Cum răspunde McDonald’s acuzaţiilor aduse de Protecţia Consumatorilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În replică la sesizarea ANPC, McDonald's spune că spotul la cartofi prăjiţi are intenţia de a informa consumatorii în privinţa calităţii şi originii materiei prime pe care o foloseşte. Compania precizează că are unele dintre cele mai înalte standarde de calitate din industrie.

Prepararea corectă a produselor, dar şi respectarea practicilor de siguranţă alimentară sunt preocupări zilnice în toate restaurantele McDonald’s, spune compania într-un comunicat remis agenţiei Mediafax, vineri.

"Pentru a pregăti cartofii prăjiţi, McDonald’s foloseşte cartofi proaspeţi, sută la sută naturali, selecţionaţi manual din soiurile de cea mai bună calitate: Russet Burbank şi Innovator. Pentru McDonald’s România, cartofii sunt cultivaţi în Austria şi provin de la una dintre cele mai importante companii producătoare de cartofi, Frisch & Frost Austria", explică sursa citată.

Fiecare cartof trebuie să îndeplinească standardele de calitate ale McDonald’s în ceea ce priveşte: umiditatea şi conţinutul natural de zahăr, dimensiunea, forma, culoarea, precum şi alte caracteristici. Cele peste 120 de evaluări calitative pe care McDonald’s şi furnizorii săi le fac pentru a pregăti cartofii prăjiţi, pornind de la selecţionarea seminţelor de cartofi, până la plantarea, la recoltarea, la pregătirea şi la verificarea produsului finit, demonstrează angajamentul companiei McDonald’s faţă de calitate.

Cartofii prăjiţi de la McDonald’s sunt atent selecţionaţi şi prăjiţi în ulei vegetal (un amestec de ulei de rapiţă şi ulei de floarea-soarelui), afirmă sursa citată de Mediafax.

Citeşte şi: Protecţia Consumatorilor: McDonald's minte clienţii în ultima reclamă. Cartofii prăjiţi nu sunt "eco". Compania neagă acuzaţiile

                                            

Viață sănătoasă



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite