Comerţul online, văzut prin ochii personajelor lui Caragiale
0Comerţul online din această perioadă se poate descrie foarte uşor folosind personajele din „O scrisoare pierdută“ a lui Ion Luca Caragiale. Cum este văzută piaţa eCommerce prin ochii lui Trahanache, Caţavencu, Farfuridi sau Brânzovenescu. Informaţii exclusive din studiile Millward Brown, la ecomTEAM 2015, cel mai important eveniment regional dedicat comerţului pe Internet.
Comerţul online, în viziunea lui Trahanache: o plafonare a numărului de consumatori
O statistică deloc de de neglijat, identificată de către compania de cercetare Millward Brown, este că se obsevă o plafonare a numărului de consumatori. "Societatea nu mai vrea să evolueze", atrage atenţia Daniel Enescu, chairman of the board.
Totodată, conform datelor companiei de cercetare, frecvenţa de achiziţie la şase luni nu a înregistrat o creştere atât de mare. "Sunt aceiaşi oameni care cumpără la fel de des".