audiente kanal d - ultimele știri
Premiera quiz-show-ului „Vrei să fii milionar?“, cu Teo Trandafir la cârmă, a clasat Kanal D în top trei cele mai urmărite posturi de televiziune la nivel naţional şi în rândul publicului comercial.
În ciuda schimbării de strategie, Pro TV a picat pe locul trei în topul audienţelor odată cu debutul noului sezon „Chefi la cuţite“, care a plasat Antena 1 pe primul loc în preferinţele tinerilor şi orăşenilor.
Prima etapă din Thailanda şi misiunile dificile înfruntate de vedete în ultima ediţie au trimis „Asia Express“ pe primul loc în preferinţele telespectatorilor, iar ediţia a marcat cea mai mare audienţă de la debutul pe post.
Noua emisiune de la Kanal D se bucură de un succes răsunător în rândul telespectatorilor într-o perioadă în care rivalii nu oferă alternative, dar şi pentru că printre concurenţi sunt şi sportivi, şi vedete, şi „oameni obişnuiţi“. „Adevărul“ a analiz...
Cu un nou serial turcesc, Kanal D a reuşit să obţină, la nivel naţional, audienţe mai bune decât show-urile de talent difuzate de Pro TV şi Antena 1.
Pro TV rămâne cel mai urmărit post în luna iulie, înregistrând şi o uşoară creştere, în timp ce Kanal D pierde telespectatori în prime-time, dar reuşeşte să-şi păstreze poziţia secundă, la o distanţă considerabilă de Antena 1.
Kanal D a înregistrat o creştere semnificativă a telespectatorilor în ceea ce priveşte segmentul de prime-time, fiind pe locul secund în topul audienţelor din luna mai la nivel naţional, în timp ce Pro TV îşi menţine poziţia de lider.
Posturile de televiziune înregistrează scăderi serioase în ceea ce priveşte numărul de telespectatori, doar o parte dintre canale fiind pe plus în luna aprilie.
În luna februarie, audienţele posturilor generaliste au arătat stagnări sau scăderi, iar posturile de ştiri au luptat pentru a atrage cât mai mulţi telespectatori.
Pro TV, Antena 1 şi Kanal D au condus iarăşi plutonul posturilor TV care domină audienţele pe luna noiembrie, fiecare având fie plusuri, fie minusuri ale mediei de audienţă.
Prima rundă de knockout-uri de la „Vocea României“ şi prima ediţie de Bootcamp nu au atras telespectatorii pe Pro TV şi pe Antena 1, preferat fiind serialul turcesc „Ziua în care mi s-a scris destinul“, de la Kanal D.
Postul Antena 1 a avut creşteri importante în topul audienţelor, emisiuni precum „Chefi la cuţite“ şi „iUmor“ aducând tot mai mulţi telespectatori.
Postul Kanal D reuşeşte să surclaseze Antena 1 în ceea ce priveşte audienţele înregistrate luna trecută în mediul urban, fiind de altfel singura televiziune care a înscris o creştere.