Videanu vrea să facă Birou Unic într-o gogoşerie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Spaţiul fostului restaurant Copli, cu suprafaţa de 1.110 metri pătraţi din centrul Bucureştiului, se va transforma în birou unic, de unde locuitorii Capitalei îşi vor putea obţine documentele

Spaţiul fostului restaurant Copli, cu suprafaţa de 1.110 metri pătraţi din centrul Bucureştiului, se va transforma în birou unic, de unde locuitorii Capitalei îşi vor putea obţine documentele după care acum sunt nevoiţi să stea pe la uşile primăriei.
Ca să se ţină de cuvânt şi să elimine birocraţia din cadrul administraţiei locale, primarul Adriean Videanu a căutat un spaţiu apropiat de Primăria Municipiului Bucureşti (PMB), dar şi de Administraţia Fondului Imobiliar (AFI). Toate sunt pe bd. Regina Elisabeta: Primăria la numărul 39, AFI la numărul 16, iar noul birou la numărul 42. "Fostul restaurant Copli va fi centrul de relaţii cu publicul al Primăriei Capitalei, unde cetăţeanul va depune o hârtie şi îşi va ridica în termenul stabilit răspunsul", a declarat Adriean Videanu. Primarul anunţa că lucrările pentru amenajarea biroului unic vor începe în această primăvară. Numai că, deocamdată, spaţiul nu este liber. Acesta ar putea fi "valabil" doar după evacuarea firmei SC Silver Hawk SRL, care a ocupat spaţiul încă din 1997. "Copli" a fost cunoscut multă vreme ca fiind cel mai mare datornic către primărie. Am încercat să contactăm reprezentanţii firmei SC Silver Hawk SRL. La telefon a răspuns o voce feminină care, după ce a confirmat că acela este numărul de telefon al societăţii, nu a putut da prea multe detalii din cauză că în acel spaţiu funcţionează o? gogoşerie. "În urma unei sentinţe civile, rămasă definitivă şi irevocabilă, instanţa a obligat societatea SC Silver Hawk SRL la plata a 610.000 dolari debit aferent perioadei august 1997-august 2002 şi 1.735.460 dolari penalităţi de întârziere, pentru aceeaşi perioadă", ne-a declarat Andrei Creci, director executiv adjunct la Direcţia Juridic, Contencios şi Legislaţie din Primăria Municipiului Bucureşti. Instanţa a dispus evacuarea "pârâtului" din spaţiul respectiv şi a obligat societatea să plătească 30 milioane de lei cheltuieli de judecată. După 2002, primăria a intentat un alt proces, câştigat parţial. Primăria a cerut ca să fie obligată de instanţă să plătească 63.726 dolari penalităţi de întârziere pentru 2002-2005, 43.287 dolari pentru faptul că spaţiul a rămas nefolosit toată această perioadă şi 845.741 dobândă la debitul câştigat prin sentinţa civilă. Instanţa a admis în parte această cerere şi a obligat respectiva societate la plata a 164.194 dolari, 87.000 dolari şi, respectiv, 215.000 dolari pentru cele trei categorii amintite. În timp ce, pe partea financiară, procesul va mai dura, directorul Andrei Creci este optimist în ceea ce priveşte evacuarea: "Evacuarea o vom face în maximum o lună, în momentul în care avem legalizată sentinţa civilă a instanţei", a precizat acesta.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite