Secretul succesului Apple: Cumpărătorii ne asigură promovarea produselor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Steve Jobs prezintă primul iPhone al companiei, cel care a revoluţionat piaţa smartphone-urilor. FOTO: Mediafax
Steve Jobs prezintă primul iPhone al companiei, cel care a revoluţionat piaţa smartphone-urilor. FOTO: Mediafax

Apple nu mai are nevoie să-şi promoveze produsele prin campanii plătite. Compania foloseşte doar două strategii care stimulează interesul pieţei pentru produsele noi şi acestea s-au dovedit eficiente. Aceasta a fost declaraţia lui Phil Schiller, directorul de publicitate de la Apple, în timpul procesului contra Samsung.

Chiar dacă nu a ajuns la final procesul dintre Samsung şi Apple, acesta relevă detalii surprinzătoare în fiecare zi. Afirmaţia lui Schiller a venit vineri şi acesta a vorbit despre cele două strategii ale Apple pentru promovarea produselor sale, notează „Business Insider”.

În primă fază, Apple se bazează pe mass-media pentru a genera interesul cumpărătorilor prin recenziile pozitive. Această abordare este atât de bună, încât primul iPhone, lansat în 2007, nu a avut parte de niciun fel de publicitate din partea companiei. Schiller a citit şi câteva recenzii pozitive ale primelor iPhone şi iPad pentru a-şi susţine această declaraţie. El a mai afirmat că această strategie funcţionează chiar mai bine decât publicitatea plătită.

Apoi, Apple foloseşte plasarea produselor în filme sau emisiuni de televiziune. În acest scop, un angajat al companiei lucrează direct cu producătorii de la Hollywood sau cu reprezentanţii vedetelor pentru a se asigura că produsele Apple sunt favorizate pentru a apăra în viitoarele producţii. Astfel, multe caracteristici ale acestora au devenit deja familiare chiar şi celor care nu deţin astfel de produse.

Este un fapt cunoscut că actorii folosesc laptopuri Macbook, smartphone-uri iPhone sau, mai nou, iPad-uri, dar este prima dată când un director Apple vorbeşte despre aceste abordări. În general, secretomania companiei cuprinde şi segmentul publicităţii şi promovării, nu doar viitoarele produse. Aceste informaţii vin la puţin timp după ce, tot în cadrul procesului, au apărut mai multe imagini cu prototipurile de iPad şi iPhone.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite