Oradea: Steaua a apelat la o firmă orădeană, pentru sistemul de bilete online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Oradea: Steaua a apelat la o firmă orădeană, pentru sistemul de bilete online
Oradea: Steaua a apelat la o firmă orădeană, pentru sistemul de bilete online

O companie orădeană a implementat pentru FC Steaua primul sistem de ticketing online din România.

Sistemul a fost lansat la 14 iulie, astfel încât suporterii roș-ablaștrilor nu mai trebuie să stea la cozi sau se deplaseze la stadion pentru a pune mâna pe un bilet, putându-l cumpăra prin internet, chiar cu trei zile înaintea unui meci. Suporterii steliști își vor putea alege un loc pe stadion și vor avea la dispoziție 24 de ore pentru a-și plăti biletul rezervat.

Experiență

DEC, firma orădeană care a implementat sistemul, a fost înființată în 1991 și este specializată în dezvoltare și implementare de soluții IT integrate pentru control acces, pontaj, ticketing și acces parcare etc. Compania a implementat prima soluție de ticketing pentru stadioane din țară, în 2005, pentru FC Timișoara.  În 2007, soluția a fost implementată extins pe stadionul Ghencea, incluzând extinderi pentru urmărirea spectatorilor, supraveghere video, e- ticketing și BI-ticketing din 2009.   

Oradea



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite