logo - ultimele știri
La aniversarea a 117 ani de activitate a Loteriei Române, entitatea de jocuri de noroc a anunțat un „rebranding spectaculos”. Procesul ajungea, potrivit datelor, la un cost total de 50 de mii de euro.
Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța a hotărât să își încheie colaborarea cu agenția de creație grafică, Blue Sky Advertising SRL.
Centrul de Proiecte Timișoara, prin care sunt alocați bani pentru evenimentele culturale finanțate de Primăria Timișoara are o siglă identică cu sigla unui magazin online de accesorii pentru telefoane. Designerul Centrului de Proiecte susține că sigla instituției este o creație proprie.
Televiziunile Prima Sport vin cu noi sigle. Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat în şedinţa de azi, 21 iulie, noi sigle pentru televiziunile de sport din portofoliul companiei Clever Media. Totodată, forul audiovizual a aprobat şi o nouă s...
Al treilea pas al evoluţiei identităţii de marcă Dacia se apropie. Din 16 iunie întreaga gamă de modele Dacia va afişa noua identitate de marcă, noul logo – Dacia Link. Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Prime...
„United by Football. Vereint im Herzen Europas (Uniţi de fobal. Uniţi în inima Europei)" a fost prezentat ca slogan pentru Euro-2024, într-un eveniment în care au fost dezvăluite şi cele zece logouri ale oraşelor gazdă ale competiţiei, informează UEF...
Preşedintele francez Emmanuel Macron a încercat să-i convingă pe tinerii francezi să se vaccineze printr-o interacţiune pe TikTok. Efectul asupra campaniei de vaccinare este deocamdată incert, dar momentul a stârnit o mică isterie printre francezi. M...
Graţie unei iniţiative a tinerilor de la Clubul de voluntariat LEO Leolution Câmpulung Muscel, de la finalul săptămânii trecute, oraşul argeşean a intrat în Guinness Worlds Record, cu cel mai mare mozaic din lume realizat din caiete reciclabile....
Cum au reuşit cei de la Metro-Goldwyn-Mayer să imortalizeze momentul în urmă cu 100 de ani. O poveste frumoasă cu celebra mascotă.
Cel mai cunoscut leu din lume, Leo, apare pe genericul oricărui film produs de studiourile Metro Goldwin Mayer. I-am auzit răgetul de nenumărate ori, dar cum a fost înregistrat unul dintre cele mai renumite logo-uri animate din lume? Câţi lei au fost...
Roger Federer a intrat oficial în posesia logo-ului monogramă format din iniţialele numelui său - R şi F - lansat în 2003, alături de firma americană de echipament sportiv - Nike.
După mai bine de 20 de ani în care BMW a utilizat aceeaşi siglă, a sosit momentul unei schimbări de branding în tabăra producătorului german.
Autorităţile de la Haga nu mai doresc ca ţara să fie cunoscută cu numele de ”Olanda”. Începând din acest an, administraţiile locale, universităţile şi ambasadele vor trebui să utilizeze doar denumirea oficială a ţării, Netherlands (Ţările de Jos).
Primăria Suceava a instalat noul logo pe esplanada Casei de Cultură, centrul oraşului. Este vorba despre „Sucea♥a“, în care litera V a fost înlocuită cu o inimă....
Logoul preşedinţiei României a Consiliului European a fost afişat modificat în Parlamentul României, partea din faţă fiind inversată cu partea din spate pentru ca steagul României să fie înaintea steagului Uniunii Europene....
Perceput ca un muzeu modern, atractiv, Muzeul Naţional de Istorie Naturală „Grigore Antipa” doreşte să fie uşor identificat de public prin simboluri care sa-l individualizeze şi să vorbească despre misiunea şi valorile sale. Logo-ul muzeului şi noul ...
„În fiecare dintre noi există câte un cavaler care poate să aducă schimbare pozitivă în lume“, crede Ştefan Asafti, un designer grafic din Cluj. A creat identitatea vizuală pentru Food Waste Combat, proiect care şi-a propus să reducă risipa alimentar...
Ministrul Turismului, Bogdan Trif, a declarat miercuri, legat de logo-ul care promovează România, că exclude posibilitatea folosirii unei oi (aluzie la campania ministrului Agriculturii “Alege oaia”) şi că “frunza doamnei Udrea” nu poate fi schimbată...
Vineri, 16 februarie 2018, la sediul Primăriei Municipiului Focşani a avut loc ultima etapă a concursului Logo reprezentativ pentru Municipiul Focşani, respectiv jurizarea lucrărilor.
A fost lansat un concurs internaţional pentru realizarea unui logo care să reprezinte brandul unui oraş din România. Concursul se adresează tuturor designerilor specializaţi în identitate vizuală, atât individuali cât şi colectivelor de designeri sau...
Într-o lume despre care nimeni nu ştie încotro se îndreaptă, unde frica de Apocalipsă este din ce în ce mai mare iar speranţa pare aproape pierdută, artistul grafic român Andrei Lăcătuşu şi-a imaginat cum ar arăta logo-urile marilor companii de tehno...
Interpretarea actuală a logoului mărcii combină elementele stilistice de la începuturile Mini clasic cu un design modern, care se concentrează pe elementele esenţiale - cel mai recent capitol din istoria variată a siglei MINI va fi vizibil pe toate m...
Primăria Focşani spune că niciuna dintre lucrările trimise în concurs nu a întrunit criteriile de înscriere şi de participare.
Cele 19 logo-uri finaliste pentru preşedinţia română a UE au fost punctate pe Facebook după criteriul: like, love, wow. Jurnalistul Rareş Bogdan, membru al juriului, a susţinut, pentru „Adevărul“, că unele logo-uri nu aveau nicio legătură cu designul...
România va prelua preşedinţia Consiliului UE în 2019, iar logo-ul pe care îl vom arbora la Bruxelles va fi lupul dacic. Decizia a fost luată în urma unui concurs organizat de Ministerul Afacerilor Europene şi jurizat de 19 persoane, printre care Rare...
În Municipiul Focşani are loc un concurs public pentru realizarea unui LOGO reprezentativ al oraşului nostru, concurs organizat de către Primăria Municipiului Focşani.
În acest scop va fi organizat un concurs public pentru realizarea unui Logo al municipiului, cu scopul de a fi folosit în toate formele de comunicare vizuală.
Nu pot să fiu mai adînc de acord cu specialiştii intervievaţi: logo-ul Marii Uniri este lipsit de gust. Mai bine zis, gustul nici nu intră în discuţie.
YouTube primeşte un design nou şi, pentru prima oară în ultimii 12 ani, schimbă logo-ul. Cel mai important site de conţinut video şi-a păstrat logo-ul din 2005, când a fost lansat, şi a fost păstrat de Google după ce l-a achiziţionat în 2006. Acum, p...
Logo-ul câştigător, Hora, ales drept identitate vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918 şi a Războiului pentru Întregirea Neamului, este criticat atât de specialişti în artă, cât şi de publicitari.
Fără să ne poziţionăm teritorial: aceasta este una din indicaţiile primite de companiile angajate să propună variantele de logo ale Centenarului Marii Uniri. Deşi peste o sută de organizaţii civice şi-au dat mâna duminică la Parlamentul României pent...
Ministrul Turismului, Mircea Dobre, i-a anunţat săptămâna trecută pe oamenii de afaceri din domeniu că şi-a propus să schimbe brandul turistic al României, urmând să înlocuiască celebra frunză a Elenei Udrea cu o oaie, pentru a construi imaginea turi...
Municipalitatea gălăţeană tocmai a lansat oferta de achiziţie pe sistemul electronic de achiziţii publice, valoarea estimată a contractului fiind de 135.000 de lei. Pe lângă obţinerea unui logo, Primăria intenţionează să refacă şi site-ul propriu....
În urma descalificării lucrării declarate iniţial câştigătoare, juriul concursului organizat de Primăria Capitalei pentru realizarea unui logo reprezentativ al municipiului Bucureşti a desemnat un nou învingător. Este vorba despre Alexandru Mihai Nen...
Bucureştiul va avea un nou logo, după ce lucrarea care a câştigat concursul pentru sigla Capitalei a fost descalificată. Motivul este că aceasta seamănă foarte mult cu unul dintre logo-urile oraşului Taipei.
Capitala are un logo care s-o reprezinte, dar produsul acesta pentru Bucureşti seamănă prea mult cu o imagine deja creată de alt designer.
Podul Basarab este componenta bucureşeană a punţii-simbol, care leagă vestul de estul Europei, în videoclipul de prezentare al Campionatului European de fotbal din 2020.
Raluca Popescu, un artist grafic din România, a încercat să reprezinte numele mai multor oraşe, printre care şi Bucureşti, prin logouri care conţin imagini regăsite în denumirea metropolelor în limba engleză.
Curtea de Justiţie Europeană a decis, miercuri, că producătorul american de băuturi răcoritoare Coca-Cola nu poate obţine statut de marcă înregistrată în Uniunea Europeană pentru celebra sticlă a companiei.
Simon McArdle, brand strategist al studioului online The Logo Company, a publicat un ghid grafic de psihologie a culorii atunci când vine vorba de emblemele de firmă. Modele de logouri importante servesc ca exemple pentru emblemelor firmelor mici ţi ...
La 57 de ani, gălăţeanul Doru Neacşu se poate lăuda cu două invenţii din domenii total diferite – cosmetică şi industrie auto. A fost mereu pasionat să descopere lucruri, să deschidă drumuri şi să meargă acolo unde toţi nu ar avea curajul. Perseveren...
Google îl sărbătoreşte, marţi, pe Eiji Tsuburaya, un pionier al efectelor speciale şi creatorul personajului Godzilla, unul dintre cei mai celebri monştri din lume, printr-un logo special, care marchează împlinirea a 114 ani de la naşterea cineastulu...
Credeaţi că numai noi, românii, cum ne spun ei, romii, avem trenduri în modă? Femeile rome, chiar dacă au acelaşi croi la fuste cu pliseuri - care ajung uneori şi la impresionantul număr de 500! - poartă materiale preţioase cu logo-urile unor mari ca...
Motorul de căutare Google le urează utilizatorilor săi „Sărbători fericite!“, în ajunul Crăciunului, printr-un logo special, în care este ilustrat un schior care trage o sanie, într-un peisaj de iarnă.
În ediţia de joi a emisiunii „Sinteza zilei“, de la Antena 3, a fost lansată competiţia Premiul pentru Libertatea Presei, care va fi acordat de Fundaţia Familia Voiculescu. Un detaliu, însă, a atras atenţia, comediantul Raul Gheba sesizând asemănarea...
Asociaţia Cluj Capitală Culturală Europeană 2021 a anunţat luni, 8 septembrie, care este logo-ul care va reprezenta Clujul în lupta pentru titlul de Capitală Culturală Europeană 2021 (CCE). Proiectul unei tinere grafic designer a fost declarat câştig...
Din acest an, fiecare staţiune de pe litoral va avea un logo. Mamaia şi-a adjudecat deja brandul: delfinul. Îniţiativa aparţine Asociaţiei Litoral – Delta Dunării....
De-a lungul timpului, la fel cum întreprinderile şi consumatorii s-au schimbat, logourile celor mai mari companii au fost de asemenea schimbate radical. Totuşi, unele au avut o putere de rezistenţă incredibilă şi au durat timp de decenii sau chiar su...
Reprezentanţii Asociaţiei Arad - Capitală Culturală Europeană 2021 şi ai Primăriei Municipiului Arad au anunţat astăzi, câştigătorul concursului lansat pentru logo.
Concursul lansat de Asociaţia Arad-Capitală Culturală Europeană 2021 şi Primăria Municipiului Arad pentru logo şi mascotă se apropie de final. Termenul limită de depunere a lucrărilor este ziua de 23 mai 2014 (data poştei). Câştigătorul va fi anunţa...
Arădenii pot depune în continuare lucrările pentru participarea la concursul lansat pentru logo şi mascotă, deoarece Asociaţia Arad – Capitală Culturală Europeană 2021 şi Primăria Municipiului Arad anunţă prelungirea termenului.
Asociaţia Arad – Capitală Culturală Europeană 2021, în parteneriat cu Primăria Municipiului Arad, anunţă organizarea unei competiţii pentru stabilirea logoului şi a mascotei Asociaţiei....
Cârnaţii şi babicul de Pleşcoi, pastrama de oaie şi porc, covrigii de Buzău dar şi renumita Tămâioasa românească de Pietroasa nu vor mai putea fi comercializate dacă nu vor avea aplicat un logo special. Este o măsură iniţiată de Ministerul Agricultur...
Academia de film americană (Academy of Motion Picture Arts and Sciences), care organizează în fiecare an gala de decernare a premiilor Oscar, şi-a prezentat marţi noul logo, creat pentru a pune accentul pe celelalte activităţi ale instituţiei.
De la 1 Decembrie, ziarul „Adevărul“ vă propune să descoperiţi, până pe 24 ianuarie, poveştile a 55 de români frumoşi, care ne fac mândri prin ceea ce fac din ţară sau de dincolo de graniţe. Prima poveste, cea care dă startul acestei campanii, este d...
Echipa de fotbal Manchester United şi-a cerut scuze duminică după ce un logo care conţinea „o svastică stilizată” într-un newsletter alături de titlul „Noua Ordine”....
Mărul muşcat al celor de la Apple valorează acum mai mult decât culoarea roşie specifică băuturii carbogazoase, care a căzut pe al treilea loc în topul celor mai valoroase branduri realizat de compania de cercetări Interbrand. Google a urcat pe a dou...