Pepsi Co a devenit sponsor oficial al Ligii Campionilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Liga Campionilor FOTO Sunt Iulian Anghel, editor Adevărul, şi consider că este penibil să specific sursele fotografiilor
Liga Campionilor FOTO Sunt Iulian Anghel, editor Adevărul, şi consider că este penibil să specific sursele fotografiilor

PepsiCo anunţă încheierea unui puternic parteneriat cu UEFA Champions League, care va intra în vigoare de la 1 iulie 2015.

PepsiCo anunţă încheierea unui parteneriat cu UEFA Champions League, prin care branduri precum Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi îşi unesc forţele cu prestigiosul turneu european.

Parteneriatul dintre PepsiCo şi UEFA Champions League intră în vigoare la 1 iulie 2015, înainte de începerea sezonului 2015-2016. Principalele branduri incluse în programul de sponsorizare sunt Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX şi Pepsi, iar ulterior se vor alătura programului şi brandurile Doritos, Lipton şi 7UP.
Alături de pasiunea pentru fotbal, PepsiCo are o tradiţie îndelungată în susţinerea ligilor sportive de talie mondială, dezvoltând experienţe antrenante şi programe de marketing inovatoare pentru fani. Printre aceste parteneriate se numără: National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL), Major League Baseball, Indian Premier League şi International Cricket Council.

În România, Pepsi împreună cu Academia de fotbal Gheorghe Hagi şi-au luat un angajament faţă de viitorul fotbalului românesc, susţinut prin platforma Next 11 - Echipa Viitorului. Aceasta îşi propune să ofere condiţiile optime de pregătire generaţiilor viitoare de jucători de top în fotbalul internaţional prin investiţia din prezent în tinerii cu potenţial. Pepsi este primul şi cel mai consecvent susţinător al proiectului Next 11.

 Sezonul UEFA Champions League se desfăşoară pe parcursul a 17 săptămâni, cumulând 145 de partide. În decursul unui sezon, Liga oferă mai mult de 110.000 ore de conţinut TV, iar audienţele sunt semnificative la nivel regional şi global, atingând 1.1 miliarde de telespectatori unici în toată lumea la fiecare meci transmis live. Finala Champions League este cel mai urmărit eveniment sportiv anual din lume. Finala de pe 6 iunie 2015 a fost difuzată în peste 200 de ţări, ajungând la aproximativ 400 de milioane de telespectatori, cu o audienţă live anticipată la 180 de milioane de fani.

pepsi
Sport



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite