Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M1, M2, M3, M4 Vaslui. Un elev de la Negreşti a fost eliminat din examen după ce telefonul i-a sunat în timpul probei

Pe absolvenţii de liceu îi aşteaptă zile de foc

Bacalaureat 2015 Matematică. Absolvenţii de liceu susţin astăzi a doua probă scrisă a bacalaureatului. Urmăriţi site-ul adevarul.ro pentru a vedea ce subiecte primesc elevii la Bacalaureat 2015 Matematică. Tot pe adevarul.ro, începând cu ora 12.00, au loc rezolvările subiectelor la Matematică Bacalaureat, iar profesorii de matematică vor vorbi despre subiecte.

Bacalaureat  2015 Matematică şi subiecte Matematică Bacalaureat 2015

UPDATE:

În judeţul Vaslui, 1797 de elevi au fost prezenţi bacalaureat la proba obligatorie profilului - matematică. Un elev de la Liceul ”Nicolae Iorga” din Negreşti a fost eliminat din examen, după ce telefonul i-a sunat în timpul desfăşurării probei.

Subiectele au fost considerate de elevi drept „mur în gură”.

”Pentru cine a învăţat a fost foarte uşor, mur în gură aş putea spune mai ales la prima parte”, a declarat la ieşirea din examen un elev de la Liceul ”Ştefan Procopiu”.

Cu excepţia elevului eliminat de la centrul de examen Negreşti, în celelalte zece centre din judeţ nu au fost înregistrate incidente.

La profilul Tehnologic de la Matematică, elevii au primit o matrice de ordin II şi legi de compoziţie. La punctul III au primit o problemă cu limite şi o integrală.

Subiecte Matematică Bacalaureat 2015

La M1, elevii au avut de explicat ce este matricea şi dacă o funcţie este matrice. De asemenea, au mai avut o problemă cu polinoame.

Nu mai puţin de 1.891 de absolvenţi de liceu din Vaslui sunt aşteptaţi să se prezinte la proba scrisă la BAC 2015 Matematică. Dintre aceştia, 56 provin de la profilul pedagogic, 336 de la matematică - informatică, 1048 de la tehnologic şi 451 de la ştiinţe ale naturii.

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematica M1 Matematică-Informatică

subiecte mate info bac

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M2, Ştiinţele Naturii

subiecte matematica stiintele naturii bac

Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică M3

mate tehnologic bac 2015

S​ubiecte Bacalaureat 2015 Matematică M4

mate pedagogic bac 2015

Aceştia vor susţine proba în cele 11 centre de examen organizate la nivelul judeţului. Ca noutate pentru Bacalaureat 2015 Matematică, ministrul Educaţiei a decis ca lucrările să fie corectate în alte judeţe decât în cele în care au fost susţinute.

"În sesiunile anului 2015, evaluarea iniţială a lucrărilor susţinute de candidaţii la examenul de Bacalaureat dintr-un judeţ se realizează în alt judeţ/municipiul Bucureşti, stabilit de Comisia Naţională de Bacalaureat", scrie în Ordinul de Ministru publicat în Monitorul Oficial, alături de noul calendar la Bacalaureat.

Pentru punerea în aplicare a noilor prevederi, transportul lucrărilor dintr-un judeţ în altul este stabilit de Comisia Naţională de Bacalaureat pentru evaluarea iniţială a acestora şi invers.

Rezolvări Subiecte Bacalaureat 2015 Matematică

Adevarul.ro va prezenta rezolvarea subiectelor la Bacalaureat 2015 Matematică în ziua de miercuri, 1 iulie, la ora 11.00.

Regulamentul examenului de Bacalaureat îl găsiţi pe site-ul ISJ Vaslui sau pe edu.ro.

Calendar Bacalaureat 2015

29 iunie, luni – proba la Limba Română
30 iunie, marţi – proba la Limba Maternă 1 iulie, miercuri – proba la Matematică şi Istorie 3 iulie,
vineri – Proba la alegere la materiile Geografie, Fizică, Chimie, Biologie, Informatica, Sociologie, Psihologie, Filosofie, Logică, Economie

7 iulie,marţi – afişarea rezultatelor parţiale până la ora 16:00 şi depunerea contestaţiilor între orele 16:00 – 20:00
8 – 9 iulie (miercuri şi joi) – rezolvarea contestaţiilor 10 iulie
vineri - Afişarea rezultatelor finale

Rezultatele la Bac 2015 vor fi publicate în data de 7 iulie 2015, iar Rezultatele finale la Bac 2015 vor fi publicate pe 10 iulie 2015.

Mai puteţi citi:

Bac 2015. Cîmpeanu: 25.000 din 340.000 absolvenţi de liceu din promoţiile anterioare s-au înscris la examen

Bac 2015. Afişarea rezultatelor parţiale a fost amânată cu o zi pentru ca lucrările să poată fi corectate în alte judeţe

Vaslui