Vacanţele chilipir sunt ţepele perfecte, atrag atenţia patronatele din turism

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Patronatele din turism au pus tirul pe ţeparii de la Your Next Holiday din Timişoara. Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT) din România le atrage atenţia turiştilor timişoreni cu privire la firmele ţepare care promit vacanţe de vis cu bani puţini. Cei care speră să cumpere confort şi siguranţă din categoria chilipiruri se înşală.

După scandalul declanşat la Timişoara de agenţia de turism Your Next Holiday, care i-a lăsat pe cei care cumpăraseră sejururi în Turcia cu buza umfală, ANAT îi atenţionează pe aceştia că, dacă vor să aibă parte de o vacanţă de vis, trebuie să evite ţeparii. "Ca urmare a evenimentelor prezentate în mass-media în ultimele zile, referitoare la agenţia Your Next Holiday din Timişoara, care a înşelat un număr de cca. 50 de turişti, ANAT face următoarele precizări: administratorul societaţii, Jenica Clapa a ofertat şi vândut pe piaţa turistică din Timişoara, Arad si Cluj, pachete turistice cu destinaţia Antalya la jumătate de preţ. La plecările de saptămâna trecută nu a fost îmbarcat un grup de turişti, iar saptămâna aceasta 20 de persoane au aflat că nu pot pleca în excursia mult asteptată, întrucât agenţia de turism Your Next Holiday nu a plătit serviciile către tour-operator", se arată într-un comunicat remis de ANAT.

Cu banii luaţi

ANAT le recomandă celor care vor să plece în vacanţă, să nu achiziţioneze oferte de tip „chilipir" de la firme fantomă, deoarece asemenea oferte nu au un suport real pe piaţa turistică. "Având în vedere faptul că românii renunţă la foarte multe lucruri pentru a face economii, cumpararea unei vacanţe de vis reprezintă biletul către deconectarea mult asteptată în timpul anului. De aceea, este foarte important ca în acest concediu turistul să primească tot ce i s-a promis în momentul în care a achitat un avans sau chiar întreaga suma.

Recomandăm turiştilor români să cumpere pachete de vacanţă de la agenţii de turism cu istoric şi experienta în domeniu. Apartenenţa la asociaţia patronală ANAT reprezintă o premiză a seriozităţii agenţiei şi a calităţii serviciilor oferite. De aceea vă sfătuim să alegeţi agenţiile de turism care au afisat logo-ul ANAT pe uşa sediului, precum şi bannerul cu sigla ANAT pe site", a transmis ANAT.
Mai mult, ANAT a pregătit chiar o listă cu cele mai serioase agenţii în domeniu, pe care turiştii o pot consulta pe site-ul www.anat.ro.

Scandal monstru

20 de timişoreni trebuia să plece în urmă cu câteva zile în concendiul vieţii lor în Antalya, dar au fost înşelaţi. Au plătit între 1.000 şi 2.000 de euro pentru concedii de zece zile, dar banii nu au mai ajuns la tour-operator, în timp ce firma intermediară a dispărut.
Oamenii au încheiat contracte cu o firmă intermediară. Habar nu aveau că urmau să fie înşelaţi. Oamenii au aflat de firmă prin anunţuri publicitare şi super

oferte. Firma are sediul în Timişoara şi este condusă de un clujean şi un partener din oraşul de pe Bega. Compania promitea sejururi de 14 zile, pentru doi adulţi şi doi copii, cu doar 1800 de euro. Pentru două persoane, vacanţa costa 1000 de euro. În ofertă, turiştii urmau să fie cazaţi la un hotel de patru stele.

image
image

CITIŢI MAI MULTE DESPRE ACEST SCANDAL AICI!

Timişoara



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite