Monedele abandonate de microbişti la intrarea pe stadion pot fi donate pentru ajutorarea copiilor cu dizabilităţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Miile de monede pe care suporterii trebuie să le abandoneze înainte de a intra la meciuri, pentru că nu li se permite intrarea pe stadion cu obiecte ce ar putea fi ajunge în terenul de joc, nu vor mai fi irosite, ci pot fi donate Fundaţiei Mihai Neşu, în cadrul unei campanii intitulate “Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor”.

Campania debutează chiar din această seară, marţi, 1 octombrie, la partida FC Steaua Bucureşti - FC Chelsea de pe National Arena Bucureşti, suporterii fiind invitaţi să nu mai arunce monedele înainte de intrarea pe stadion, ci să le depună în dispozitivul de colectare special amenajat în apropierea căii de acces pe Naţional Arena dinspre Bd. Maior Coravu, la intrarea din faţa sectoarelor VIP.

Recipentul colector va fi disponibil la cele trei partide jucate de FC Steaua Bucureşti acasă în actualul sezon al UEFA Champions League (UCL): 1 octombrie (FC Steaua Bucureşti - FC Chelsea); 22 octombrie (FC Steaua Bucureşti - FC Basel), 26 noiembrie (FC Steaua Bucuresti - Schalke 04). Totodată, cei care doresc pot face donaţii şi online, pe www.moneda-viitor.ro, banii urmând să fie donaţi Fundaţiei Mihai Neşu pentru iniţiative destinate ajutorării copiilor cu dizabilităţi.

15.000 de euro din trei meciuri

Campania iniţiată de Graffiti Social Work (n.r- fundaţia grupului de comunicare BBDO Group România, prin care se derulează programe de educaţie si sănătate pentru copii) şi Kaleidoscope Proxmity, susţinută de UniCredit Ţiriac Bank, banca Oficială a UEFA Champions League, reprezintă o încercare de a transforma risipa în câştig, după cum declară Cristian Pantazi, Managing Director la Kaleidoscope Proximity.

„Campania <<Pentru tine o monedă, pentru ei un viitor>> este acel mult căutat program care transformă risipa în câştig. A plecat de la un gând simplu, uşor de recunoscut de către orice suporter de pe orice stadion: înainte de intrarea la meci, eşti obligat să arunci în afara stadionului toate monedele din buzunare. Multe, puţine - îţi par o risipă. Şi sunt. Cu o medie de 50 de bani aruncaţi de un suporter şi 45.000 de suporteri pe meci în cele 3 meciuri de Champions League ajungem la echivalentul a 15.000 de euro. Imens pentru o Fundaţie. Ne bucurăm că putem să îi ajutăm pe suporteri să vină în sprijinul organizaţiei pornite de un model în fotbal dar şi în viaţă - Fundaţia Mihai Neşu”, spune Pantazi. 

„În anii trecuţi am susţinut echipe de fotbal ale şcolilor din ţară şi am donat echipamente. Anul acesta am decis să ne implicăm la un alt nivel, încurajând  suporterii să ni se alăture în promovarea unei cauze nobile, printr-o contribuţie care presupune mai degrabă un efort de conştientizare decât un efort financiar: în loc ca monedele să fie risipite, acestea pot ajunge la o organizaţie care face fapte bune, şi anume la Fundaţia Mihai Neşu. Prin proiectele pe care le susţinem, ne dorim să creăm o cultură a voluntariatului şi a implicării sociale, atât pentru colegii noştri, cât şi pentru clienţi, parteneri de afaceri, iar în acest caz, pentru suporteri”, a declarat la rândul ei Anca Nuţă, director Identitate şi Comunicare al UniCredit Ţiriac Bank.
 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite