Cea mai buna oferta in domeniul CRM vine din Romania

0
Publicat:
Ultima actualizare:

SOFTWIN, una dintre cele mai mari companii romanesti de pe piata de software si servicii, cu o experienta de peste 11 ani outsourcing, va fi prezenta la DIMA, cel mai mare targ din domeniul CRM din

SOFTWIN, una dintre cele mai mari companii romanesti de pe piata de software si servicii, cu o experienta de peste 11 ani outsourcing, va fi prezenta la DIMA, cel mai mare targ din domeniul CRM din Europa, desfasurat la Dusseldorf intre 1-3 septembrie, cu cea mai complexa oferta de servicii CRM, calitate si experienta la cele mai bune preturi din Europa Centrala si de Est. SOFTWIN administreaza cel mai mare Web Call Center din Europa de Est, intreaga echipa de specialisti CRM numarand peste 150 de oameni. SOFTWIN dispune, de asemenea, de o baza de date de 5000 de colaboratori, vorbitori a 18 limbi straine. Experienta de lucru a specialistilor SOFTWIN implica utilizarea celor mai avansate tehnologii CRM din domeniu. Incepand cu anul 2001 operatorii au tratat peste un milion si jumatate de apeluri (prin telefon, chat, e-mail). Oferta CRM SOFTWIN pentru DIMA include: Centru de contact (telefonie clasica, Internet, wap, fax), Asistenta umana online pentru vanzari, Serviciu clienti prin e-mail (campanii publicitare personalizate prin e-mail, newsletter), Cautare asistata pe Web, Call Center, Help Desk, pregatire si recrutare, consultanta. De asemenea, SOFTWIN CRM include identificarea celei mai bune solutii de gestionare a relatiei cu clientii prin analiza detaliata a afacerii beneficiarului si a sistemelor informatice pe care acesta le foloseste. In tot acest timp SOFTWIN va oferi asistenta in trecerea spre un sistem orientat catre client, in toti pasii acestui proces, de la selectia aplicatiei software, la selectia si trainingul echipei. "Serviciile CRM propuse de SOFTWIN sunt intotdeauna prezente la congresele si targurile din domeniul marketingului direct, serviciilor de call center, CRM si mijloacelor de comunicare interactive, alaturi de cei mai importanti furnizori de servicii. Cel mai bun sa castige! Vizitatorii pot gasi la standul nostru tehnicile cele mai avansate destinate sa sprijine beneficiarii sa se indrepte spre un sistem orientat catre client, tehnici referitoare la domenii variate de la alegerea software-ului la selectia si pregatirea echipei", spune Elisabeta Nichifor, manager Divizia CRM. Cu un spatiu expozitional de peste 320.000 metri patrati, un numar de vizitatori depasind 14.000 si 463 de expozanti din toata lumea, DIMA este cel mai mare Congres si Targ pentru dialog marketing, call center, CRM si mijloace de comunicare interactive din Europa. Congresul DIMA desfasurat in paralel cu targul cuprinde 3 zile de prezentari a mai mult de 70 de experti nationali si internationali. Calitatea serviciilor oferite si expertiza angajatilor SOFTWIN vor putea fi testate prin telefon si chat intre 1-3 septembrie la DIMA, Dusseldorf, unde toti cei interesati vor putea lua legatura cu operatorii romani.

Tehnologie



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite