Dacia contribuie tot mai serios la creşterea Renault Group

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Renault Group a anunţat că vânzările sale pe piaţa din Franţa, de exemplu, au crescut cu 3,4% până la 673.869 de unităţi, cel mai ridicat nivel din ultimii şase ani, graţie unei creşteri de 6,5% a vânzărilor Dacia.
Renault Group a anunţat că vânzările sale pe piaţa din Franţa, de exemplu, au crescut cu 3,4% până la 673.869 de unităţi, cel mai ridicat nivel din ultimii şase ani, graţie unei creşteri de 6,5% a vânzărilor Dacia.

Notorietatea mărcii Dacia creşte pe piaţa auto. Înmatriculările de autoturisme Dacia noi, în Franţa, au înregistrat în ianuarie o creştere de 14,3%, la 9.888 unităţi, arată datele publicate de Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile (CCFA).  Asta în timp ce creşterea firmei  mamă Renault a fost de numai 2,9%.

Rezultatele vin pe un trend pozitiv înregistrat de brand-ul Dacia şi în 2017.  Concret, Renault Group a anunţat că vânzările sale pe piaţa din Franţa, de exemplu, au crescut cu 3,4% până la 673.869 de unităţi, cel mai ridicat nivel din ultimii şase ani, graţie unei creşteri de 6,5% a vânzărilor Dacia. 

Cu 119.357 de autoturisme şi utilitare înmatriculate, marca Dacia a stabilit un nou record istoric de vânzări în Franţa. Pe segmentul autoturismelor, cu 117.865 de unităţi vândute, marca Dacia a câştigat 0,1 puncte ajungând la o cotă de piaţă de 5,6%, ceea ce i-a permis să îşi consolideze poziţia a cincea.

Marca Dacia ocupă poziţia a treia pe piaţa autoturismelor vândute clienţilor persoane fizice.

Modelul Sandero este vehiculul cel mai vândut clienţilor persoane fizice în Franţa şi ocupă locul opt în topul primelor zece autoturisme. Succesul Duster nu dezminte, cu o creştere a volumelor de vânzări în pofida lansării unei noi generaţii.

"2017 este un an excelent pentru Grupul Renault în Franţa cu Renault care a realizat cel mai bun an de după 2011 şi Dacia care a stabilit un nou record de vânzări. Graţie noilor noastre game complet reînnoite ne putem concentra în 2018 pe noile provocări" a declarat recent directorul comercial de la Groupe Renault, Philippe Buros.

Ce se întâmplă la nivel mondial

La nivel mondial Alianţă Renault-Nissan-Mitsubishi a înregistrat vânzări destul de bune în anul 2017 asfel ca s-a situat pe locul unu pe piaţa de profil, conform oficialilor francezi. Doar grupul Renault, singur, a avut o creştere de 8.5% şi au ajuns la 3.76 de milioane de autoturisme şi utilitare uşoare vândute anul trecut.  

Conform unei strategii făcute publice, Grupul francez se bazează foarte mult pe reuşitele celorlalţi doi parteneri, Nissan şi Mitsubishi, pentru a ajunge la statutul de cel mai mare producător auto din lume şi pentru a-şi păstra acest titlul. 

Primul an cu peste 600.000 de maşini livrate

În anul 2017, vânzările totale ale Dacia au stabilit un nou record. Concret, a fost primul an în care din uzinele care poartă brand-ul Dacia au plecat spre clienţi peste 600.000 de unităţi. Cu o creştere de 12,6 la sută faţă de 2016, Dacia a urcat astfel la 655.235 de unităţi vândute anul trecut. 

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite