Într-un interviu acordat ziarului "Adevărul", Directorul Direcţiei de Transport a Primăriei Capitalei face o diferenţă clară între tipurile de taximetrişti ilegali.

„Piratii sunt de doua categorii: cei care nu-şi pun însemne şi ies la agătat, denumiţi «colţari», şi piraţi care utilizează acte false. O situaţie care te face să te gândeşti de două ori atunci când intri într-un taxi fără să distingi piraţii de cei legali. Am primit o sesizare de la aeroportul Băneasa prin care ni s-a cerut să verificăm dacă l-am autorizat pe unul. Avea o maşină cu două uşi care se deschideau numai la el. Lua clienţi, le cerea 300 de euro şi îi sechestra practic în maşină dacă nu îi dădea banii“, povesteşte Dedu. I-a mers aşa până a dat de o angajată de la Ambasada Marii Britanii, care şi-a telefonat panicată colegii şi le-a cerut ajutorul.

Despre taximtriştii din Ilfov, care fac concurenţă neloială celor din Bucureşti, după cum susţin toţi, oficialul spune căd e fapt corupţia vine de la nivelul autorităţilor locale de-acolo care eliberează autorizaţii „fără număr“. Teoretic, în Bucureşti îşi desfăşoară activitatea peste 2.000 de taximetrişti din Ilfov.

Citeşte şi Rechinii galbeni nu se lasă pescuiţi de primărie: bătaia pe autorizaţie se face în stil mafiot