Stiri despre fibre

    126 rezultate: Sortare: Cronologic ↓ Dupa popularitate
  • Dieta fără dietă
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Dieta fără dietă

    Paleo, Dukan, Montignac sau cu mese gata preparate? Decât să sărim de la o dietă la alta, în funcţie de modă, mai bine luăm în considerare „dieta fără dietă“, adică, în principiu, un set de reguli de alimentaţie care să ne ajute să pierdem în greutate şi să ne menţinem.

  • Dieta care controlează nivelul de colesterol
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Dieta care controlează nivelul de colesterol

    Colesterolul este o substanţă din grupul lipidelor, produsă, în proporţie de 75-80%  în organism. Restul provine din alimentaţie, adică din grăsimea animală. Ce trebuie să mâncăm dacă avem un nivel mare al colesterolului.

  • Dieta cu cireşe. Cum te ajută să-ţi reglezi metabolismul fructele vedetă ale verii
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Dieta cu cireşe. Cum te ajută să-ţi reglezi metabolismul fructele vedetă ale verii

    O cană de cireşe fără sâmburi are 97 de calorii (potrivit USDA, baza de date naţională pentru nutrienţi din SUA), fructe care sunt bogate în fibre dietetice, oferind 12% dintre cele 25 de grame de fibre recomandate zilnic pentru femeile adulte şi 8% dintre cele 38 de grame recomandate pentru bărbaţii adulţi.

  • Riscurile dietei fără gluten
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Riscurile dietei fără gluten

    Un regim alimentar fără gluten poate face mai mult rău decât bine persoanelor care nu suferă de boala celiacă sau nu au sensibilitate la această substanţă, atrag atenţia medicii nutriţionişti. Privarea organismului de anumite vitamine şi minerale, gustul mai rău al produselor şi costul mai mare sunt doar câteva riscuri ale dietei fără gluten.

  • Dieta cu fibre pentru slăbit, o reală sursă de sănătate
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Dieta cu fibre pentru slăbit, o reală sursă de sănătate

    Dieta cu fibre este indicată persoanelor care vor să slăbească sau care au probleme de sănătate. Fibrele au nenumarate beneficii şi ar trebui să consumăm cât mai multe, zilnic. Te ajută să ai o digestie bună şi un tract intestinal optim.

  • Calitatea carbohidraţilor e mai importantă decât
cantitatea
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Calitatea carbohidraţilor e mai importantă decât cantitatea

    În dietă, cantitatea mare sau mică de carbohidraţi este mai puţin importantă decât tipul acestora. De exemplu, cei proveniţi din cerealele integrale, secară, orz sunt opţiuni mai sănătoase, comparativ cu cei proveniţi din pâine albă sau cartofi prăjiţi.

  • Cinci
trucuri extrem de simple care te ajută să scapi de kilogramele nedorite
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Cinci trucuri extrem de simple care te ajută să scapi de kilogramele nedorite

    Unii dintre noi sunt dispuşi la început de an să-şi revizuiască regimul alimentar, astfel încât să scape de kilogramele în plus acumulate de sărbători. Majoritatea acestor intenţii bune sunt sortite eşecului, întrucât ne propunem lucruri extreme, greu de dus la bun sfârşit. Care este alternativa.

  • Sucul de ţelină.
Este atât de sănătos pe cât se spune?
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Sucul de ţelină. Este atât de sănătos pe cât se spune?

    Reţelele de socializare sunt inundate de poze postate de persoane care se laudă că ajutaţi de sucul de ţelină au scăpat de durerile de cap, balonare, probleme ale pielii şi chiar de sindromul intestinului iritabil. Plus că şi-au curăţat corpul de toate toxine lăsându-l ferm şi pur. Cât adevăr se ascunde în spatele acestor afirmaţii?

  • Patru beneficii
pentru sănătate pe care le aduce micul dejun
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Patru beneficii pentru sănătate pe care le aduce micul dejun

    Am auzit de nenumărate ori că micul dejun este cea mai importantă masă a zilei. Studiile în materie sugerează că este adevărat. Iată câteva motive pentru care nu ar trebui sărit peste această primă masă a zilei.

  • Se poate trăi fără vezică biliară?
Efectele înlăturării acestui organ
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Se poate trăi fără vezică biliară? Efectele înlăturării acestui organ

    Localizată în partea de sus a abdomenului, vezica biliară secretă bila care ajută la digestia grăsimilor. Procesul are loc prin intermediul unor mici canale care se pot bloca în urma apariţiei calculilor. Orice blocaj de acest fel este însoţit de dureri severe, mai ales după consumul de alimente grase. Uneori este necesară îndepărtarea vezicii biliare pentru a scăpa de dureri şi disconfort.

  • Gastroenterolog: „Multe
persoane au o masă, maximum două, pe zi“. Ce alimente păstrează sănătatea tubului digestiv
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Gastroenterolog: „Multe persoane au o masă, maximum două, pe zi“. Ce alimente păstrează sănătatea tubului digestiv

    Pentru cei mai mulţi dintre noi, ultimele decenii s-au caracterizat printr-un stil de viaţă extrem de intens, munca şi obligaţiile familiale nemailăsând loc pentru respectarea meselor zilei sau pentru activitatea fizică. Medicul primar gastroenterolog Elena Ciupercă dă detalii despre ce se întâmplă cu mâncarea în tractul digestiv şi explică de ce este important ce şi când mâncăm.

  • Cele mai bune fructe uscate, fabrică de antioxidanţi. Câte grame de stafide ar trebui să consumăm zilnic
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Cele mai bune fructe uscate, fabrică de antioxidanţi. Câte grame de stafide ar trebui să consumăm zilnic

    Pentru că sunt o sursă bună de zaharuri sănătoare, stafidele sunt indicate în perioadele de convalescenţă, după eforturi fizice sau intelectuale. Sunt considerate cele mai sănătoase fructe uscate deoarece conţin cupru şi fier, iar datorită cantităţii mari de fibre pe care le conţin sunt o gustarea care ţine de foame. Medicii spun că pot fi consumate zilnic între 70 şi 100 de grame de fructe uscate.

  • Cum poate banala
varză să stopeze cancerul
    test tag · 11 Dec 2012, 17:22

    Cum poate banala varză să stopeze cancerul

    Cum poate umila varză să stopeze cancerul? Oamenii de ştiinţă susţin că au descoperit mecanimsul prin care unele vegetale – precum varza şi broccoli pot reduce riscul de cancer intestinal.