softronic - ultimele știri
Firma Softronic din Craiova a trimis săptămâna trecută primele două locomotive electrice în Suedia, în cadrul unui contract încheiat cu autorităţile din ţara nordică.
Singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est a semnat anul trecut un contract pe 10 ani cu operatorul feroviar de marfă Green Cargo din Suedia pentru livrarea în vara anului 2018 a două locomotive Transmontana.
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul Hyperion, va lansa un nou convoi de vagoane în a doua jumătate a anului 2018.
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul SF Hyperion, a semnat un contract cu operatorul feroviar de marfă Green Cargo din Suedia pentru livrarea în vara anului 2018 a...
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul SF Hyperion, închiriază două locomotive TransMontana lui Deutsche Bahn Cargo - Schenker, în leasing operational.
Fabrica Softronic din Craiova, singura care produce rame şi locomotive electrice în sud-estul Europei, se bucură de succes şi în Austria. A vândut o locomotivă grupului austriac LTE.
Softronic din Craiova este singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul SF Hyperion. Afacerile companiei din Bănie s-au înjumătăţit în 2015.
Fizicieni din toată lumea se concentrează deja la Măgurele. Am aflat că fondatorul nanotehnologiei a plecat din România, în urmă cu mulţi ani, dar revine, periodic. Alţi şi alţi cercetători români primesc premii internaţionale – şi granturi maximale....
În ediţia curentă (nr 50, februarie/ martie 2016), revista Foreign Policy România evidenţiază, pentru al cincilea an consecutiv, peste 100 de nume cu idei şi proiecte despre care putem spune că mişcă ţara în direcţia bună. În context, în cadrul Galei...
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, vrea să pună pe roţi cel de-al treilea electric Hyperion.
Directorul general al CFR Călători, Iosif Szentes, a vorbit, într-un interviu acordat Agerpres, despre investiţiile ce vor fi realizate pe termen scurt şi lung, dar şi despre eforturile CFR Călători pentru modernizarea parcului de locomotive şi vagoa...
Compania Softronic din Craiova produce două tipuri de locomotive - Phoenix şi Trans Montana. Uzina din Bănie a vândut anul trecut în luna decembrie două vehicule firmei DB Schenker Rail, unul din cei mai mari operatori din Europa.
Producătorul craiovean de rame şi locomotive electrice Softronic, controlat de antreprenori români, a încheiat contractele de vânzare cu DB Schenker Rail România şi DB Schenker Rail Ungaria, subsidiare ale DB Schenker Rail AG, cel mai mare operator d...
Angajaţii uzinei Softronic din Craiova lucrează la cel de-al treilea tren SF Hyperion. Va atinge 160 de km/h şi va avea patru vagoane.
CFR Călători se află în tratative avansate cu compania craioveană Softronic, pentru a închiria cele două automotoare Hyperion care circulă pe rutele Craiova – Constanţa şi Craiova – Braşov, au declarat pentru Ziarul de Investigaţii surse din conducer...
Trenul electric Hyperion II construit în România a plecat luni dimineaţă în prima cursă între Craiova şi Braşov. Garnitura are patru vagoane care pot transporta 200 de persoane cu o viteză de 160 de kilometri pe oră.
Compania Softronic din Craiova a construit cel de-al doilea tren electric din România. Garnitura a fost deja testată, iar investiţia se ridică la suma de cinci milioane de euro.
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, are în construcţie al doilea tren electric din România, numit Hyperion. Acesta va circula pe ruta Craiova-Braşov de la sfârşitul lunii august.
În dimineaţa zilei de vineri, 31 iulie, spre litoral porneşte din nou „trenul SF“ Hyperion (administrat de operatorul privat Softrans), cu o ofertă care pune în încurcătură şi concurenţa de pe calea ferată, şi pe cea de pe autostradă....
Trenul Hyperion va fi reintrodus de compania Softronic din Craiova pe ruta Craiova-Bucureşti-Constanţa. O călătorie va costa 70 de lei începând cu data de 1 august.
Compania Softronic din Craiova a realizat cel de-al doilea tren electric din România, iar din luna august va circula pe ruta Craiova-Bucureşti Constanţa.
Societatea de transport feroviar de călători Softrans, operatorul trenurilor Hyperion, va trimite din 1 august spre litoral, pe ruta Craiova-Bucureşti-Constanţa, o garnitură nouă, separată de cea care circulă acum spre munte, de la Craiova la Braşov,...
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul SF Hyperion, exportă produsele în Ungaria, Germania şi Turcia.
Uzina Softronic din Craiova lucrează în acest moment la cel de-al doilea tren electric din România. Convoiul de vagoane va fi gata în luna august şi va circula pe ruta Craiova-Bucureşti-Constanţa.
Compania Softronic din Craiova a livrat prima locomotivă electrică unei firme din Ungaria de transport feroviar. Cea de-a doua va fi predată în ultima parte a anului.
Fabrica Softronic din Craiova a pus pe roţi în premieră în România primul tren electric. Convoiul de vagoane poate atinge 160 de kilometri pe oră şi a costat 5 milioane de euro. Totuşi, din cauza infrastructurii, trenul nu poate merge cu viteza maxim...
Operatorul de transport feroviar de călători – Softrans – a intrat în forţă pe ruta Craiova-Bucureşti-Braşov. Preţul unui bilet este de 47,5 lei.
Firma Softronic din Craiova a construit în premieră în România un tren electric care are patru vagoane şi atinge 160 de km/h. Rama electrică este automatizată complet, iar pornirile şi opririle sunt silenţioase, la fel şi mersul-datorită pernelor de ...
Softronic din Craiova este singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est care a pus pe roţi trenul SF Hyperion, exportă pe pieţele vestice şi începe construcţia unei fabrici în Ungaria.
La Craiova este în lucru cel de-al doilea tren electric, iar garnitura se numeşte Hyperion şi atinge 160 de kilometri pe oră.
Softronic din Craiova, singurul producător de rame şi locomotive electrice din Europa de Sud-Est, care a pus pe roţi trenul SF Hyperion, exportă pe pieţele vestice şi începe construcţia unei fabrici în Ungaria.
Softronic Craiova şi LAC Holding au semnat o scrisoare de intenţie pentru construcţia unei fabrici de locomotive în Ungaria.
Alstom, lider al consorţiului compus din Alcatel Lucent România şi Pas 97 Impex, va furniza companiei naţionale de căi ferate din România (CFR SA) o nouă soluţie de management al traficului, pentru segmentul de mare viteză Sighişoara-Coşlariu-Simeria...
Compania Softrans a anunţat că începând cu data de 15 octombrie va acorda călătorilor reduceri de 50% pentru elevi şi studenţi pe baza legitimaţiei de călătorie, dar şi pentru veteranii de război şi pensionari.
FOTO Trenul electric SF construit în premieră în România va fi livrat pe piaţa din Ungaria şi Turcia
Firma Softronic din Craiova a construit în premieră în România un tren electric care atinge 160 de kilometri pe oră şi are patru vagoane.
Două firme din Craiova au reuşit să stabilească parteneriate cu ţări din Uniunea Europeană. SC Softronic SA va semna mâine un contract de export pentru Ungaria, iar SC Reloc SA va face acelaşi lucru pentru Franţa.
Locomotiva Diesel hidraulică 1250 CP a fost produsă în special pentru export şi a fost proiectată şi realizată de Electroputere VFU-Reloc S.A, în parteneriat cu corporaţia americană Caterpiller.
După introducerea „trenului SF“ de către compania Softrans, cu preţuri promoţionale, CFR Călători a răspuns provocării cu tarife şi mai joase, varianta feroviară ajungând să o surclaseze chiar şi pe cea rutieră....
Când trenul Hyperion ajunge în gări, oamenii îşi scot telefoanele sau aparatele foto ca să-l imortalizeze. „E frumos tare, bine ar fi să fie toate ca el“, spun oamenii. Hyperion îşi devorează concurenţa şi pe calea ferată, şi pe şosele...
După concurenţa neiertătoare aplicată companiei de stat CFR Călători pe traseul spre litoral, trenul Hyperion al operatorului privat Softrans porneşte, din 15 septembrie, spre munte. La trenul privat, biletul este mai ieftin şi accesul la internet es...
Trenul electric fabricat la Craiova de firma Softronic va circula, de la 15 septembrie, pe ruta Craiova-Bucureşti-Braşov şi retur. Biletele pot fi cumpărate la urcare sau online.
Trenul viitorului a aterizat în România! Vezi aici cum o să mergi de acum ca şi cum ai fi normal! Ai aer condiţionat şi nişte bilete mai ieftine. Cafea, ţărane! Iată viitorul. Mulţumesc, dar cu oamenii ce facem?
Începând de vineri, 1 august, până la 13 septembrie, un nou operator de transport feroviar de călători – Softrans – va intra în forţă pe ruta Bucureşti-Constanţa. Călătoria este cu 20 de lei mai ieftină decât la CFR Călători, iar trenurile private au...
Trenul electric de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova, atinge 160 de kilometri pe oră şi are patru vagoane.
Trenul electric de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova atinge 160 de kilometri pe oră. Investiţia se ridică la aproximativ cinci milioane de euro.
Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 160 de kilometri pe oră, iar investiţia se ridică la aproximativ cinci milioane de euro.
Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 170 de kilometri pe oră. Garnitura a fost testată pe data de 24 martie cu 600 de saci de nisip, pentru a se stabili dacă îndeplineşte exigenţele de siguranţă.
Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 160 de kilometri pe oră. Garnitura va fi testată cu 600 de saci de nisip pentru a se stabili dacă îndeplineşte exigenţe de siguranţă.
Trenul de mare viteză este construit în premieră de firma Softronic din Craiova şi atinge 160 de kilometri pe oră.
Firma Softronic din Craiova vrea să construiască cel de-al doilea tren electric din România. Noua garnitură va atinge 160 de km/h, după ce în ianuarie a finalizat prototipul Hyperion, care a costat 5 milioane de euro.
Trenul de ultimă generaţie construit la Craiova ajuns, vineri, în Gara Motru, cu o întârziere de două ore din cauza infrastructurii feroviare şi a restricţiilor.