Comunicare 3.0

Comunicare, nu zgomot

Ne-am cunoscut în octombrie 2012, eram în sala 101 de la etajul 1 al Facultăţii de Ştiinţe Politice, Administrative şi ale Comunicării din Cluj sau cum iţi spuneam, FŞPAC. Eram un copil din Botoşani pierdut printre alţi copii cu priviri curioase într-o sala mare iar în faţa noastră erau oamenii cărora le datorez ceea ce sunt eu astăzi.

Îmi amintesc foarte clar, ca ieri, de această trecere în noul registru al miştoului. Înainte de revoluţie, se glumea altfel. Nu exista ca azi „luatul la mişto” sau „luatul peste picior”, oamenii nu îşi permiteau să insinueze atât de mult unii despre ceilalţi, nu mai zic să se jignească aşa voalat, cu zâmbetul pe buze, deschis, spre deliciul auditoriului.

Apa este singurul element fără de care nu putem supravieţui, o regăsim în tot ceea ce ne înconjoară şi mai ales, chiar noi suntem apă. Atunci, dacă apa este unul din elementele esenţiale vieţii, de ce are nevoie de promovare?

De vreo două decenii încoace pop-ul deţine titlul pentru „Cel mai inovator gen muzical”. Muzica electronică nu stă nici ea degeaba – doar anul acesta a adus primul premiu Grammy grupului dance The Chainsmokers (băieţii ăia care-ţi suprasaturează urechile cu muzica lor de fiecare dată când deschizi radioul). Iar hip-hop-ul este mai cameleonic ca niciodată!