victor miron - ultimele știri
Victor Miron, creatorul fenomenului #bookselfie, fondatorul campaniei culturale de promovare a lecturii „Cărţile pe faţă“ şi autor al volumelor „Cărţile pe faţă“ şi „Cartea de citit în doi“, vorbeşte la Adevărul Live despre importanţa cititului şi im...
Victor Miron, clujeanul ce promovează lectura de mai bine de 4 ani, lansează în preajma Sfântului Valentin un mic concurs care poate unui participant poza pe o copertă de carte....
Victor Miron, clujeanul care de mai bine de patru ani promovează lectura, a participat la emisiunea „Românii au talent“....
Noul spaţiu va fi deschis la etajul trei al unui centru comercial şi se va întinde pe o suprafaţă de 2.500 de metri pătraţi. Lucrările de amenjare ar urma să fie finalizate în câteva luni.
Dintr-o joacă a început o campanie de promovare a cititului. Îndată se împlinesc 4 ani, iar Victor Miron nu se aştepta ca lucrurile să aibă o aşa amploare. „Până acum acum strâns o comunitate online de peste 100 000 de cititori, am convins zeci de mi...
Surpriză pentru adolescenţi. Victor Miron, care de doi ani promovează lectura prin cele mai nonconformiste spaţii din Cluj, le oferă în dar cărţi adolescenţilor ce îşi fac anul acesta buletin.
Campania clujeanului Victor Miron de promovare a lecturii continuă: o gogoşerie din Cluj-Napoca oferă gogoşi cu 10% mai ieftine celor care şi-au pus ca poză de profil pe Facebook chipul lor şi o carte. În plus, acelaşi local s-a extins în campusul st...
Unul este corporatist, iar celălalt finanţist în Cluj-Napoca. Andreea şi Dan Rusu se declară însă la fel de îndrăgostiţi de Tricoultura, proiectul pe care l-au creat pentru promovarea unor eroi adevăraţi: Cioran, Nichita, Caragiale, Ionesco sau Crean...
Beneficiile lecturii. Cititul ne dezvoltă creativitatea şi spiritul critic, ne arată viaţa cu alţi ochi şi prin cuvinte la care nu ne-am fi gândit, oferindu-ne o cale de scăpare din stresul cotidian.
Victor Miron, clujeanul care promovează lectura de mai bine de doi ani a pregătit de Dragobete o surpriză celor iubesc cărţile: volume personalizate cu chipul lor şi ale persoanelor iubite....
O carte de citit în doi - aşa a fost gândită, scrisă şi aşa se şi numeşte volumul clujeanului Victor Miron, cel care, de mai bine de un an, organizează o campanie de promovare a lecturii. „Cartea de citit în doi“ este de proză, dar conţine şi câteva ...
Ideea clujeanului Victor Miron ca transportul public să fie gratuit dacă, în timpul călătoriei, citeşti o carte a făcut valuri în presa internaţională....
Victor Miron, clujeanul care promovează cititul în spaţii inedite, s-a apucat de scris cărţi. Acum se află la al patrulea volum. Pentru el, scrisul e un exerciţiu care ajută la o mai bună comunicare mai bine şi la o mai bună clarificare a ideilor.
Este perioada concediilor şi în bagaje, pe lângă haine, loţiuni care să ne protejeze pielea de soare îşi poate găsi locul, dacă doriţi, şi o carte. Victor Miron, iniţiatorul celei mai inedite campanii de promovare a lecturii „Cărţile pe faţă” din Rom...
Între coperţile unei cărţi se ascunde un întreg univers ce abia aşteaptă să fie descoperit. Împreună cu Victor Miron, clujeanul care a inventat conceptul de book-selfie şi care de mai bine de un an coordonează o campanie de promovare a cititului, am ...
Universul dintre paginile unei cărţi a trezit pentru unii elevi de la Liceul Avram Iancu din Cluj o curiozitate, ceea ce fapt şi intenţionase Victor Miron şi colegii săi din campania de promovare a lecturii „Cărţile pe faţă”....
Pe 23 aprilie se sărbătoreşte, la Cluj, Ziua Internaţională a Cărţii prin două evenimente, organizate de Victor Miron şi colegii săi din campania sa de promovare a cititului. Pasionaţii lecturii vor putea intra gratuit, dacă au o carte asupra lor, la...
Carmen Hotz (52 de ani) a lucrat ani buni ca director la o bancă din Cluj-Napoca, iar de jumătate de an a renunţat la job şi s-a apucat de confecţionat perne decorative. Cea mai nouă creaţie a sa promovează cititul: perne cu buzunare pentru cărţi, cu...
Victor Miron (29 de ani), din Cluj-Napoca, s-a încăpăţânat să le demonstreze românilor că, în mileniul tehnologiei, cartea îşi are încă rostul ei. De un an, promovează cititul prin campania „Cărţile pe faţă“ şi spune oricui că lectura ne ajută să tră...
„Biblioteca vecinilor“ este un alt proiect de succes iniţiat de clujeanul Victor Miron, cel care în urmă cu un an şi ceva începea o campanie de promovare a lecturii, „Cărţile pe faţă“. Ideea sa nu numai că nu a „îmbătrânit“, dar s-a şi extins în oraş...
Victor Miron, tânărul clujean care a creat conceptul de book-selfie, i-a scris fondatorului Facebook un mesaj prin care vrea să-l convingă să-şi pună pe pagina de Facebook un book-selfie....
„Să-i faci pe oameni să pună mâna pe o carte nu e uşor“, spune Victor Miron, clujeanul care a iniţiat, la începutul anului, o campanie de promovare a lecturii. I-a zis „Cărţile pe faţă“ şi a organizat, împreună cu echipa, 20 de acţiuni inedite la ser...
„Cărţile ne ghidează şi ne îndrumă în viaţă“, spune clujeanul Victor Miron, cel care a creat conceptul de book-selfie. El a postat pe Facebook o imagine cu mesajul „O carte este un cadou pe care îl deschizi iar şi iar“ încurajând astfel oamenii să of...
Victor Miron, clujeanul care a inventat book-selfie-ul, oferă gratuit cartea pe care a scris-o tuturor profesorilor de Limba Română din licee. Columul său, intitulat „Cărţile pe faţă“, ca şi campania de promovare a cititului, a fost lansată în 9 octo...
Oamenii din spatele campaniei de promovare a cititului „Cărţile pe faţă“ au gândit o nouă acţiune: oferă cărţi gratis în schimbul unui selfie. Victor Miron, iniţiatorul campaniei, împreună cu cei de la librăria Bookstory din Cluj-Napoca spun că acea...
Victor Miron, clujeanul care a creat conceptul de book-selfie şi care de mai bine de 7 luni promovează lectura prin locuri unde te aştepţi mai puţin, va scoate la sfârşitul lui septembrie cartea campaniei „Cărţile pe faţă“. Ce e de-a dreptul uimitor ...
Clujeanul Victor Miron, cel care a creat conceptul de book-selfie, continuă campania sa de promovare a lecturii începută prin februarie-martie cu o nouă acţiune: o bibliotecă în aer liber în Parcul Central. Zeci de volume stau pe „rafturile“ unei caf...
Campania „Cărţile pe faţă“ prin care se promovează cititul, lansată de jumătate de an, „deschide“ o nouă bibliotecă într-un salon de frumuseţe, după modelul celor dintr-un service auto şi un cabinet stomatologic. Acel salon şi oamenii din spatele cam...
Conceptul „50 de cărţi şi o întrebare“, al cărui scop e să vadă cum gândesc oamenii dintr-un oraş legat de o anume temă, a ajuns şi la Cluj. Întrebarea adresată clujenilor a fost „Ce carte ţi-a plăcut şi de ce merită citită?“. Răspunsurile tinerilor ...
Campania de promovare a lecturii „Cărţile pe faţă“ a clujeanului Victor Miron şi-a propus să creeze un lanţ de localuri din care să facă parte cafenelele, ceainăriile şi alte localuri prietenoase cu cei care citesc. Acestea vor primi însemnul „Local ...
Azi, de Ziua Internaţională a Cărţii, la Grădina Botanică din Cluj-Napoca se intră fără bilet. Iniţiativa îi aparţine clujeanului Victor Miron şi face parte dintr-o campanie de promovare a lecturii, „Cărţile pe faţă“, începute în urmă cu vreo două lu...
Clujeanul Victor Miron începea în urmă cu aproape două luni o campanie de promovare a lecturii, iar gestul său, prin activităţile din campanie, a adunat aproape 4.000 de like-uri şi peste 500 de susţinători care, din semn de solidaritate, şi-au schim...
Clujeanul Victor Miron, care a creat conceptul de book selfie, a convins o firmă ce oferă cursuri de formare profesională să se alăture campaniei de promovare a lecturii iniţiate de el....
Clujeanul Victor Miron, cel care a creat noul selfie, book-selfie, prin campania de promovare a lecturii numită „Cărţile pe faţă“, e hotărât să convingă cât mai mulţi oameni să citească. Împreună cu prietenii săi, a împărţit semne de carte într-un hi...
Victor Miron (29 de ani) este un clujean, antreprenor de profesie, care de vreo două luni promovează lectura în locuri neconvenţionale: de la service-ul auto, cabinetul stomatologic până în mediul online. A convins şi artişti şi oameni de media precu...
Un magazin online al unui clujean oferă reduceri inedite cititorilor. Reducerea, care este de 10%, vine într-un mod: poţi fie să laşi un comentariu la un articol vestimentar de pe site şi să spui cu ce carte l-ai asorta pe acesta, fie poţi să ai poză...
După ce Daniel Buzdugan şi-a făcut un selfie citind o carte şi a postat imaginea pe Facebook, o altă vedetă, Adrian Despot, solistul trupei Viţa de Vie, venit la Cluj pentru un concert, a declarat că e plăcut surprins de campania de promovare a lectu...
Patru „muşchetari“ - un hairstylist, un IT-ist, un consilier şi un manager german - s-au gândit să le ofere un cadou doamnelor şi domnişoarelor de 8 martie: un site de unde îşi vor putea alege pe loc coafura cea mai potrivită....
Dacă săptămâna trecută antreprenorul clujean Victor Miron iniţia o campanie atipică pe Facebook pentru a-i face pe oameni să citească, tânărul a pus în practică, zilele astea, o altă idee: primul service auto care îţi dă la schimb o carte cât timp ma...
Un antreprenor din Cluj, Victor Miron, a iniţiat o campanie atipică pe Facebook pentru a-i face pe oameni să citească. Plecând de la conceptul de selfie, el a creat book-selfie, o imagine în care faţa celui ce se fotografiează e cufundată într-o cart...
De doi ani circulă prin Cluj-Napoca zeci de maşini care au lipite autocolante cu mesaje precum „Pentru un trafic sănătos se recomandă folosirea zilnică a bunelor maniere” „şi „Autovehicul echipat cu al 7-lea simţ“. Acestea fac parte dintr-o campanie ...
De câte ori nu ai uitat să îi dai mesaj mamei tale de ziua ei sau să o suni la final de săptămână? Munca îţi ocupă prea mult timp, iar memoria te lasă. O aplicaţie românească vrea să rezolve acest lucru.