Televizorul se îndreaptă cu paşi grăbiţi spre viitor, iar Netflix îşi face loc şi în sufrageria ta

0
Publicat:
Ultima actualizare:
netflix

Netflix crede că, deşi consumatorii se uită la filme şi seriale de pe o mulţime de device-uri în lumea streaming-ului, televizorul rămâne în continuare principalul dispozitiv de vizionare pentru consumatorii din toată Europa.

„Pe măsură ce divertismentul se îndreaptă către mediul online, consumatorii descoperă că au mai mult control ca niciodată asupra experienţei de vizionare. Ei caută astăzi libertatea de a alege, calitate şi o flexibilitate mai mare, iar aceste nevoi generează noi comportamente de consum care dau formă viitorului divertismentului,” spune Greg Peters, Chief Product Officer, Netflix.

Peters adaugă, „Intrăm într-o eră a dispozitivelor conectate între ele, a divertismentului contextual, o nouă era a divertismentului - personalizată, la cerere, captivantă şi interactivă. 

Astăzi, utilizatorii Netflix din Europa folosesc între trei şi cinci dispozitive conectate la internet pentru a consuma divertisment şi îşi continuă sesiunile de binging pe orice, de la telefoane sau televizoare smart. Viitorul divertismentului este unul contextual, unde consumatorii au acces la conţinutul preferat de pe orice device doresc, într-o manieră perfect adaptată locului de unde se conectează.

Odată cu migrarea către divertismentul contextual, televizoarele conectate la internet sunt cele mai utilizate; utilizatorii petrec 55% din orele în care urmăresc conţinut pe Netflix în România pe astfel de televizoare. Cel mai popular dispozitiv conectat la televizor este set up box-ul, uneori în versiunea 4K. Urmează apoi Smart TV-urile şi dispozitive de streaming precum Apple TV, Roku sau Chromecast şi consolele de jocuri, precum Xbox sau PlayStation, care devin alegeri populare în rândul utilizatorilor de Netflix din regiune.

În ciuda creşterii gradului de utilizare a dispozitivelor mobile, televizoarele rămân piesa de rezistenţă în ceea ce priveşte experienţa de vizionare a divertismentului, cu trecerea de la liniar la o lume conectată. Consumatorii descoperă acum o nouă lume a divertismentului la ei acasă pe televizoarele conectate.

La nivel european, Netflix descoperă că, deşi majoritatea membrilor şi-au făcut abonamentul prin dispozitive mobile sau laptopuri, consumatorii încep să descopere experienţa televizoarelor conectate. În mai puţin de 6 luni de la crearea unui cont Netflix, televizorul conectat a devenit principalul dispozitiv de consum la 59% dintre abonaţii din România.

La nivel de regiune, tot aceştia sunt cei care preferă să petreacă de trei ori mai mult timp uitându-se la filme şi seriale în faţa televizorului decât în faţa laptopului sau a telefonului mobil. Practic, oamenii descoperă serialele pe aplicaţia de telefon, dar fac binging în faţa televizorului.

Acest comportament indică creşterea cererii pentru televizoarele conectate şi, asociat cu acest aspect, vânzările de televizoare Smart reprezintă acum 56% din vânzările din Europa în primele şase luni ale acestui an.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite