Vaslui: „M-am săturat de penele de curent!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Vasluienii se plâng că sunt lăsaţi frecvent fără energie electrică şi că aparatura din casă a început să li se strice. Cea mai gravă situaţie este la Bârlad, unde oamenii stau şi câte o noapte întreagă în beznă. Şefii E.ON spun că nu pot controla întreruperile „imprevizibile“.

Calitatea serviciilor prestate de furnizorul de energie electrică îi exasperează pe vasluieni. Aceştia se plâng că nu beneficiază de servicii de calitate, deşi îşi achită facturile la timp.

Lucica Andone (foto), pensionară, locuieşte pe strada Cerbului din Bârlad. Spune că a ajuns la capătul răbdărilor din cauza întreruperilor de curent electric şi că aparatele din casă nu vor mai rezista mult dacă sistările vor continua în acest ritm.

OPC-ul va face un control

„M-am săturat de penele de curent! Nu ştim ce să mai facem. Nu putem apela în altă direcţie. La noi pe strada întreruperile sunt şi mai dese decât în alte zone, ni s-a întâmplat să stăm şi nopţi întregi fără lumină. Televizorul nici nu-mi mai merge aşa de bine ca înainte“, s-a plâns femeia.

Nici locuitorii din Vaslui nu scapă de penele de curent. Reprezentanţii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Vaslui (CJPC) spun că primesc tot mai multe plângeri referitoare la aceste probleme ale reţelelor E.ON.

Drept urmare, aceştia şi-au anunţat deja un control la furnizorul de energie electrică. „Vom încerca să vedem dacă aceste întreruperi sunt justificate, iar dacă se va dovedi că ei sunt vinovaţi, vor fi sancţionaţi conform legii“, ne-a spus Dan Cain, şeful CJPC. De cealaltă parte, reprezentanţii E.ON Moldova se spală pe mâini şi spun că avariile nu pot fi controlate. „Aceste întreruperi pot fi generate de o multitudine de factori. Dat fiind caracterul aleator şi imprevizibil al acestor factori, întreruperile accidentale nu pot fi anunţate“, ne-a spus Sorin Munteanu, purtător de cuvânt al E.ON Moldova.

Despăgubiri pentru electronicele defectate

Acesta a mai precizat că vasluienii cărora li s-a stricat aparatura electrică şi electrocasnică din cauza penelor de curent pot fi despăgubiţi.

„Consumatorii trebuie să anunţe  în scris furnizorul de energie electrică în termen de cinci zile lucrătoare de la data producerii incidentului. După aceea, reprezentanţii noştri vor efectua o analiză pentru a vedea dacă plângerea este justificată“, a încheiat Munteanu.

Vaslui



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite