„Noaptea de Sânziene“ a fost titlul inspirat al acestei atât de speciale seri de muzică. Cele două romanţe beethoveniene, o nocturnă de Frederic Chopin şi celebrul moment  Clar de lună de Claude Debussy, ambele în transcripţie, dar mai ales fascinantul  Dans al Vrăjitoarelor de Paganini - cu ale sale seducătoare duble flagiolete flautate - au electrizat asistenţa; ...a primit, în final, un nesperat supliment, o horă moldovenească preluată de George Enescu; descoperită relativ recent în arhivele muzeului ce poartă numele compozitorului.

Indiscutabil, Alexandru Tomescu dezvoltă bucuria cântului inteligent şi sensibil; susţinut de această dată, îndeaproape, de participarea pianistei Sânziana Mircea, un muzician pe cât de atent pe atât flexibil; ...care ştie a colabora eficient chiar şi atunci când iniţiativa nu-i aparţine.

A fost un recital de sezon estival, un concert care încântă sufletul dată fiind melodicitatea captivantă a temelor, generozitatea expresiei, frumuseţea încântătoare a tonului violonistic, relaţia funcţională a comunicării celor doi parteneri.

În deschiderea programului, pe parcursul celebrei sonate baroce supranumită  Trilul diavolului, de Giuseppe Tartini, partea pianului a fost încredinţată micuţei pianiste Eva Geret în calitate de invitat special; la vârsta de şapte ani, vârsta marilor promisiuni, micuţa Eva ne aduce certitudinea unei sensibilităţi de uimitoare aplicaţie în spaţiul generos al cântului pianistic.

Este de menţionat faptul că, întâmplător sau nu, toţi trei – la vremea lor sau acum – au studiat sau studiază în cadrul Colegiului Naţional „George Enescu“ din Bucureşti.