Ca urmare a utilizării frecvente a serviciilor oferite prin Call Center-ul companiei pentru obţinerea de informaţii, Call Center,  E.ON Gaz România reorganizează activităţile de comunicare cu clienţii săi pentru a asigura o comunicare modernă şi facilă.

Astfel, începând cu data de 1 decembrie 2010, activitatea Centrelor de Relaţii Clienţi din municipiul Reghin şi municipiul Sighişoara, judeţul Mureş va înceta, fiind preluată de Serviciul Call Center aflat la dispoziţia clienţilor de luni până vineri între orele 8.00-20.00, la numerele de telefon 0801 00 03 66 şi 0265 20 03 66.

Clienţii companiei pot solicita la Call Center-ul E.ON Gaz România informaţii referitoare la încheierea contractelor, reglementări în vigoare, detalii despre conţinutul facturii de gaze naturale, soldurile clienţilor, modalităţi de plată a facturii de gaze naturale, precum şi utilizarea gazelor naturale în condiţii de siguranţă.

Pentru ultimele noutăţi din Mureş, click pe poza de mai jos: