Vladimir Stoicescu

Pilot Comercial

Pentru mine nu a existat un singur moment în care am ştiut cu certitudine că am ajuns pilot. Sigur, există o mulţime de paşi meniţi să te pregătească să ajungi pilot. Licenţele, examenele şi orele de zbor te duc mai aproape de un scop, însă scopul propriu-zis nu este definit de încrederea autorităţilor în abilităţile tale de a manipula manşa unui avion.

Aviaţia este un domeniu în care educaţia este primordială, pentru că un pilot educat este poate un pilot mai sigur. Luând în considerare acest fapt, sunt ferm convins că existenţa acestor două asociaţii concurente ajută la dezvoltarea aviaţiei de mici dimensiuni din România. Trecând peste principiul existenţei, există totuşi problema existenţei a două asociaţii în România ce se numesc AOPA.

Ca piloţi avem tendinţa să fim extrem de grijulii cu afirmaţiile pe care le facem publice. În momentul în care alegem să exprimăm o opinie, atunci este imperios necesar să fim pregătiţi să acceptăm consecinţele acestei opinii. Industria aeronautică este neiertătoare, în condiţiile în care profesionalismul este considerat nenegociabil.

Nu sunt expert în aeronautică românească şi nici nu sunt suficient de conectat politic pentru a înţelege în profunzime adevărată natură a conflictului dintre Sindicatul ATSR şi Directorul ROMATSA. Sunt un simplu observator şi acest fapt îmi conferă un spor de integritate. Nu ţin cu nimeni şi nici nu am nimic de câştigat.

Modifică Setările