Diana Şerban

Specialist în comunicare

Revistele de brand sunt destul de populare în afara ţării, însă nici brandurile de la noi nu se lasă mai prejos. Farmec este una dintre companiile româneşti care are propria revistă şi pe care o foloseşte cu scucces în strategia de marketing. Cum au luat decizia să o creeze, ce rol are în strategia lor de marketing şi ce rezultate au obţinut până acum am povestit cu Liliana Popa, PR Manager în cadrul companiei Farmec.

Contentul vizual nu a fost niciodată mai popular sau mai de efect decât în prezent, YouTube continuând să domine reţelele sociale video. Cu până la  85 % dintre adulţi care se consideră utilizatori YouTube fideli, oportunităţile de marketing sunt uriaşe. Hai să vedem ce te-ar putea determina să deschizi un canal de YouTube pentru tine sau pentru business-ul tău, în această perioadă.

Whatsapp este cea mai folosită aplicaţie de chat din lume. Conform blogului companiei în aplicaţie comunică în prezent aproximativ 2 miliarde de utilizatori din întreaga lume şi există 1600 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Cu aşa rată de engagement nu e de mirare că aplicaţia a intrat în vizorul marketerilor. Am fost curioasă în legătură cu impactul ei în România, iar surpriza a fost una plăcută.

În industria MarCom suntem obişnuiţi să ne pregătim pentru situaţii de criză, dar oricât de mult am fi explorat nu cred că am fi ajuns prea uşor la ideea de pandemie. Odată puşi în această situaţie, a fost nevoie de o reacţie ”la faţa locului”. Iată ce am făcut eu pentru agenţie şi pentru clienţi…

  • Diana Şerban a apreciat acum 2 zile

    Revistele de brand sunt destul de populare în afara ţării, însă nici brandurile de la noi nu se lasă mai prejos. Farmec este una dintre companiile româneşti care are propria revistă şi pe care o foloseşte cu scucces în strategia de marketing. Cum au luat decizia să o creeze, ce rol are în strategia lor de marketing şi ce rezultate au obţinut până acum am povestit cu Liliana Popa, PR Manager în cadrul companiei Farmec.

  • Diana Şerban a publicat un nou articol acum 2 zile

    Revistele de brand sunt destul de populare în afara ţării, însă nici brandurile de la noi nu se lasă mai prejos. Farmec este una dintre companiile româneşti care are propria revistă şi pe care o foloseşte cu scucces în strategia de marketing. Cum au luat decizia să o creeze, ce rol are în strategia lor de marketing şi ce rezultate au obţinut până acum am povestit cu Liliana Popa, PR Manager în cadrul companiei Farmec.

  • Diana Şerban a apreciat acum 7 zile

    Contentul vizual nu a fost niciodată mai popular sau mai de efect decât în prezent, YouTube continuând să domine reţelele sociale video. Cu până la  85 % dintre adulţi care se consideră utilizatori YouTube fideli, oportunităţile de marketing sunt uriaşe. Hai să vedem ce te-ar putea determina să deschizi un canal de YouTube pentru tine sau pentru business-ul tău, în această perioadă.

  • Diana Şerban a publicat un nou articol acum 8 zile

    Contentul vizual nu a fost niciodată mai popular sau mai de efect decât în prezent, YouTube continuând să domine reţelele sociale video. Cu până la  85 % dintre adulţi care se consideră utilizatori YouTube fideli, oportunităţile de marketing sunt uriaşe. Hai să vedem ce te-ar putea determina să deschizi un canal de YouTube pentru tine sau pentru business-ul tău, în această perioadă.

  • Diana Şerban a citit acum 14 zile
  • Diana Şerban a apreciat acum 17 zile

    Whatsapp este cea mai folosită aplicaţie de chat din lume. Conform blogului companiei în aplicaţie comunică în prezent aproximativ 2 miliarde de utilizatori din întreaga lume şi există 1600 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Cu aşa rată de engagement nu e de mirare că aplicaţia a intrat în vizorul marketerilor. Am fost curioasă în legătură cu impactul ei în România, iar surpriza a fost una plăcută.

  • Diana Şerban a publicat un nou articol acum 17 zile

    Whatsapp este cea mai folosită aplicaţie de chat din lume. Conform blogului companiei în aplicaţie comunică în prezent aproximativ 2 miliarde de utilizatori din întreaga lume şi există 1600 de milioane de utilizatori activi în fiecare lună. Cu aşa rată de engagement nu e de mirare că aplicaţia a intrat în vizorul marketerilor. Am fost curioasă în legătură cu impactul ei în România, iar surpriza a fost una plăcută.

  • Diana Şerban a publicat un nou articol acum 25 zile

    Pandemia are un impact important asupra business-urilor şi asupra felului în care acestea comunică, în prezent, cu clienţii lor. Am pus la un loc mai multe exemple cu scopul de a crea un fir roşu al unei strategii de comunicare pentru noua normalitate.

Vezi mai multe