Articol publicitar

Aon Romania: Best Employer Study - Creşterea performanţei companiei prin mai buna implicare a angajaţilor

Aon Romania: Best Employer Study - Creşterea
performanţei companiei prin mai buna implicare a angajaţilor

Bucureşti 29 Octombrie 2014 – Aon Romania, unul din principalii jucători pe piaţa de brokeri de asigurare şi reasigurare din România, organizează anul acesta a doua ediţie a studiului „Best Employers Study” sub coordonarea Aon plc, lider mondial în furnizarea de soluţii privind managementul riscului şi consultanţă în domeniul resurselor umane.

Ştiri pe aceeaşi temă

 

 

Rezultatele studiului vor fi făcute publice pe 27 noiembrie, în cadrul Galei de premiere a celor mai buni angajatori din România.

Best Employers Study (BES) este realizat pe o perioadă de aproximativ 9 luni şi oferă o clasificare a companiilor din punct de vedere al imaginii pe care o au ca angajator în piaţa forţei de muncă, identificând zonele cu cel mai mare impact în creşterea performanţei angajaţilor.

Studiul se adresează companiilor care au peste 50 de angajaţi şi cel puţin doi ani de activitate pe piaţa din România.

Pe lângă topul celor mai buni angajatori, care va fi publicat la nivelul României la sfârşitul lunii noiembrie şi la nivel CEE în primăvara anului viitor, acest studiu furnizează o serie de informaţii atât despre angajatori, cât şi despre angajaţi.

BES analizează nivelul de engagement al angajaţilor în baza analizării a trei dimensiuni: „SAY” (angajaţii care vorbesc pozitiv despre compania pentru care lucrează, în discuţiile cu prietenii, colegii sau clienţii), „STAY” (angajaţii care vor să rămână în companie pentru mai mult timp şi care nu se gândesc să o părăsească) şi „STRIVE” (angajaţii care depun un efort suplimentar pentru a ajuta la obţinerea de rezultate pentru companie).

 

Conform ediţiei derulate în 2013, printre factorii care influenţează implicarea angajaţilor participanţi la BES, se numără „resources” (resurse), „processes” (procese), „employer brand” (marca de angajator), „people focus” (atenţia acordată angajaţilor).

„Rezultatele obţinute anul trecut, la prima ediţie a studiului în România, au arătat că nivelul mediu de engagement în cadrul companiilor locale este cu 2% mai mare decât cel al companiilor din regiunea Europei Centrale şi de Est participante la cercetare. Studiul reprezintă o evaluare actuală a companiilor şi oferă posibilitatea de a realiza aceste analize comparative la nivel local şi regional, foarte utile atât pentru angajatori, cât şi pentru angajaţi, dar şi pentru piaţa muncii în general. Acum că suntem aproape de finalizarea cercetării pe anul în curs, aşteptăm să vedem ce surprize, dar mai ales ce insight-uri ne va oferi aceasta”, spune Valentin Tuca, CEO Aon South Eastern Europe.

 

 

Studiul organizat în 2013 la nivelul CEE a inclus informaţii colectate în urma participării la sondaj a peste 360.000 de angajaţi din peste 430 de companii din regiune. România se află pe lista ţărilor participante la studiu începând cu 2013, când s-a clasat pe locul 4 între ţările din Europa Centrală şi de Est, ca nivel de implicare profesională a angajaţilor, după Ungaria, Cehia şi Rusia.

Clasificarea se bazează pe calcularea unui punctaj obţinut pe baza opiniilor angajaţilor, ajustat cu nivelul de aliniere dintre strategia angajatorului, stilul de conducere şi tipurile de procese – metodologie dezvoltată de Aon în cei aproape 20 ani de când efectuează acest studiu la nivel mondial.

Companii câştigătoare în 2013

Pe baza rezultatelor obţinute în urma cercetării de anul trecut a fost realizat un clasament al celor mai buni angajatori din România, organizat pe 3 categorii de companii, în funcţie de numărul de angajaţi.

La categoria companii mici (50 – 250 angajaţi), pe locul întâi s-a clasat compania Monsanto România, urmată de Roche România şi de 3M România.

La categoria companii medii (251 – 1000 angajaţi) câştigătoare au fost Egger Romania (locul I), Dell International Services (locul II) şi British American Shared Services Europe (locul III).

La categoria companii mari (peste 1000 de angajaţi) singura câştigătoare a fost Agricola Internaţional.

 

* * * *

Aon plc (NYSE: AON) este lider mondial in furnizarea de soluţii de management al riscului, brokeraj de asigurări şi reasigurări, consultanţă resurse umane şi externalizare de servicii. Prin cei 66.000 angajaţi în toată lumea, Aon acordă cele mai bune servicii clienţilor săi din peste 120 de ţări, combinând soluţii de risc inovatoare şi eficiente cu expertiza tehnică a resurselor sale la nivel mondial. Aon a fost numit în mod repetat cel mai bun broker din lume, cel mai bun intermediar de asigurări, cel mai bun intermediar în reasigurări, cel mai bun consultant privind beneficiile pentru angajaţi şi manager de captive de către surse multiple din industria de profil. Vizitaţi www.aon.com  pentru mai multe informaţii despre Aon şi www.aon.com/manchesterunited  pentru detalii privind parteneriatul Aon cu Manchester United

 

Aon Romania, unul dintre cei mai mari brokeri de asigurare din România, oferă servicii profesionale de consultanţă în asigurări, reasigurări, managementul de risc şi beneficii pentru angajaţi, pentru companii, autorităţi sau instituţii financiare.  Companie infiinţată în 1991, subsidiară a grupului Aon din 2005, Aon Romania este cea mai mare operaţiune din Regiunea Europa de Sud-Est, din care mai fac parte Bulgaria, Serbia, Macedonia, Albania, Kosovo şi Moldova. Aon Romania deţine certificatul de management al calităţii ISO 9001/2008. Pentru mai multe informaţii despre Aon, vizitaţi www.aon.ro

 

Best Employers Study (BES) oferă o clasificare a companiilor din punct de vedere al imaginii pe care o au ca angajator în baza informaţiilor transmise de proprii angajaţi. Studiul se adresează companiilor cu peste 50 de angajaţi şi cel puţin doi ani de activitate pe piaţa din România. Pe lângă un top al celor mai buni angajatori, care va fi publicat la nivelul României la sfârşitul lunii noiembrie şi la nivel CEE în primăvara anului viitor, acest studiu furnizează o serie de informaţii atât despre angajaţi cât şi despre angajatori. BES îi ajută pe managerii de companii să afle cum pot obţine rezultatele cele mai bune cu resursele pe care le au in companie şi cum pot creşte performanţa afacerii prin optimizarea nivelului de engagement al angajaţilor. Pentru mai multe detalii despre studiul Best Employers în Romania vizitaţi www.bestemployersromania.com

citeste totul despre: