Adidas pune sare pe rană: Ce au scris nemţii pe contul lor de Twitter după finala de la Australian Open
0Finala de la Melbourne putea fi disputată de două jucătoare sponsorizate de Adidas. Caroline Wozniacki e sub contract cu acest brand, care a renunţat însă la colaborarea cu Simona Halep în 2017, după patru ani.
Simona Halep a jucat la Melbourne cu rochiţa roşie comandată de pe internet din China, iar mulţi au spus că ea i-a purtat noroc Simonei. Din păcate, ultimul act a fost câştigat de Caroline Wozniacki, sportivă sponsorizată de Adidas.
Imediat după triumful danezei de 27 de ani, această firmă de echipament sportiv a salutat rezultatul. „O călătorie inegalabilă!“, au scris cei de la Adidas pe Twitter.
Totuşi, după cum „Adevărul“ a scris aici, brandul a fost criticat puternic de legendara Martina Navratilova pentru modul în care s-a comportat în relaţia cu Simona Halep.
Citeşte şi: