Soffront, o noua solutie CRM de la Crescendo

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Casa de Solutii CRESCENDO a anuntat lansarea pe piata romaneasca a solutiei CRM Soffront - una dintre cele mai moderne aplicatii Customer Relationship Management - care este atractiva nu numai pentru

Casa de Solutii CRESCENDO a anuntat lansarea pe piata romaneasca a solutiei CRM Soffront - una dintre cele mai moderne aplicatii Customer Relationship Management - care este atractiva nu numai pentru marile companii, dar si pentru firmele aflate in dezvoltare, intr-un mediu versatil. "De acum, exista si in Romania o aplicatie CRM validata la nivel mondial ca fiind intr-atat de flexibila, incat se adapteaza la schimbarile ce apar in orice afacere, pe masura ce aceasta creste", a declarat Marius Tulea, director general al CRESCENDO INTERNATIONAL. Soffront Software Inc. este, inca din anul 1992, un pionier pe piata solutiilor CRM. Soffront si-a concentrat dintotdeauna atentia pe clientii companii mijlocii si departamente ale marilor companii, din toate industriile. Astazi, are peste 40.000 de licente diferite vandute si peste 500 de instalari ale noului CRM, in lumea intreaga. Solutia Soffront CRM este special construita sa se adapteze rapid la cerintele initiale ale clientilor si, totodata, la schimbarile ce pot sa apara in timp. Cu Soffront CRM, solutia care poate fi instalata si pusa in functiune in numai cateva zile, nu este necesar sa se forteze procesele pentru a se modela pe software. Arhitectura solutiei si usurinta de utilizare a instrumentelor folosite de utilizatorul final constituie cheile flexibilitatii sale.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite