Stiri despre melatonina

    14 rezultate: Sortare: Cronologic ↓ Dupa popularitate
  • Ce înseamnă
igiena somnului şi cum o păstrăm
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Ce înseamnă igiena somnului şi cum o păstrăm

    Ne culcăm târziu şi ne trezim devreme. Stimulăm excesiv sistemul nervos prin ore nesfârşite petrecute în fata televizorului sau a computerului sau înghiţim pastile care să ne ajute să adormim. Toate aceste obiceiuri stimulează şi menţin tulburările de somn. Iar în lipsa unei odihne de bună calitate, suntem somnolenţi în timpul zilei şi nu mai dăm niciun randament la locul de muncă.

  • Dieta cu cireşe. Cum te ajută să-ţi reglezi metabolismul fructele vedetă ale verii
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Dieta cu cireşe. Cum te ajută să-ţi reglezi metabolismul fructele vedetă ale verii

    O cană de cireşe fără sâmburi are 97 de calorii (potrivit USDA, baza de date naţională pentru nutrienţi din SUA), fructe care sunt bogate în fibre dietetice, oferind 12% dintre cele 25 de grame de fibre recomandate zilnic pentru femeile adulte şi 8% dintre cele 38 de grame recomandate pentru bărbaţii adulţi.

  • Alimente care ne adorm rapid prin stimularea producţiei de melatonină
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Alimente care ne adorm rapid prin stimularea producţiei de melatonină

    Tulburările de somn afectează funcţiile psihice şi nivelul de energie fiind o reală problem pentru milioane de oameni, însă nutriţionoştii spun că dezechilibrul nivelului de melatonină poate fi reglat în mod natural, cu ajutorul alimentelor.

  • Creier stresat?
Trucuri pentru un somn liniştit
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Creier stresat? Trucuri pentru un somn liniştit

    Avem nevoie de odihnă de calitate pentru a funcţiona normal întreaga zi. Specialiştii somnologi au întocmit o listă a lucrurilor care introduse în rutină ne ajută să dormim mai bine peste noapte.

  • Există „melancolia de iarnă“? Efectul scăderii
luminii asupra psihicului
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Există „melancolia de iarnă“? Efectul scăderii luminii asupra psihicului

    Venirea toamnei şi a iernii aduce cu sine o problemă care este ignorată de mulţi: efectul scăderii luminii asupra psihicului nostru. Atât de populară a fost ideea de depresie cauzată de vremea urâtă, încât mulţi o consideră un mit urban sau o scuză pentru a sta în casă.

  • Ce să nu faci niciodată înainte de culcare
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Ce să nu faci niciodată înainte de culcare

    Pentru a te bucura de o stare de bine, este indicat să ai parte de un somn odihnitor pe parcursul a cel puţin 6 ore în fiecare noapte. În caz contrar, rişti să-ţi pui în pericol sănătatea.

  • Cum reglezi melatonina şi îmbunătăţeşti somnul
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Cum reglezi melatonina şi îmbunătăţeşti somnul

    Melatonina este hormonul responsabil de reglarea mai multor funcţii biologice din organism, inclusiv a somnului. Şi, pentru că melatonina este hormonul somnului, este foarte important ca nivelul lui să fie echilibrat. Astfel este prevenită insomnia şi alte tulburări ale somnului.

  • Melatonina, hormonul somnului, previne diabetul
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Melatonina, hormonul somnului, previne diabetul

    Aliat natural cu rol principal în controlul ritmului somn-veghe, melatonina are numeroase beneficii pentru organism. Fiind un antioxidant puternic, te ajută să previi sau să tratezi multe afecţiuni.

  • Becul care te ajută să adormi în 30 de minute
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Becul care te ajută să adormi în 30 de minute

    Ai probleme cu somnul? Soluţia poate veni de la veioza de pe noptieră. Cercetătorii de la NASA au dezvoltat becul „Good Night”, care emite o lumină caldă ce facilitează producţia de melatonină, hormonul somnului.

  • Cinci beneficii ale consumului de cireşe
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Cinci beneficii ale consumului de cireşe

    Cireşele nu sunt doar fructe sănătoase, fiind unele dintre cele mai bune gustoase alimente ale sfârşitului de primăvară şi ale verii, datorită diferitelor moduri de preparare: ele pot fi adăugate lângă orice, de la produse lactate, carne de porc, consumate crude sau fierte pentru a face sos sau suc.

  • De ce turele de noapte ar trebui evitate de femei
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    De ce turele de noapte ar trebui evitate de femei

    Femeile care obișnuiesc să lucreze în schimburi de noapte au un risc dublu de apariție a cancerului de sân, comparativ cu cele care merg la serviciu pe timp de zi, arată un studiu recent.

  • Melatonina,aliata tinereţii de durată
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Melatonina,aliata tinereţii de durată

    Un hormon care încetinește procesul de îmbătrânire ar putea fi secretul tinereții. Se numește melatonină, iar până la vârsta de 30 de ani corpul îl secretă singur. După această vârstă, îl putem lua doar din alimente.