brand - ultimele știri
Ducesa de Sussex și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, transmite Sky News. Meghan a trimis primele mostre de gem de căpșuni unor influenceri din SUA.
articol publicitar
În prezent, este imposibil să îți imaginezi activitățile oricărei firme importante fără interacțiunea cu clienții săi prin intermediul unui site.
Creat prin tehnologii avansate, influencerul virtual prezintă avantaje evidente pentru branduri. Rămâne mereu tânăr, nu generează scandaluri în spațiul public și înseamnă costuri mult mai reduse.
Vrei să ajungi influencer? Descoperă cine este adevărata ta competiție. Urmărești un influencer? Afă cine este cu adevărat. O ediție dedicată consumatorilor, dar și brandurilor
Din punct de vedere al stocului total de spaţii de retail existente, Timişoara se află pe locul doi la nivel naţional, cu 199.200 metri pătraţi.
Companiile americane Cisco Systems şi Nike au anunţat joi că intenţionează să se retragă complet din Rusia, în timp ce ritmul de retragere a companiilor occidentale din această ţară se intensifică, transmite Reuters.
Omul de afaceri Matei Miko a cerut înregistrarea la OSIM, în urmă cu o lună, a brandului „Cinema Teatru Florin Piersic”. Primarul Clujului, Emil Boc, s-a declarat total împotriva iniţiativei, susţinând că „proprietarul brandului Florin Piersic este î...
articol publicitar
Gerovital a fost votat brandul anului 2021, în cadrul Galei Progresiv Awards, una dintre cele mai importante competiţii din industria de retail şi FMCG. Poziţia de lider în topul celor mai puternice branduri din România reprezintă o confirmare a fapt...
Lansarea noului brand al oraşului Iaşi a fost primit cu entuziasm de către antreprenorii ieşeni, dar au existat şi critici din partea oamenilor de cultură, nemulţumiţi de startul campaniei de promovare a oraşului.
Brandul ucrainean MillaNova, cunoscut pentru rochiile decadente de mireasă, produce acum ţinute pentru soldaţii şi personalul medicali din ţară, în timp ce Rusia continuă să lanseze atacuri brutale, scrie CNN.
Într-un cătun din judeţul Botoşani s-a născut cel mai nordic şi cel mai nou brand viticol, artizanal, din România. Este vorba despre o cramă şi o vie, gândite după model italian, de un sătean îndrăgostit de struguri.
Producătoare de ţuică de cinci generaţii, familia Mărăşoiu din Argeş a creat acum patru ani un brand premium de ţuică, intitulat Pater. Preţul unei sticle de 0,7 litri de ţuică de prune este de 160 de lei. Fiecare etichetă are ilustrat un copac, iar ...
Consiliul Judeţean (CJ) Suceava a creat, în 2008, brandul „Hai în Bucovina”. Paternitatea acestei idei este revendicată de preşedintele instituţiei, Gheorghe Flutur, care atunci era la primul mandat, în prezent fiind la al treilea....
Curtea de Apel Bucureşti a pronunţat sentinţa finală în dosarul în care fostul viceprimar al oraşului Câmpulung Moldovenesc s-a judecat cu OSIM pentru brandul „Hai în Bucovina!”.
Gigantul tehnologic chinez a confirmat într-o declaraţie pentru XDA Developers că toate produsele sale viitoare care ar fi trebuit să fie lansate sub brandul „Mi” vor fi numite doar „Xiaomi”.
Louis Vuitton este brandul de lux numărul 1 în lume, estimat la 30 de miliarde de dolari, însă istoria sa a început deloc spectaculos, în secolul al XIX-lea, când un adolescent care trăia pe străzi visa cu ochii deschişi la ziua în care va avea succe...
Plecarea lui Messi de la Barcelona va avea un impact direct asupra clubului catalan, din punct de vedere financiar.
Grâul roşu, dispărut din agricultura românească, va fi readus la viaţă. Ce calităţi are marca de lux
Specialiştii de la Direcţia Agricolă din Botoşani încearcă să readucă la viaţă o marcă dispărută a agriculturii româneşti. Este vorba despre grâul roşu din Botoşani, un soi care a devenit la începutul secolului al XX-lea faimos în toată Europa.
În comuna Vorona, judeţul Botoşani, a fost descoperit un nou brand local. Este vorba despre oul încondeiat de Vorona, o realizare de excepţie a artei populare cu simboluri şi tehnici la confluenţa a două zone etnografice.
Omul de afaceri, Ion Ţiriac a făcut o ofertă de 100 de milioane de euro pentru a achiziţiona cele 9 magazine din România deţinute de unul dintre cele mai mari branduri pe piaţa de retail.
Românii care deţin brandul Pegas au reacţionat miercuri în urma anunţului germanilor de la Pegasus care au cerut în instanţă anularea certificatului eliberat de Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) şi radierea acesteia din Registrul Naţion...
Germanii de la Pegasus cer în instanţă anularea certificatului eliberat de Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM) pentru legendara marca românească de biciclete Pegas, cu radierea acesteia din Registrul Naţional al Mărcilor, relatează Profit...
Recoltatul merelor s-a încheiat de câteva zile pe Valea Dâmboviţei, iar gospodinele continuă munca şi în bucătărie. Merele proaspete sunt ingrediente indispensabile pentru o plăcintă delicioasă cu mere.
Pentru peste jumătate din români, experienţa pozitivă cu un produs îi determină să devină loiali companiei respective (54%), lucru valabil şi pentru experienţele negative, fapt ce îi opreşte din a mai apela pe viitor la acelaşi brand (50%), arată un ...
Reprezentanţii Volkswagen AG sunt în negocieri pentru a vinde brandul Bugatti unui om de afaceri croat a anunţat joi revista de afaceri Manager Magazin, transmite Reuters.
Retailerul internaţional de fashion Cacharel a deschis recent un nou magazin în Bucureşti, acesta fiind în prezent singurul magazin de brand al Cacharel din România.
Brandul de modă trece printr-un cutremur din care s-ar putea să nu-şi mai revină. Iar lovitura primită vine chiar din interior, cu o poveste care îi oripilează chiar şi pe cei mai mari iubitori ai hainelor Gucci.
Multe dintre brandurile pe care le cunoaştem astăzi poartă numele de familie al fondatorilor lor. Nu este şi cazul omului de afaceri Emil Jellinek, a curui sursă de inspiraţie a fost fiica sa de 11 ani. Încă de când s-a născut, şi-a dat seama că este...
Sinsay, brandul grupului polonez LPP, se alătură Colosseum Mall pentru a deschide un magazin emblematic în Bucureşti. Cu o suprafaţă de 2000 mp, magazinul din cadrul Colosseum Mall va fi cel mai mare magazin Sinsay al grupului LPP în România.
Noi, oamenii de Comunicare şi de Marketing, suntem foarte obişnuiţi să generăm idei pe bandă, însă ne este foarte greu să le securizăm şi să controlăm cum sunt folosite de către clienţi sau de către alţi parteneri. Chiar dacă ţi se pare că nu există ...
Retailerul Penny Market a anunţat că şi-a schimbat denumirea modată cu schimbarea identităţii vizuale, schimbându-şi şi conceptul de comunicare. „Economisim bani, nu dragoste!”, este noul slogan al lanţului de magazine.
O aşezare din inima Bărăganului a devenit celebră în ţară şi în străinătate datorită nămolului. An de an, Amara este vizitată de mii de turişti în căutarea leacului pentru reumatism. Mica aşezare din judeţul Ialomiţa oferă pentru toate vârstele o vac...
OLX România anunţă noua identitate de brand, schimbările având rolul de a aduce platforma mai aproape de consumatori, prin generarea unei experienţe de navigare practice: vânzarea, cumpararea, schimbul de produse şi servicii devin mult mai simple, ma...
Prinţul Harry (35 de ani) şi soţia sa Meghan (38 de ani) au dezvăluit numele noii lor mărci şi fundaţii, cea care o va înlocui pe „Sussex Royal“, la care cuplul a fost nevoit să renunţe după ce s-a retras oficial din familia regală britanică.
Patronul FCSB-ului a fost mereu un duşman declarat al homosexualilor, însă limbajul pe care îl foloseşte în dialogurile sale cu alţi bărbaţi e cel puţin ciudat.
Brandurile de top care le oferă clienţilor din România cea mai bună calitate a serviciilor sunt Samsung Store, Revolut şi ING Bank, arată topul realizat de firma de consultanţă KPMG, care a identificat primele 30 de companii din România care oferă sa...
Un uriaş brand de modă, popular în rândul tinerilor, a solicitat duminică protecţia faţă de creditori conform legii falimentului din Statele Unite, alăturându-se unei liste tot mai mari de retaileri tradiţionali care cad victimă concurenţei comerţulu...
Fostul preşedinte al Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, a spus, de curând, că brandul Steaua poate ajunge, din nou, în posesia lui Gigi Becali, dacă acesta plăteşte trei milioane de euro.
Logo-ul „Vâlcea, cel mai frumos judeţ din România” a devenit marcă înregistrată la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci. Vâlcea a devenit astfel primul judeţ din ţară care şi-a înregistrat brandul la OSIM, printr-un certificat primit zilele trecu...
Valoarea totală a celor mai mari 50 de branduri din România a atins 5 miliarde de euro. Dacia îşi păstrează poziţia de top, au avut loc schimbări importante în top 10, şase branduri au intrat în clasamentul general pentru prima oară în acest an, iar ...
Oradea are brand. Joi, de Ziua Europei, Asociaţia pentru Promovarea Turismului din Oradea şi Regiune, în parteneriat cu firma de consultanţă şi design Brandient, au lansat simbolul oraşului, o „Supercoroană“, care vorbeşte despre „mândria şi demnita...
Zeci de persoane cu dizabilităţi din toată România şi-au găsit o a doua casă şi un loc de muncă plătit decent la societatea bucureşteană Nazarcea Grup, cea mai mare unitate protejată din ţară şi singura de acest fel dezvoltată şi susţinută de o autor...
Planable şi ProductLead, două start-up-uri româneşti, au realizat un raport complet despre activitatea pe Instagram a primelor 100 de branduri la nivel mondial.
Opt producători de preparate tradiţionale din judeţul Botoşani au fondat cel mai nou brand în acest domeniu din România. Aceştia au considerat că numai asociindu-se pot reuşi să facă faţă cu succes pe piaţa românească. Totodată, au în plan să se exti...
Primăria Oradea a angajat o companie de branding pentru realizarea unei strategii care să promoveze oraşul ca destinaţie turistică şi să poată fi lansat în mai 2019.
România ar trebui să se debaraseze de etichete vechi precum fostă ţară de după Cortina de Fier, din estul Europei, şi să se promoveze, mai curând, ca o destinaţie romantică unde poţi să faci un tur al castelelor medievale încărcate de istorie, apreci...
Peste 20 vâlceni au plecat la Roma pentru a reface un moment din călătoria iniţiatică a lui Badea Cârţan, românul care în 1896 pleca pe jos spre Roma.
articol publicitar
Decoraţiunile interioare nu înseamnă numai obiectele de mobilier atent alese şi corect poziţionate, ci şi acele accesorii care oferă un plus de culoare şi inedit casei noastre....
Un top 50 al celor mai valoroase branduri locale şi o întrebare despre toate: ce spun ele despre economia românească şi consumatorul autohton de publicitate?
Doi antreprenori din judeţul Neamţ produc modele de biciclete electrice inovative şi vor să cucerească pieţele europene de profil.
Producătorii berii „Capra Noastră“ din Iaşi au exportat primele loturi de marfă în Asia de Est. Aceştia au povestit despre provocările din noua piaţă.
Renumitul caşcaval de Soveja poate deveni primul produs din Vrancea cu Denumire de Origine Protejată la nivel european.
Amazon a urcat pe locul al treilea în ediţia din 2018 a topului BrandZ al celor mai valoroase 100 de branduri, depăşind Microsoft, în timp ce Google şi Apple s-au menţinut pe prima, respectiv a doua poziţie, potrivit raportului realizat de Kantar şi ...
Google a anunţat ieftinirea unora din opţiunile pe care le oferă pentru stocarea în cloud şi, totodată, un nou brand pentru serviciile oferite.
Zeci de obiecte de ceramică din secolele XIX şi XX au fost expuse la Muzeul Satului din Bujoreni - Vâlcea. Expoziţia deschisă de nici două săptămâni s-a bucurat până acum de atenţia a peste 1.000 de vizitatori.
fără imagine
Simbolistica obiectelor aparţinând patrimoniului UNESCO, unele vechi de 200 de ani, sub semnătura unor mari meşteri populari ai ceramicii, interpretată cu ajutorul muzeografului vâlcean Alexandru Zamfir...
Soiul „Dulcele de Dăbuleni“ a făcut celebră localitatea Dăbuleni din Dolj datorită gustului pepenilor cultivaţi în zonă. Acum este înlocuit tot mai mult de agricultorii din zonă cu seminţele aduse din Grecia Olanda, Spania sau Turcia.
Numărul bărbaţilor care au grijă de înfăţişarea lor, de la piele până la îmbrăcăminte şi coafură este tot mai mare la nivel global, iar marile branduri ale produselor de îngrijire nu ratează noul val. Când în scenă apare şi un brand precum David Be...
Noul brand reflectă istoria îndelungată, sustenabilitatea şi valorile scandinave ale companiei. Promisiunea unei călătorii lipsite de griji în orice condiţii meteorologice, asumată prin sloganul „peace of mind”, stă la baza activităţii Nokian Tyres....