
Succes răsunător pentru Dacia, în Franţa. Maşina românească a bătut mărcile consacrate franceze
Dacia a depăşit mărcile consacrate franceze, fiind cea mai bine vândută maşină în 2021 pentru persoanele fizice, în hexagon.
Dacia a depăşit mărcile consacrate franceze, fiind cea mai bine vândută maşină în 2021 pentru persoanele fizice, în hexagon.
Un bărbat s-a răsturnat cu autoturismul Peugeot într-un şanţ, după ce a blocat volanul cu o sticlă de apă şi s-a pus pe bancheta din spate. El a înregistrat accidentul, în ceea ce pare a fi un live pe reţelele de socializare, spunând că „bă, ia uitaţi bă aici cum se conduce, sunt în spate!”.
Citroen, subsidiara franceză a producătorului auto Stellantis, a anunţat joi că a fost pus sub acuzare de autorităţile judiciare franceze pentru înşelarea consumatorilor, în urma scandalului Dieselgate, transmite Reuters. Renault, Peugeot şi Volkswagen sunt celelalte trei mărci producătoare de automobile care au mai anunţat că sunt inculpate.
Aproape 2.500 de autoturisme noi electrice şi hibride au fost comercializate în România, în primele trei luni ale acestui an, în creştere cu 65% faţă de acelaşi perioadă din 2020, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA).
Când te uiţi câte premii a adunat Peugeot 208, noua generaţie, ai fi tentat să crezi că s-a inventat maşina perfectă. Aşa să fie? Să vedem.
Substitut de SUV! Sincer să fiu, cam asta înţeleg eu prin SUV – Sport Utility Vehicle. Un automobil care să îi permită proprietarului acces la ieşirile în natură, la sport. Nu să faci sport cu paralelipipedul.
Trust Motors răspunde apelului Institutului Naţional de Boli Infecţioase „Prof. Dr. Matei Balş” din Bucureşti si oferă trei autovehicule noi Peugeot Rifter necesare pentru activitatea echipei medicale în lupta pentru combaterea pandemiei generate de virusul SARS-Cov-2.
În comunicatul de presă se spune că DS 9 este o invitaţie de a descoperi excelenţa franceză metamorfozată într-un automobil. Nu vom comenta această afirmaţie, dar un lucru este cert, designul ultimelor modele DS nu te lasă indiferent.
După o primă generaţie de succes, a doua generaţie al SUV-ului Peugeot 2008 a ajuns în România, clienţii putând să configureze şi să testeze modelul la toţi concesionarii autorizaţi ai mărcii.
La începutul anului, clasa mică se află în faţa unei avalanşe de modele importante, noul Peugeot 208 fiind unul dintre ele. Pentru primul test din România am ales versiunea cu motorizarea de bază, cu motor aspirat de 1,2 litri şi 75 CP. Iată primele impresii de la volan. TEXT - Dragoş Craiovan
Fiat Chrysler şi PSA, proprietarul Peugeot, s-au angajat să nu închidă fabrici dacă vor fuziona, dar grupul nou format va fi supus unor presiuni puternice din cauza unui excedent al capacităţii de producţie de aproape 6 milioane de vehicule, în condiţiile unui declin al cererii de automobile, consideră analişti citaţi de Reuters şi news.ro.
Fiat Chrysler şi PSA, proprietarul Peugeot, negociază o fuziune care ar putea crea un producător auto în valoare de 50 de miliarde de dolari, a declarat marţi o sursă apropiată situaţiei, transmite Reuters.
Trust Motors, importatorul oficial în România al mărcilor Peugeot, Citroënşi DS, îşi consolidează relaţia cu partenerii de tip Rent a Car prin livrarea unei flote record către Klass Wagen. Astfel, parcul auto Klass Wagen se extinde cu un număr de 600 de maşini, mărcile Peugeot şi Citroën, noile modele urmând a fi disponibile clienţilor culuna aprilie a acestui an. Valoarea tranzacţiei se ridică la peste 6 milioane de euro.
Vânzările de SUV-uri din toate segmentele au crescut puternic în lume în ultimii ani, ajungând la 27,8 milioane în 2017, ceea ce înseamnă o cotă record de 34%, conform datelor companiei de cercetare JATO.
WLTP este un test mai riguros şi de o durată mai mare, dezvoltat pentru a reflecta mai bine în ochii clienţilor consumul real şi emisiile de noxe, faţă de reglementările anterioare NEDC.
A venit vremea ca grupul PSA să îşi prezinte oferta în segmentul comercialelor uşoare. Prin urmare, iată noile modele Peugeot Partner Van, Citroen Berlingo Van şi Opel Combo Van.
Volkswagen s-a dus în America dorind să obţină cel mai bun timp, pe urcarea de la Pikes Peak, în categoria vehicule electrice. O provocare care s-a finalizat cu un nou record mondial absolut.
Un clasament uşor diferit faţă de cel de anul trecut. Volkswagen opreşte dominaţia Ford în zona sub 1.000 cmc. Ferrari nu are rival de trei ani la titlu suprem.
La doar câteva luni de la prezentarea, în premieră mondială, a noii generaţii 508, francezii prezintă şi versiunea SW a modelului de segment D. O versiunea ceva mai pragmatică decât berlina care atacă Audi A5 Sportback.
Grupul PSA a decis încetarea producţiei modelelor DS 4 şi DS 5. Acest pas se datorează atât vânzărilor slabe înregistrate de cele două modele cât şi noii politici de modele.
MPV-ul se pare că este o specie pe cale e dispariţie. Şi apare firesc întrebarea... Ce facem cu cele deja existente? Au fost investite sume considerabile în dezvoltarea lor.
În anul 1889, baronul Barbu Bellu aducea de la Paris un automobil Peugeot cu care făcea senzaţie în Bucureşti, deşi maşina nu depăşea viteza de 18 km/h şi avea doar patru cai putere.
Peugeot intră în Programul Rabla 2018 cu nouă modele ce însumează peste 100 de versiuni cu emisii de CO₂ mai mici de 130 g/km şi peste 20 de versiuni cu emisii de C0₂ mai mici de 98 g/km, propunând astfel una dintre cele mai diversificate şi competitive oferte existente pe piaţă în acest moment.
Peugeot se reinventează, se repoziţionează pe piaţă. După ce am asistat la un asalt al SUV-urilor ce poartă leul pe grilă, acum avem noul 508 pe care francezii îl numesc ”a five door fastback coupe-saloon”.
Într-o lume unde cursa înarmărilor în zona compactelor sportive este ceva mai aprigă decât în Războiul Rece, Peugeot vine cu un 308 GTI care pune în rastel 272 CP. Este suficient?
Din 27 iulie, doar împreună cu ziarul Adevarul, numărul patru al suplimentului Adevarul Auto. 48 de pagini de adrenalină, off-road, eleganţa zilelor de ieri admirată în cadrul Concursului de Eleganţă de la Sinaia, istorie... şi o singură vedetă – automobilul.
Cum este să porneşti o maşină, să îţi afişeze o autonomie de 1.200 km cu plinul făcut, iar după 30 de minute de trafic urban... să ai afişată o autonomie de peste 1.600 km?
Producătorul de componente auto Faurecia, controlat de către grupul PSA Peugeot Citroen, a inaugurat marţi o fabrică de tapiţerii la Râmnicu Vâlcea, investiţia totalizând 12 milioane de euro şi generând 700 de locuri de muncă, alţi 600 de angajaţi urmând a fi recrutaţi până în 2017.
Vânzările de autoturisme Dacia în Uniunea Europeană (UE) au crescut cu 16,3% în luna iunie, iar cota de piaţă a constructorului de automobile a urcat de la 2,8% la 3,1%, potrivit datelor Asociaţiei Constructorilor Europeni de Automobile (ACEA).
Scandalul DieselGate, al trucării emisiilor poluante de către Volkswagen cu un soft special, a deschis cutia pandorei în ceea ce priveşte veridicitatea datelor obţinute în ciclu NEDC comunicate oficial de producători şi consumul de carburant real al maşinilor. Primul constructor care a decis să rupă pisica şi să-şi facă puţină imagine pozând în “personajul” care spune adevărul a fost Grupul PSA.