Generatia hippie ne-a dat cosmeceutica

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O stiinta intre cosmetica, medicina si farmaceutica

"Cosmeceutica - un nou concept de ingrijire a pielii" - astfel se intituleaza primul seminar din Romania in care cosmetica moderna a fost abordata in mod stiintific, pe baze medicale. Cu aceasta ocazie, au fost prezentate primele linii dermato-cosmetice din tara noastra: C Vital pe baza de vitamina C pura si stabila, Cimilift - lifting facial pe baza de fitoestrogeni, AFA-peelinguri care se pot aplica in timpul verii. Organizatorii - reprezentantii firmei Sanos Romania - au explicat participantilor notiunea de cosmeceutica: ea a aparut din necesitatea de a defini noua generatie de produse de ingrijire a pielii, care combina eficienta principiilor active din medicina si farmaceutica cu eleganta tratamentului cosmetic. Este un neologism care s-a impus pe piata americana incepand cu anii '90, cand s-a inregistrat o cerere neobisnuit de mare de produse cu actiune certa si persistenta impotriva imbatranirii. Solicitarea venea din partea "baby boomers"-ilor - generatiile Elvis, rock-and-roll rezultate in urma exploziei de nasteri dupa cel de-al doilea razboi mondial-, dezamagiti de limitele cosmeticelor clasice. Fostii hipioti trecusera de granita celor 40 de ani, dar refuzau sa "poarte riduri". A rezultat o noua abordare a produselor de ingrijire a pielii: tehnicile cosmeticii clasice au inceput sa imbine actiunea reparatorie, certificata stiintific, a unor componenti activi ce apartin medicinei. Evolutia globala a produselor acestei noi clase este una din cele mai dinamice: in anul 2000, grupa cosmeceuticelor reprezenta in Statele Unite aproximativ 10 la suta din piata de produse de ingrijire personala, avand o crestere de 6,6 la suta.

Sănătate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite