Exerciţii pentru abdomen ferm

Exerciţii pentru
abdomen ferm

Exerciţiile pentru întărirea planşeului pelvian ajută la prevenirea prolapsului uterin

Exerciţiile planşeului pelvian – sau exerciţiile Kegel – ajută la prevenirea prolapsului uterin. Cum se fac acestea?

Ştiri pe aceeaşi temă

Uterul este menţinut în poziţie normală de muşchi şi ţesuturi. Când acestea slăbesc sau se înmoaie uterul poate „cădea“ simţindu-se ca o proeminenţă în afara vaginului. Unele femei au dureri atunci când stau în picioare, incontinenţă de stres , dureri în partea inferioară a spatelui, constipaţie.

Exerciţiile pentru întărirea palnşeului pelvian ajută la prevenirea prolapsului.

Dr. Marilyn Glenville, specialistă britanică în sănătate şi nutriţie. Membră a Societăţii Regale de Medicină şi a Societăţii de Nutriţie, recomandă ca înainte de a încerca aceste exerciţii să verificaţi dacă puteţi recunoaşte muşchii pelvieni. Când mergeţi la toaletă, contractaţi pentru a opri fluxul de urină. Muşchii pe care îi folosiţi să faceţi acest lucru sunt muşchii pelvieni.

Exerciţiu care trebuie practicat de câteva ori pe zi:contractaţi încet muşchii planşeului pelvian. Menţineţi până număraţi la 2, încercaţi până reuşiţi să îi menţineţi încordaţi până număraţi la 10. Relaxaţi. Repetaţi de 10 ori. După ce terminaţi, faceţi o pauză de 1 minut, după care încordaţi şi relaxaţi muşchii planşeului pelvian de circa 30 de ori.

citeste totul despre: