news feed - ultimele știri
Pagina principală pe care o văd utilizatorii când intră pe Facebook se va numi, de acum înainte, Feed deoarece denumirea iniţială a devenit nepotrivită pentru o secţiune care nu mai afişa. decât într-o mică măsură, ştiri.
Criteriul geografic va fi un factor în vederea stabilirii ordinii postărilor în cadrul reţelei Facebook. Aceasta este o altă modificare după cea din urmă cu două săptămâni.
Facebook va promova mai mult postările familiei şi prietenilor în News Feed, în detrimentul ştirilor
Mark Zuckerberg a postat pe blogul companiei sale un text prin care spune că vrea să facă din Facebook ”un loc mai bun şi mai primitor” pentru toată lumea. Totul vine pe fondul unui an 2017 extrem de zbuciumat pentru reţeaua socială, care a fost impl...
Profilul tău de Facebook este construit în aşa fel încât să îţi ofere libertate deplină în ceea ce priveşte conţinutul pe care vrei să-l urmăreşti.
Indiferent de cât de mulţi prieteni ai pe Facebook, News Feed-ul tău poate deveni un loc destul de aglomerat. Din când în când, vei dori să faci ordine prin el.
Facebook e cea mai mare reţea socială, astfel că orice schimbare e mereu criticată. Cea mai nouă alterează ordinea în News Feed.
Reţeaua de socializare Facebook este acuzată de mediile conservatoare că încurajează răspândirea informaţiilor provenind din mediile liberale, chiar dacă unele dintre acestea nu sunt populare, relatează „The New York Times“. Scandalul a izbucnit în u...
Reţeaua de socializare online Facebook a lansat marţi o nouă opţiune care permite utilizatorilor să controloze conţinutul care va fi afişat cu prioritate în News Feed (fluxul de ştiri, n.r.).
După apocalipsa Google, care a schimbat algoritmul de afişare a site-urilor în motorul de căutare, favorizându-le pe cele optimizate pe mobil, Facebook anunţă schimbări pentru utilizatori şi pagini. Astfel, oamenii de pe Facebook vor vedea mai mult c...
Facebook a anunţat că a luat măsuri împotriva site-urilor cu ştiri false şi farse. Reţeaua socială a introdus posibilitatea de a raporta un link cu menţiunea că proliferează o ştire falsă.
Un jurnalist şi un blogger au făcut două experimente opuse în acelaşi timp, iar rezultatele sunt impresionante: ce se întâmplă dacă dai Like la orice link pe Facebook şi ce se întâmplă dacă nu mai dai niciun like?
Twitter a adus un nou design pentru profilurile utilizatorilor, care aduce aminte mai bine de Facebook, cu imagini de copertă mai mari şi tweet-uri mai bine evidenţiate.
Facebook a anunţat noi schimbări la paginile de brand care vor ajuta firmele care se ocupă serios de această activitate să aibă mai mult succes şi, în general, să elimine spamul din reţea.
Facebook a anunţat introducerea oficială a reclamelor video în fluxul de ştiri al utilizatorilor. Acesta a fost modificat de curând, iar majoritatea oamenilor vor putea vedea noul design.
Adevărul Live de la ora 15.00 l-a avut ca invitat pe Ionuţ Oprea, managing partner la Standout şi la serviciul Facebrands.ro, cel mai cunoscut site de analiză pentru reţelele sociale. S-a vorbit despre schimbările Facebook şi cum se pot folosi brandu...
Facebook schimbă News Feed-ul pentru utilizatori, dar nu uită şi de pagini. Începând cu această săptămână, reţeaua începe renovarea de primăvară. Iată ce trebuie să ştii despre noile pagini.
Facebook anunţă modificarea modului cum arată News Feed-ului, urmărind liniile de design introduse de un an încoace în diverse părţi ale reţelei sociale. Noul News Feed nu e disponibil instantaneu pentru toţi utilizatori.
Facebook schimbă din nou ce vedem în News Feed: paginile vor trebui să pună un anumit tip de postare
Facebook a anunţat o schimbare oficială a algoritmului de afişare a conţinutului din News Feed. Astfel, statusurile de la pagini nu vor mai fi atât de vizibile, ele fiind încurajate să posteze mai multe link-uri cu poze.
Facebook a trecut anul acesta prin numeroase schimbări, care au câştigat încrederea investitorilor, dar şi furia utilizatorilor. Încă din primele zile ale lui 2013, Facebook a introdus un nou look şi noi funcţionalităţi. Fără îndoială, în 2014 reţeau...
Facebook va lansa reclamele video în toamna aceasta, iar ele vor fi inspirate de cele din televiziune. Utilizatorii vor primi câteva astfel de reclame pe zi. Momentan, Mark Zuckerberg încearcă să găsească raportul ideal între utilizatori şi bani.
Facebook a apelat la bunele metode clasice pentru a-şi crea noul News Feed. A tipărit multe poze şi informaţii, apoi a pus câţiva subiecţi să le ordoneze după cum le-ar prefera dispuse. Ceea ce a rezultat a fost prezentat drept noul News Feed, noua f...
La două zile după prezentarea noului design pentru News Feed-ul său, Facebook a achiziţionat o platformă de blogging social numită Storyline. Deşi nu este încă foarte clar ce se va întâmpla cu Storylane, achiziţia arată că Facebook doreşte să se exti...
Facebook are un News Feed, dar cei din industria publictară sunt nemulţumiţi de modul în care compania a ales să trateze acest domeniu. Totuşi, promovarea se poate face mai bine şi în patru paşi simpli pentru a câştiga popularitate pentru Facebook şi...
Facebook are un nou News Feed de ieri, la 7 ani după ce l-a introdus pentru prima dată. Cele mai importante aspecte sunt: imaginile şi videoclipurile sunt mai mari, interfaţa este inspirată de aplicaţia pentru Android şi iPhone şi există flux persona...
În timp ce lumea priveşte cum Steaua conduce cu 1-0 pe Chelsea Londra, Facebook lansează un nou flux de ştiri. Da, şi ce contează? Pe o reţea folosită de 5 milioane de români, fiecare mişcare şi schimbare contează. Dar ce concluzii putem extrage din ...