Top 5 alimente bune în constipaţie

Top 5 alimente bune în constipaţie

Chefirul este de 10 ori mai bogat în bacterii benefice decât iaurtul.

Dacă elimini scaunele doar de 2-3 ori în decurs de 7 zile, cu dureri, se poate spune că suferi de constipaţie. Aceste alimente nu trebuie să-ţi lipsească!

Ştiri pe aceeaşi temă

Problemele apar când alimentaţia este bogată în carne, produse de patiserie şi brânzeturi, care îngreunează digestia. Pentru un tranzit intestinal optim, este nevoie ca fibrele (prezente în legume, fructe şi cereale integrale) să nu ne lipsească din dieta zilnică.

Iată care sunt alimentele care te ajută să scapi de constipaţie!

Portocalele stimulează digestia

În caz de balonare şi constipaţie, acţiunea portocalelor este triplă: vitamina C şi fibrele stimulează digestia, în timp ce naringerinul, care este un flavonoid, este dovedit a avea un efect bio-activ asupra sănătăţii umane ca antioxidant, distrugător de radicali liberi, antiinflamatorii şi modulator al sistemul imunitar.

Chefirul aduce un plus de probiotice

Acest produs lactat fermentat este o sursă bogată de probiotice, adică bacterii bune pentru sănătatea sistemului digestiv, chefirul fiind de 10 ori mai bogat în bacterii benefice decât iaurtul.

De altfel, oamenii de ştiinţă britanici au confirmat deja eficienţa probioticelor: înlătură constipaţia, înmoaie scaunele şi chiar le creşte frecvenţa.

Fasolea neagră alungă balonarea

Dintre toate boabele din alimentatia omului, fasolea neagra este cea mai bogata in antioxidanti, dupa cum arata testele efectuate de specialisti. Este bine de stiut ca o cana cu fasole neagra asigura mai mult de jumatate din cantitatea de fibre recomandata zilnic pentru o buna functionare a organismului,

De asemenea, fasolea neagră conţine cantităţi însemnate de magneziu şi potasiu, două minerale esenţiale care ajută digestia.

Află pe clicksanatate.ro ce trebuie să conţină dieta în caz de constipaţie!

Slăbeşte cu aceste infuzii reci!

Cum să mănânci îngheţată fără să iei în greutate

citeste totul despre: