reveal marketing research - ultimele știri
Un studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice atitudinile și percepțiile românilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a închide supermarket-urile în weekend.
Chiar dacă alegerea unui dar potrivit poate fi o provocare, tradiţia se menţine şi în acest an, majoritatea românilor considerând că florile sunt cele mai potrivite cadouri de Ziua Femeii.
Un nou studiu demarat de Reveal Marketing Research arată că românii sunt mai puțin optimiști față de ani trecuți, mai ales când vine vorba despre situația lor financiară.
7 din 10 români obișnuiesc să realizeze activități de reparații și amenajare interioară în propria casă, iar principalele locuri vizate sunt bucătăria (55%) și baia (53%), potrivit unui studiu recent
O bună parte dintre români ar vrea să știe care este salariul colegilor lor, aliniindu-se parcă deciziilor de transparentizare a salariilor luate deja de oficialii europeni.
Comparativ cu anul trecut, masa de Paște va fi mai puțin îmbelșugată pentru 75% dintre români, potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Integrarea preparatelor vegane și raw vegane în alimentația românilor a devenit populară, mai mult de jumătate din populația din mediul urban declarând că mănâncă frecvent astfel de produse.
Interesul românilor pentru autoturismele hibrid sau electrice este din ce în ce mai mare, după cum reiese în ultimul studiu realizat de Reveal Marketing Research.
Cei mai mulți dintre români (46%) ar prefera să-i investească într-un apartament sau o casă de vacantă în România, potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.
58% dintre români declară că le va fi foarte greu să achite facturile pentru utilități în iarna care urmează, iar 50% sunt îngrijorați că nu vor reuși să încălzească locuința, potrivit unui studiu.
Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ la nivel naţional în rândul locuitorilor din mediului urban, pentru a afla ce impact a avut creşterea inflaţiei pentru români.
59% dintre românii care au participat la un sondaj realizat de o companie de cercetare a pieţei spun că furnizorii sunt responsabili de scumpirea energiei.
Mai mult de jumătate (62%) dintre românii cu studii superioare afirmă că sunt mulţumiţi de starea financiară actuală, în timp ce doar 36% dintre cei care consideră că sunt membrii ai unei familii tradiţionale se declară mulţumiţi de acest aspect al ...
Pe fondul pandemiei, obiceiurile de consum s-au schimbat semnificativ în ultimul an, influenţând, astfel, evoluţia afacerilor din diverse zone de activitate, se arată într-un studiu realizat de Reveal Marketing Research în perioada 18 - 22 februarie ...
Aproape două treimi dintre românii intervievaţi au declarat că nu vor să-şi schimbe furnizorul de energie electrică, se arată într-un studiu realizate de Reveal Marketing Research privind percepţia românilor faţă de liberalizarea pieţei de energie el...
1 din 2 români nu crede că banii cash răspândesc coronavirus, se arată într-un studiu realizat de Reveal Marketing Research despre obiceiurile de plată ale românilor în 2021.
După un an plin de incertitudini, definit de schimbări rapide şi de adaptare imediată, este important să ne uităm la cum reuşesc instituţiile să răspundă în continuare nevoilor şi aşteptărilor clienţilor.
Revenirea la locul de muncă nu se află printre preferinţele românilor, doar 1 din 10 români declarând că îşi doresc acest lucru, se arată într-un studiu realizat de Reveal Marcketing Research, potrivit căruia însă 38% dintre cei intervievaţi vor să c...
Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre atitudinea românilor faţă de economisirea banilor şi faţă de investiţii pentru a afla care sunt principalele lor metode de a gestiona resursele financiare.
Ce îi împiedică pe români să efectueze plăţi online sau să utilizeze mobile banking? Principala barieră este teama de furtul datelor personale, arată un studiu Reveal Marketing Research.
Şapte din 10 angajaţi sunt mai fericiţi la muncă decât acasă, arată cel mai recent studiu făcut de Reveal Marketing Research cu ocazia Zilei Internaţionale a Fericirii. În acelaşi timp, şase din 10 români se declară cu adevărat fericit, notează acela...