman Magnificul. Un băiat pirpiriu, numai ochi şi păr zburlit, coboară de pe o corabie la Istanbul, să ducă un dar fără seamăn la seraiul sultanului: un elefant cu totul şi cu totul alb. Cei doi sînt repede prinşi într-o înlănţuire de istorii tainice, în care se amestecă iubiri fără speranţă, viziri plini de cruzime, cadîne şi sultane viclene, vrăjitoare şi uneltiri de curte. Nedespărţit de prietenul lui, elefantul, băiatul ajunge în scurtă vreme ucenicul lui Mimar Sinan, unul dintre cei mai faimoşi arhitecţi din Imperiul Otoman, alături de care ridică, ani în şir, moschee după moschee.

„O punere în scenă spectaculoasă, un roman populat cu armate de aventurieri, ţigani misterioşi şi curtezane cărora nu le lipseşte bunătatea, Ucenicul arhitectului este şi un poem de dragoste închinat frumuseţii cosmopolite a Istanbulului.”
The New York Times Book Review

„Elif Shafak alege pentru romanul ei un fundal istoric generos, plin de frumuseţe. Ucenicul arhitectului poate fi citit ca o serie de viniete fascinante, inspirate din alăturarea artei cu religia, a creativităţii cu devoţiunea... O carte vibrantă, plină de spirit, vie.” (The Washington Post)

„Arhitectura este unul dintre subiectele puternice ale lui Elif Shafak. Romanul ei este construit pe mai multe straturi, ce impresionează prin splendoarea detaliului imbricat şi prin măreţia viziunii, o viziune care arată cum ura şi egoismul distrug o lume ce poate fi reconstruită numai prin dragoste.” (The Observer)

Vartan ARACHELIAN, La capătul nopţii


Invitaţi: Irina Margareta NISTOR, Radu Sergiu RUBA
Moderator: George ONOFREI

Bogumił LUFT, Românii în goana după happy-end
Invitaţi: Agnieszka SKIETERSKA, Luca NICULESCU, Ovidiu ŞIMONCA
Moderator: Adrian ŞERBAN
Voulm prezentat elogios în presa poloneză, s-a bucurat de succes şi a făcut obiectul unor lansări şi dezbateri atît la Varşovia, cît şi la Cracovia sau Poznan.

Moştenirea postsovietică, lupta împotriva complexelor, tradiţia multinaţională şi relaţiile complicate cu vecinii. Românii în goana după happy-end este o poveste cu o intrigă complexă despre întîlnirea a două popoare – polonez şi român –, precum şi despre moldoveni, care încearcă să-i ajungă din urmă. Peste treizeci de ani de întîlniri şi experienţe ale autorului – ziarist, publicist şi diplomat, fost ambasador al Republicii Polone în România şi Moldova – au dat roade într-o minunată şi foarte personală poveste despre ţări încă prea puţin cunoscute în Polonia.

„Luft este un autor special. A fost ambasador al Republicii Polone în România, apoi în Moldova. Stăpîneşte excelent problematica acestor două ţări, mînuieşte în mod strălucit condeiul şi este un observator ager şi pătrunzător. România îl fascinează şi din motive personale, fapt care face ca lectura acestei cărţi să fie şi mai agreabilă. Se poate observa de asemenea lesne cît de mult s-a schimbat părerea autorului despre întrebările clasice ale epocii postcomuniste. România şi Moldova sînt două ţări ale unui singur popor, crunt înjumătăţit de istorie. Istoria României citită în paginile eseului lui Luft e ca un drog – dă dependenţă.” (Adam Michnik)

 

Emil BRUMARU, Opere V. Crepusculul civil de dimineaţă


 


Invitaţi: Luminiţa CORNEANU, Radu VANCU, Daniel CRISTEA-ENACHE
Moderator: George ONOFREI

Volum cu desene ale autorului

„Nici chiar cînd e trist Brumaru nu poate fi grav pînă la capăt, pentru că spiritul ludic i-o ia înainte. Volumul e o sumă a poeziei brumariene de toate felurile şi întîlnim tonuri diferite din cele încercate de poet de-a lungul timpului. Una peste alta însă, Crepusculul civil de dimineaţă e opera aceluiaşi îndrăgostit de lume şi de viaţă, dar mai ales de femeie, pe care-l ştim din volumele anterioare. E clar că sentimentul sfîrşitului nu-l poate face pe poetul Emil Brumaru nici grav, nici depresiv. E o adevărată fervoare de a trăi în aceste versuri, căci aici, cum am văzut, şi îngerii trăiesc printre ciuperci şi libelule, se desfată în aşternuturi moi şi îmbietoare, ştiu tainele amorului şi se dedau la tot felul de năzbîtii, de obicei erotice. Cititorul îndrăgostit de Brumaru va găsi toate sonorităţile lui şi toate temele. Va găsi sonetul, poezia cu vers scurt, ritm iambic şi rimă împerecheată, va găsi cuvintele tari şi imaginile diafane. E pur şi simplu Brumaru, pour les enfants et pour les raffinés.” (Luminiţa Corneanu)
 


Doina JELA, Villa Margareta
Invitate: Brînduşa ARMANCA, Nicoleta SAVIN, Ilinca TOMOROVEANU
Moderator: George ONOFREI

Eugen NEGRICI, Sesiunea de toamnă
Invitaţi: Simona SORA, Florina PÎRJOL, Vasile SPIRIDON
Moderator: George NEAGOE

Profesorul Eugen Negrici a decis să-şi publice jurnalul din perioada 1975-2015. Cei 40 de ani de însemnări ale criticului, devenit celebru odată cu publicarea istoriei îndelung dezbătute Iluziile literaturii române, se constituie într-o cronologie îmbogăţită cu glosările din prezent pe marginea anilor în care jurnalul, chiar închis într-un sertar, era secret şi faţă de el însuşi. Sesiunea de toamnă va restabili adevărul.

„Rog cititorul să nu se lase amăgit. Nu este vorba despre un jurnal în adevăratul sens al cuvîntului, chiar dacă m-am silit să reconstitui date şi să sugerez continuitatea. Aceste însemnări sînt… nişte însemnări. Meritul lor, dacă au vreunul, este că înregistrează schimbările de perspectivă şi de ton pe care mi le-a înlesnit scurgerea timpului. Invit pe cel ce le parcurge să se concentreze asupra a ceea ce înseamnă, în fond, o sesiune de toamnă. Adică oportunitatea unor reexaminări.” (Eugen Negrici)

„Eugen Negrici are ochi, vasăzică, pentru a descoperi plinul din gol… Eugen Negrici păşeşte oricum cu îndrăzneală, în larga împărăţie
a penumbrei operelor – maidanul din spatele Panteonului –, cum ar veni, şi se desfată descoperind capodoperele aruncate, conserve de poezii şi proză care îi dau delicii, fie prin forma cutiei, fie prin rezistenţa păstăilor la ploaie. (Cel mai mult îi plac desenele ruginii.)
El schiţează, de fapt, prin această reformă a unghiului de vedere, un fel de tratat de estetică – nu numai involuntară – care se poate detecta lesne din judecăţi de valoare şi opţiuni. Fire generoasă, dar nu îngăduitoare cu literatura, apt să valorifice acele sclipiri ale tezaurului de tipărituri, scoase din sporul de civilizaţie ori din denivelările ei, ca oasele de mamut ivite în urma deplasărilor de teren, gestul lui e salutar, nu numai pentru umiliţii şi obidiţii literaturii, dar chiar şi pentru cei mari…” (Marin Sorescu)


Seria de autor GHEORGHE CRĂCIUN


Compunere cu paralele inegale
Scriitorul şi Puterea
Invitaţi: Carmen MUŞAT, Mircea MARTIN, Cristian TEODORESCU, Caius DOBRESCU, Paul CERNAT
Moderator: Ovidiu ŞIMONCA

Seria de autor dedicată scriitorului Gheorghe Crăciun reuneşte atît lucrări de proză, eseistică, publicistică, teorie şi critică literară deja consacrate, cît şi volume inedite, rămase în manuscris în arhiva sa. Seria este deschisă de romanul de debut, Acte originale/Copii legalizate (variaţiuni pe o temă în contralumină), şi de volumul de proză şi eseuri Mecanica fluidului. Acestora li se vor adăuga romanele Compunere cu paralele inegale, Frumoasa fără corp şi Pupa russa, o ediţie revizuită a volumelor de publicistică Cu garda deschisă şi Reducerea la scară, cărţile de eseuri deja publicate În căutarea referinţei şi Teatru de operaţiuni, precum şi alte lucrări inedite (Lentila sferică, Operaţii pe cărţi deschise, Mono-stereo, Transparenţă şi arhitectură, Formula lui Orlando etc.). Vor fi incluse în seria de autor lucrările sale de teorie şi critică literară Aisbergul poeziei moderne, „una dintre cele mai solide şi înnoitoare cărţi scrise la noi în ultimele decenii”, în opinia criticului şi teoreticianului literar Mircea Martin, şi Doi într-o carte (fără a-l mai socoti pe autorul ei). Fragmente cu Radu Petrescu şi Mircea Nedelciu. Seria va fi completată de Trupul ştie mai mult. Fals jurnal la Pupa russa (1993-2000), de volume de poezie şi proză inedite, precum şi de corespondenţa şi interviurile lui Gheorghe Crăciun.

„Puterea simulează, îşi face jocurile, controlează informaţia, stabileşte legi, manipulează colectivităţi, se face frate cu dracul cînd e de trecut vreo punte, Puterea minte cu nonşalanţă, îşi rîde în barbă, mistifică, educă, ameninţă, vorbeşte tot timpul despre democraţie, întreţine psihoze, îşi apără poziţiile atît de greu cîştigate. Dar scriitorul? Toate aceste mult prea omeneşti formule de supravieţuire lui îi sînt străine. Şi atunci cum să fie el acceptat? Cum să accepte Puterea ideea că scriitorul are dreptul de a pune întrebări nu doar lumii, ci şi celor care o conduc? Întrebările unui intelectual sînt întotdeauna incomode, insidioase, imprevizibile, delicate, neplăcute. Ele pretind răspunsuri. Iar Puterea ştie bine că există întrebări care vor rămîne tot timpul fără răspuns. Ea
nu-şi poate deconspira esenţa, ea nu se poate invalida singură.” (Gheorghe Crăciun)

„Gheorghe Crăciun nu-i un autor de opinii şi scenarii şi nici nu participă la spectacolul baroc al prezumţiozităţii care domină viziunea «analiştilor» noştri. Publicistica sa e un gest de conştiinţă, făcut cu gravitatea şi responsabilitatea unei atitudini sprijinite în idee şi convingeri. El nu face prestidigitaţia opiniilor, nu e un zilier al propriilor atitudini şi nici un slujbaş permanent al lor, fie cu orar săptămînal, fie cu orar cotidian, şi de aceea ieşirile sale sînt pregătite ca eveniment, atît în armătura argumentaţiei, cît şi în prestaţia stilistică. Cu o frază tranşantă, nu fără scăpărări patetice, mereu însoţită de o vibraţie ca semn al mizei participative, publicistica sa are deopotrivă rigoarea ideii şi fervoarea implicării de conştiinţă.” (Al. Cistelecan)

„Roman textualist sau nu, Compunere cu paralele inegale e sigur o proză delectabilă, de rară fineţe artistică. Gheorghe Crăciun ne mărturiseşte prin intermediul lui Vlad Ştefan că a fost încîntat citind Dafnis şi Cloe, această „utopie erotică” atît de necesară sufletului frustrat al omului modern, dar a rămas şi vag nemulţumit, constatînd ce puţină atenţie acordă ea naturii. Dornic să umple cu percepţia intensificată a îndrăgostiţilor schema pastoralei, a scris «epurele» pentru Longos, dăruindu-ne adevărate pagini antologice de evocare violent senzualizată a vieţii bucolice.” (Ovid. S. Crohmălniceanu)

„De ce să inserezi în fragmentele de viaţă contemporane tocmai Dafnis şi Cloe, şi nu alt roman antic? Pentru că autorul dorea o poveste de dragoste idilică şi perfectă care să contrasteze cu ceea ce pune în paralel: «Iată un roman de dragoste, spune un personaj, de care am avea şi noi, cei de azi, urgentă nevoie. Prea multe convulsii, prea multe neîmpliniri, prea multă suferinţă în iubirea contemporanilor mei!». E adevărat că scenele prezentate din viaţa bărbaţilor şi femeilor din zilele noastre nu au nimic exaltant în ele. Într-o societate pradă tristeţii, lipsei de libertate şi dificultăţilor materiale (şi nu e mai bine în societăţile de consum cu mari inegalităţi sociale), dragostea pare, în lipsa unui alt scop, un surogat de ambiţie. Dar care dragoste?” (Serge Fauchereau)

Gheorghe Crăciun (1950-2007), prozator, eseist, teoretician şi critic literar, este unul dintre cei mai importanţi scriitori români contemporani. A publicat romane – Acte originale/Copii legalizate (1982, 2014), Compunere cu paralele inegale (1988), apărut şi în limba franceză cu titlul Composition aux parallèles inégales (2001), Frumoasa fără corp (1993, 2007), Mecanica fluidului (2003, 2014), Pupa russa (2004) –, volume de eseuri, publicistică, teorie şi critică literară, precum şi Trupul ştie mai mult. Fals jurnal la Pupa russa (1993-2000) (2006). Este prezent în numeroase antologii de proză, precum Desant ’83 (1983), Competiţia continuă. Generaţia ’80 în texte teoretice (1994, 1999), The Phantom Church and Other Stories from Romania (1996), Generaţia ’80 în proza scurtă (1998), Romanian Fiction of the ’80s and ’90s (1999), Literatura română postbelică între impostură şi adevăr (2000), Tizenegy kortárs román prózaíró (2005), Top 22. Teil II. The Only Way Is Up... (2005), Les Belles Étrangères. 12 écrivains roumains (2005), Plural [26:2 2005]. Eromania (2005). A primit, între altele, Premiul de debut al Uniunii Scriitorilor din România (1983), Premiul Uniunii Scriitorilor din Republica Moldova (1995, 2003) şi premiul ASPRO pentru cea mai bună carte de critică a anului (1997, 2002).

Liliana COROBCA, Imperiul fetelor bătrîne
Invitaţi: Radu ALDULESCU, Marius MIHEŢ
Moderator: George NEAGOE

Liliana Corobca este autoarea bestsellerul Kinderland, distins cu Premiul Radio România Cultural, secţiunea Proză (2014), şi cu Premiul Crystal la Festivalul Internaţional de la Vilenica, Slovenia (2014).

Misteriosul Imperiu al fetelor bătrîne îşi aşteaptă regina. Va reuşi oare Rafira Sic să treacă toate probele ca să ajungă în vîrful ierarhiei?
Glosări tulburătoare pe marginea ideii de singurătate, interpretări surprinzătoare, experienţe iniţiatice, situaţii duse la limită, planuri iluzorii şi speranţe deşarte conturează imaginea unei categorii cu totul ignorate, uitate sau dispreţuite de societate. În spatele unei expresii oximoronice, al unei etichete aplicate cu maliţie, se ascunde „fata bătrînă”, iar de această dată i se dă cuvîntul, în pofida fantasmelor, bovarismelor, idealismelor cu care se îmbată. Nu mai este personajul secundar şi prăfuit, adesea malefic, din poveştile clasice, acum are rolul de primadonă.
Roman realist crud cu o aură de umor sau roman fantastic cu accente de parabolă, subintitulat ironic „roman sentimental”, noua carte a Lilianei Corobca, sub vălul paşnic al inocenţei, se constituie într-un rechizitoriu la adresa lumii de azi. O lume tot mai agresivă şi mai lipsită de empatie. 

„M-am apucat de această carte în 2005 şi a fost şi este unica poveste cu care mi-a plăcut să mă identific pînă acum, singura pe care nu doream s-o ofer niciunui cititor. Închei cu ea un ciclu; cartea are, de altfel, multe în comun cu romanul de debut, mai ales tema singurătăţii. De ani de zile îmi spuneam că nu pot publica aşa ceva pînă cînd nu mă mărit.
Şi acum, cînd bărbatul drag este atît de aproape, simt că trebuie să las această piele fermecată şi să îmi asum personajul viitorului roman. Următoarea femeie.
Am ieşit din această experienţă îndelungată mai puternică, mai optimistă, mai veselă. Sper să li se întîmple ceva similar şi cititorilor mei. Lectură frumoasă!” (Liliana Corobca)

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările