„Cartea la metrou“, o campanie care încurajează lectura în mijloacele de transport în comun

„Cartea la metrou“, o campanie care încurajează lectura în mijloacele de transport în comun

Coverul de FB al campaniei editurii Litera

Editura Litera şi Metrorex anunţă prima ediţie a campaniei de încurajare a cititului în metroul bucureştean: CARTEA LA METROU. Călătorii surprinşi citind o carte primesc încă una, împreună cu un semn de carte, de la voluntarii Litera care vor fi prezenţi la metrou în săptămâna 18-22 iulie, de luni până vineri, în intervalul 9.00-11.00, pe Magistrala 2: Pipera – Berceni – Pipera.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ştiaţi că? Locul preferat al românilor pentru cititul cărţilor este acasă (43%), urmat la distanţă semnificativă de cititul în aer liber (17%) sau în faţa calculatorului (10%). Baia şi mijloacele de transport în comun sunt următoarele locuri de citit, fiecare dintre acestea fiind preferat bibliotecii, cafenelelor sau librăriilor, conform unui sondaj realizat pe www.iVox.ro.

Timpul este preţios, iar metroul poate deveni mai mult decât un mijloc de transport de la punctul A la punctul B.

Atenţie, se închid uşile şi se deschid cărţile!

„In istoria recentă a metroului bucureştean s-au înregistrat din ce în ce mai multe cazuri fericite de oameni care citesc. S-au semnalizat gânduri mai bune, zâmbete printre rânduri, ochiade peste umeri la povestea celui din faţă, autori pe care îi recunoşti, poveşti de care îţi aduci aminte şi câte şi mai câte. Simptomele nu se opresc aici: cititul la metrou face din ce în ce mai bine!“

O selecţie a celor mai bune titluri din colecţiile consacrate Litera - Clasici moderni, Clasici contemporani, Agatha Christie, Nobel, Buzz Books, Biblioteca pentru toţi - vor fi disponibile călătorilor.

Edtura invită toţi cititorii să împărtăşească impresiile despre cartea primită folosind hashtag-ul #cartealametrou pe Facebook şi pe Instagram.

O primă opinie a fost adresată Editurii Litera de o cititoare pe pagina de Facebook a evenimentului „Cartea la metrou“:

„Foarte frumoasa initiativa, dar de ce limitati doar la magistrala 2? Stiu ca acolo sunt corporatistii, dar si Magistrala 1 merita aceeasi atentie!“

Editura a promis că „la urmatoarele editii vom fi si pe celelalte magistrale“.

Iată câteva dintre titlurile cu care Litera va surprinde cititorii începând de luni, timp de 5 zile, în intervalul orar 9-11, în cadrul campaniei Cartea la metrou:

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările