Cât de importantă este descrierea site-ului tău pentru ca acesta să fie indexat pe Google

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Google este foarte riguros în indexarea site-urilor - foto: playtech.ro
Google este foarte riguros în indexarea site-urilor - foto: playtech.ro

Google a schimbat din 2013 până în prezent de nenumărate ori algoritmul de indexare a site-urilor, dar descrierile originale şi corecte au fost mereu un indice important.

Algoritmul Google de indexare a paginilor web si-a schimbat principiile din 2013 până acum de câteva ori. Astfel, făcând puţin mai grea şi competitivă această luptă a website-urilor pentru primele pagini şi mai ales primele cinci locuri pe prima pagină în căutări. Totuşi, aşa s-au născut agenţiile care fac SEO, adică Search Engine Optimization, cunoscut pe româneşte ca indexarea şi crearea unei prezenţe online a unui website nou sau vechi. Nu are importanţă dacă website-ul are o lună sau zece ani. SEO trebuie făcut permanent şi de către persoane specializate.

„În procesul de indexare există mai multe etape. Prima şi cea mai importantă este studiul de piaţă. Vorbim aici despre partea când un expert SEO caută competitorii dumneavoastră, cuvintele care duc la ei şi aşa creează şi pentru website-ul nou indexat un grup de cuvinte care mai apoi le va indexa în rădăcina website-ului propus pentru indexare. Acestea se mai numesc şi meta tags, fără de care spider-ul de la Google când intră pe website-ul vostru, nu stie unde să îl plaseze, iar din această cauză se pierd locuri bune în căutările google la indexare”, afirmăBodan Tincu, managerul firmei MalevSoft, specializat în SEO.

Conform acestuia, un al doilea criteriu important este cel care se referă la textele de pe website. Descrierile şi textele de tip "alt:" vin să ajute direcţia spiderului Google când intră să vadă despre ce este website-ul şi în ce loc să îl pună.

„Descrierile nu trebuie să depăşească 70 de caractere şi ele trebuie să cuprindă nu mai mult de 3 cuvinte cheie pe care le urmărim spre indexare. Fiecare element grafic de pe website are propria lui descriere, doar că aceasta trebuie făcută cu atenţie pentru a nu dăuna.  Un text prea lung va duce la o indexare lentă pe o durată foarte lungă, timp în care alţii vor ieşi în faţă şi vor câştiga locuri în căutările Google, clienţi şi implicit bani”, mai afirmă Bogdan Tincu.

Un al treilea mare considerent despre care specialiştii afirmă că trebuie luat în calcul este cel conţinutului. Textele pe care se postează trebuie să fie originale. Google are unul dintre cel mai bine pus la punct sistem anti-plagiat. Acesta depunctează sever un website cu conţinut plagiat până la ne-indexare. Astfel, trebuie avut grijă ca raportul de 75%-25% să fie respectat. Textele trebuie să conţină cuvintele cheie ţintă ale site-ului, dar fără să se abuzeze. Un text curat va fi rapid indexat pentru că este uşor de citit de spiderul Google.

Satu Mare



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite